שואפים להוביל? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע:

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
תפנית » קורס מתקדם לניהול חדשנות – מרעיון למוצר בעידן ה-AI

קורס מתקדם לניהול חדשנות – מרעיון למוצר בעידן ה-AI




חדש! הרשמה מקוונת


מהיום ניתן להירשם בקלות, במהירות וביעילות ללימודי תעודה בניהול בהרשמה מקוונת מכל מחשב או מכשיר נייד, ביום או בלילה, בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע - ללא הגבלה.

תהליך פשוט:

תהליך ההרשמה המקוונת הוא מהיר ופשוט - בוחרים שלוחה שבה תרצי/ה ללמוד, ומקבלים את כל פרטי הקורס.

הרשמה בטוחה:

מערכת ההרשמה המקוונת שלנו מבטיחה אבטחה ופרטיות מרביות של כל המידע האישי והתשלומים שלכם.



רקע הקורס


בשנתיים האחרונות משנה הבינה המלאכותית (AI) את כללי המשחק העסקיים. כלים אוטומטיים, פלטפורמות ללא קוד, ומערכות ניתוח מתקדמות מאפשרים לבצע מחקרי שוק, לבנות תוכניות עסקיות, לעצב זהויות מותג, ולפתח מוצרים במהירות וביעילות שלא הכרנו בעבר. קורס זה יכשיר את משתתפיו להתייצב בחזית המהפכה, ויוביל אותם בדרך החדשנית ביותר של פיתוח מוצר באמצעות בינה מלאכותית, דרך כל השלבים, מן הרעיון עד ההשקה, כאשר בכל שלב נשתמש בכלים העדכניים ביותר ובמתודות החדישות ביותר בשוק.

המרכזים המקצועיים בקורס מתקדם לניהול חדשנות – מרעיון למוצר בעידן ה-AI

יניב פרימק
מומחה לאסטרטגיה בתחומי הדיגיטל, מוצר וחדשנות, בעל 15 שנות נסיון בתכנון והוצאה לפועל של פרויקטים בתחומי הרובוטיקה, סייבר, מכשור רפואי, Deep Tech ופלטפורמות תוכן גדולות. מנטור ב Techstars Tel Aviv ומלווה חברות מתאם Labs02, מלמד בבינתחומי קורס ליזמים.
גיא אסיף
כותב ועורך בעל רקע עיתונאי עשיר, מעצב אווירה ומומחה לפיתוח קונספטים דיסרפטיביים עבור מותגים. הבעלים של בית הקונספטים אלנבי. בין המהלכים האסטרטגיים והקריאטיביים עטורי הפרסים שהוביל נמנים מותגים כסודה סטרים, ספוטיפיי, ורבים אחרים.

קהל היעד


הקורס מתאים ליזמים עצמאים, למנהלים המובילים פרויקטים בתוך ארגונים, ובמיוחד לכל מי שרוצה להפוך למקצוען בשימוש בכלי הבינה העכשוויים. הקורס משמש גם כקורס המשך עבור תלמידי הקורס ״ניהול חדשנות ו-AI".

נושאי הלימוד

  • כיצד נעזרים בבינה מלאכותית כדי לבצע מחקר שוק.
  • הפקת תובנות שיווקיות.
  • הגדרת יעדים למיזם ובניית מפת דרכים (Roadmap).
  • קביעת מדדי הצלחה (KPIs).
  • יצירת לוגו ושפה גרפית.
  • בניית MVP באמצעות כלי פיתוח ללא קוד.
  • פיתוח אסטרטגיית השקה, וליצור Pitch Deck (פרזנטציית משקיעים).
  • בסוף הקורס יציגו התלמידים את הפרויקטים שלהם בפני נציגים של שוק קרנות ההון.

משך הקורס


הקורס נלמד בהיקף של 32 שעות אקדמיות.

דרישות הקורס


נוכחות ב-80% מהמפגשים.

תעודה


לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים