למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
תפנית » מאמרים » חווית לקוח מנצחת (CEM)

חווית לקוח מנצחת (CEM)

כדי להצליח בשוק תחרותי, ארגונים צריכים לספק חווית לקוח מנצחת, כזו שמכוונת לכל לקוח ולכל נקודות המגע עמו כחלק מהתרבות הארגונית.
  • חוויה זו היא שתעצב את התרשמותו הכוללת של הלקוח מהארגון.
    תחום ה- CEM (Customer Experience Management) ניהול חווית הלקוח - תופס תאוצה ומקבל תשומת לב רבה בעולם. חברות מובילות בכל תחומי העשייה כדוגמת HP,Taco-Bell, Xerox, Southwest Airlines מכירות בתחום כזה ש'עושה את ההבדל", ואימצו תפיסת עולם ממוקדת לקוח זו כיתרון תחרותי (במיוחד בתקופות משבר).

מדוע הכרחי לטפל בחווית הלקוח בארגונים?
  • עלייה ברמת נאמנות הלקוחות והגדלת רווחי הארגון
  • שיפור תפעול הארגון וביטול תהליכים מיותרים.
  • שיפור תפקוד העובדים והגברת מוטיבציה.

בין נושאי הלימוד
  • תפיסת העולם ומושגים בסיסיים.
  • מתודולוגיות וכלים לשימוש בניהול חווית לקוח.
  • כיצד מודדים את מה שהלקוח חווה ולא מה שאנחנו חושבים שהוא חווה? כיצד נותנים תוקף לנתונים?
  • סגמנטציה וסווג לקוחות.
  • המשאב האנושי - דרכים לרתימת כלל הארגון למאמץ ולמודעות שוטפת של הארגון.
  • זיהוי פעילויות כלל ארגוניות לשיפור.
  • מפיץ כלקוח וכשותף.
  • דוגמאות הלכה למעשה.

מנחה:
יונת הראל -פרייס, פעילה למעלה מעשור בשוק המקומי והבינלאומי, מילאה תפקידים ניהול שונים בתחומי התפעול והשיווק כולל הובלת מהלכים חוצי ארגון.

למרכז להדרכה הפנים ארגוני: לחץ כאן



אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים