
קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית עם כלי AI – לשלוט בזירה הדיגיטלית
בעידן הדיגיטלי, מי ששולט במדיה – שולט במשחק. הקורס לשיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית של בית-הספר חשיפה, מעניק לך את הכלים הפרקטיים והעדכניים ביותר כדי להפוך למומחה בתחום ולבלוט בעולם השיווק.
תתוכנית הלימודים של בית-ספר חשיפה נועדה להקנות לכם את הכלים הכי עדכניים ועכשוויים הקיימים בתחום זה, כולל כלֵי בינה מלאכותית המשמשים את אנשי השיווק ומנהלי הרשתות החברתיות בעבודתם, תוך מבט רחב ומעמיק על ניהול ערוצי המדיה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות.
בקורס תלמדו לנהל ברשתות החברתיות עמודים המניבים תוצאות, ליצור תוכן המושך את העין, להשתמש בכלֵי AI לשם ייעול תהליכי עבודת המשווקים בדיגיטל, ניהול קמפיינים באופן אורגני וממומן, ביצוע אופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של מותג ברשת חברתית לאורך מחזור חייו.
קהל יעד
- לאנשי שיווק, מנהלי פרסום בארגונים וחברות.
- למעוניינים ברכישת מקצוע בתחום השיווק בערוצי המדיה החברתית.
- לבעלי עסקים המעוניינים בהזנקה ובקידום של העסק בערוצי המדיה החברתית.
- ליזמים בתחום הדיגיטל.
סגל ההוראה*

מנהל שיווק ושותף במשרד הפרסום Insight Marketing. בעל שנים של ניסיון בבניית תכניות שיווקיות וניהול קמפיינים במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות עבור לקוחות קטנים וגדולים ממגוון ענפי המשק.

בעלת תואר MA בניהול בינ"ל - התמחות בשיווק מאוניברסיטת מרילנד בארה"ב. מאמנת עסקית ואישית המתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים, מיתוג עצמי לאדם בחייו הפרטיים, ניהול תקשורת אפקטיבית ושיפור תוצאות עסקיות.

איש שיווק דיגיטלי, מתמחה בחנויות דיגיטליות. הקים צוות שיווק דיגיטלי הנקרא - "טכניקה שיווק ופיתוח עסקי". כיום חברת טכניקה מגדילה את הרווחים בחנויות ע"י הגדלת התנועה וכמות המשתמשים בחנויות הוירטואליות.

B.A בתקשורת מאוניברסיטת חיפה. סטוריטלרית, כותבת תוכן ומיקרו-קופי כבר 12 שנה. פיתחה את מודל השוקולד לסטוריטלינג™ ומלווה מותגים בדיגיטל מהימים הראשונים של העמודים העסקיים ועד לאסטרטגיית תוכן חוצת טיק-טוק.

מתמחה בחשיבה אסטרטגית, פיתוח מסע לקוח בדיגיטל וPerformance בעלים ומנכ"ל סוכנות הפרסום באינסייט פתרונות שיווק השייכת לקבוצת אינסייט א.ש. גרופ בע"מ. החברה מנהלת מגוון רחב של לקוחות מהארץ ובעולם.
תוכנית הלימודים
מבוא לשיווק דיגיטלי
סקירת המדיה הדיגיטלית: Facebook, Google, Instagram, YouTube.
מושגי יסוד: CPM, CPC, CPL, CPA יחס CTR.
היכרות עם המשפך השיווקי.
יתרונות השיווק הדיגיטלי.
מהי אוטומציה וכיצד היא מסייעת לקידום יעיל של קמפיינים?.
כלים בבניית אסטרטגיה שיווקית לדיגיטל
שלבים בתהליך התכנון האסטרטגי.
ניתוח הזדמנויות ואיומים בסביבה התחרותית ובסביבת השוק - SWOT.
בחירת קהל המטרה – פילוח.
סוגיות בהתנהגות הקנייה של הצרכן.
בניית אסטרטגיית בידול, מיצוב ומיתוג.
היכרות עם כלי AI המייעלים את תהליך בניית האסטרטגיה.
כלים לקידום במנועי חיפוש - SEO
יסודות בקידום אורגני (SEO).
מדוע חשוב להיות ממוקם גבוה במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתם.
גורמים המשפיעים על המיקום (On/Off Page Factors).
פרסום ושיווק ב - Google
SEM - קידום ממומן
היכרות עם רשת הפרסום ויכולותיה.
כלים למחקר מילים דוגמת Keyword Planner.
בניית עמוד נחיתה מותאם לקליטת התעבורה (Traffic).
יסודות בקידום ממומן.
הקמת קמפיין וקידום במנועי חיפוש - PPC.
אופטימזציה ובקרה.
מערכות הגשה, GDN ופרסום פרוגרמטי.
תרגול והתנסות מעשית במעבדה.
SEM - קידום ממומן
כלי AI לעולם הדיגיטלי
איך רותמים את כלי הבינה המלאכותית לעבודת השיווק הדיגיטלי.
עבודה נכונה עם chat-gpt.
ביצוע מחקרי לקוח וסקרי שוק מעמיקים.
כתיבת מודעות.
ניתוח ועיבוד כמויות גדולות של מידע והצגתם בצורה ויזואלית.
כתיבת מיילים, הודעות חשובות, הצעות מחיר ועוד.
Google Analytics - כלי מדידה
יסודות ניתוח דיגיטלי ועקרונות מדידה מול מטרות עסקיות (שימוש בדוחות זמן אמת, קהלים).
דוחות התנהגות והמרה. הגדרת מטרות Goals.
התנסות מעשית ב- Google Analytics.
התוכן השיווקי הדיגיטלי - כתיבה אפקטיבית, קריאטיב ותוכן מסחרי לדיגיטל
המסר והקונספט.
לכתוב בשפת המותג.
עבודה עם הבריף הקריאטיבי.
איפיון זירה, חלקי הטקסט והתאמתם לזירות פעולה שונות.
יצירת שיח במדיה החברתית, ניהול דיון והפעלת קהילה.
תוכן חוצה זירות ומדיום.
התרגול והתנסות מעשית.
Facebook - ניהול תוכן אורגני וממומן
Facebook לעסקים.
פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.
הקמת קמפיין Hands on, ביצוע A/B testing ואופטימיזציה.
קהלי מטרה מותאמים אישית ורימרקטינג.
Instagram and TikTok
היכרות עם הפלטפורמה, מונחי יסוד ומקרי בוחן מעניינים.
כללים בהפקת תוכן ושימוש נכון בהאשטגים #.
צילום מוכר: כללי יסוד וטיפים לצילום נכון יותר בסמארטפון.
אפליקציות תומכות ומומלצות לשילוב בהפקת תוכן לפלטפורמה.
אימייל מרקטינג – ניהול מועדון לקוחות
איך להשתמש במיילים ככלי שיווקי.
הקמת מאגר לקוחות –איך בונים רשימות תפוצה.
בניית דפי נחיתה.
משך החימודים
הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע (לימודי בוקר או ערב), 24 מפגשים, 120 שעות אקדמיות. כ-3.5 חודשים.
סביבת הלימודים
בית הספר חשיפה ממוקם בקריית חינוך תל אביב (שושנה פרסיץ 13), וכולל כיתות לימוד ומעבדות מדיה מצוידות, חדר תרגול הפתוח בכל שעות היום וצוות מתרגלים מקצועי. שפע של חנייה בחינם וקפיטריה.
תנאי קבלה
- שליטה טובה ביישומי מחשב, ביישומי אינטרנט ואוריינטציה טכנולוגית .
- שליטה טובה באנגלית.
במה עובדים עם סיום הלימודים?
בוגרי התוכנית מקבלים תעודה מבית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה ומשתלבים במיגוון תחומי עיסוק:
- מנהלי דיגיטל.
- מנהלי שיווק ופרסום דיגיטלי.
- מנהלי מרקום (Marcom) – תקשורת שיווקית.
- מנהלי קמפיינים דיגיטליים.
תעודה
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם בית ספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.
כתבות שעשויות לעניין אותך:

מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע אנחנו זקוקים לו כיום?
היכולת לתכנן ולבצע אסטרטגיות שיווק אפקטיביות במרחב הדיגיטלי הפכה למיומנות הכרחית לכל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו או לפתח קריירה עצמאית מצליחה.
היכולת לתכנן ולבצע אסטרטגיות שיווק אפקטיביות במרחב הדיגיטלי הפכה למיומנות הכרחית לכל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו או לפתח קריירה עצמאית מצליחה.

ניהול סושיאל בעידן הדיגיטלי, מה תפקידו של מנהל סושיאל?
ניהול סושיאל הוא התהליך של תכנון פעילויות השיווק ברשתות החברתיות, וניהולן. מנהל סושיאל אחראי על יצירת תוכן, ניהול קהילות, ניתוח נתונים, ועוד.
ניהול סושיאל הוא התהליך של תכנון פעילויות השיווק ברשתות החברתיות, וניהולן. מנהל סושיאל אחראי על יצירת תוכן, ניהול קהילות, ניתוח נתונים, ועוד.
מס' הקורס: 68339