למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
חשיפה » המרכז למסחר אלקטרוני eCommerce » קורס מנהלי eCommerce

קורס מנהלי eCommerce - להקים ולנהל ערוצי מכירת מוצרים באמצעות האינטרנט בארץ ובחו"ל


הקורס מועבר באופן מקוון


הרשמה מקוונת
לקורס מנהלי eCommerce
נא לבחור קמפוס
מרכז התוכנית: דורון בניטה, מנהל מחלקת מסחר מקוון בקבוצת היזמות פורת, מנכ"ל ובעלים של חברת מד מדיה בע"מ, איש מסחר מקוון, ומומחה בניהול מכירות באמצעות האינטרנט

רקע אודות קורס מנהלי איקומרס


עולם רכישת המוצרים באמצעות האינטרנט קיים כבר שנים, אך המוּדעוּת לתחום המסחר המקוון גברה בתקופת מגיפת הקורונה. לקוחות מכל העולם יכלו לרכוש מוצרים ושירותים שונים באמצעות האינטרנט. כך, למשל, באתר אמזון נרשמו באותם ימים מחזורי המכירות הגבוהים ביותר מאז הקמתו. תופעות דומות ניכרו גם בפלטפורמות אחרות המשמשות למסחר מקוון.
בעקבות זאת גברו גם הביקושים למנהלי ערוצי המסחר המקוון, במיוחד כאלו המכירים את הכלים ואת המדיניות הכרוכים בניהול ערוצי סחר בינלאומיים.
בקורס מקצועי וייחודי זה אנו לא רק מכשירים אתכם לנהל מערכות מסחר מקוון, אלא גם איך להקים עסק פרטי משלכם למכירת מוצרים באמצעות האינטרנט.
תוכנית לימודים מקיפה, יסודית ומקצועית, שבמסגרתה יוכשרו מנהלי eCommerce בכל ארגון או חברה, וכן יזמים פרטיים אשר מבקשים לעשות לביתם.
התוכנית תעניק לכם כלים מעשיים לתכנון, להקמה ולניהול של מערך מכירות מקוון, יחד עם חשיבה אסטרטגית רחבה, כך שעם סיום הלימודים תוכלו לשמש כמנהלי eCommerce או לנהל עסק אינטרנטי עצמאי.

תכנית הלימודים בקורס מנהלי איקומרס


מסחר אלקטרוני
  • ההבדלים בין זירות מסחר לחנויות עצמאיות
  • טעויות נפוצות של ארגונים במעבר למסחר אלקטרוני
  • Payoneer
  • Fivver – היכרות עם הפלטפורמה
  • כתיבה שיווקית/מכירתית
  • תימחור מוצר נכון
  • צילום מוצר נכון
  • ביצוע מחקרי מילים SEO
  • חוקי קניין רוחני במסחר אלקטרוני והיבטי מיסוי
  • מחקרי שוק
  • כיצד לבצע מחקר שוק נכון ולהבין היכן יש ביקוש למוצר שלנו
  • איסוף מודיעין תחרותי ממתחרים ושיפור המוצר שלנו
  • איזה בידול השוק מבקש?
  • לוגיסטיקה
  • תכנון מערך לוגיסטי מתאים עבור הארגון שלנו
  • ההבדלים בין מחסן קדמי למחסן אחורי
  • בחירת מחסן חיצוני
  • מחסני AMAZON
  • תכנון מלאי נכון
  • כיצד עובדים המכס והמיסוי הבינלאומי
  • אמזון
  • ההבדל בין סוגי החנויות (מוכר צד שלישי / VENDOR )
  • הקמת חנות באמזון
  • רישום סימן מסחרי באמזון
  • משלוח למחסני אמזון ושימוש במחסן הלוגיסטי של אמזון
  • מדיניות אמזון
  • סוגי קמפיינים ופרסום באמזון

  • אי-ביי
  • מבוא ל eBay ו- payoneer
  • פתיחת חשבון ב- eBay וב- payoneer
  • שיטות מכירה באיביי
  • חקר שוק בסיסי-מה הלקוחות מחפשים
  • שירות הלקוחות – כיצד נותנים שירות באיביי
  • המוצרים- יצירת בידול והבלטת מוצרים
  • קידום ופרסום
  • שילוחים
  • כלים אוטומטיים לפיתוח עסקי
  • עקרונות ה-Dropshipping ומקורות לספקים
  • חנויות עצמאיות (שופיפיי)
  • היכרות עם שופיפיי והפוטנציאל הגלום בפלטפורמה
  • מציאת נישה
  • מציאת ספקים
  • בניית חנות
  • בניית קמפיינים מתאימים
  • איך "לנצל" לטובת העסק את כלי ה-AI
  • בניית עסק בעזרת AI (בינה מלאכותית)
  • מדיה חברתית
  • בניית נוכחות למוצרים שלנו ברשת החברתית
  • הקמת דף פייסבוק לחנות האלקטרונית שלנו
  • קידום החנות שלנו בפייסבוק
  • בדיקת דוחות המרה
  • הקמת קמפיין פרסום בסיסי עבור מכירת מוצרים
  • שימוש במערכת הפרסום של אינסטגרם
  • הקמת ערוצי מכירה באמצעות פינטרסט לשם מכירת מוצרים
  • היבטים משפטיים
  • איך מקימים חברה בארצות הברית
  • איך פותחים חשבון בנק בארצות הברית לצורך הפעילות המסחרית שלי
  • היבטים חשבונאיים
  • ההתייחסות של רשויות המס למיסוי בינלאומי
  • איך מצהירים על ההכנסות ממכירות באמצעות האינטרנט
  • הנהלת חשבונות בישראל
  • העברת כספים לישראל ממכירות באמצעות האינטרנט מחו"ל


  • סגל ההוראה*:

    דורון בניטה - מרכז התוכנית
    איש מסחר מקוון, מנהל מחלקת מסחר מקוון בקבוצת היזמות הבינלאומית פורת, מבצע הערכות שווי לחשבונות מסחר מקוון, ומלווה מכירת נכסים דיגיטליים במיליוני דולרים. בעבר הקים ומכר אתר מכירות, שדורג במקום הרביעי בישראל. ביצע מהפך שיווקי לשם קידום ומיצוב בורסת היהלומים הישראלית (הגדולה בעולם), ויישם שינוי נרחב בתפיסת השיווק הארגונית. בוגר תואר שני MBA במינהל עסקים בהצטיינות, עם התמחות בשיווק. מפתח וכותב קורסים שונים בנושאי מסחר מקוון, אמזון, פרסום במדינות החברתיות.
    ניר זיגדון
    בעל חברה e-community ומומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט. מלווה חברות מובילות במשק במעבר למסחר אלקטרוני בינלאומי. בעל ניסיון מקיף ועשיר בבניית קורסים עבור מאות תלמידים ובהוראה בהם ובסדנאות לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני, תרבות ה- eCOMMERCEופיתוח מוצרים בעידן האינטרנט. מומחה במעבר מ-B2B ל-B2C על בסיס פלטפורמות המסחר האלקטרוני.
    אנדריי סלפקוב
    מומחה איקומרס, מרצה, יועץ ומנטור באמזון. החל את דרכו בעולם המסחר האלקטרוני לפני כשמונה שנים בתחום הפרייבט לייבל באמזון. מתמחה בניהול חנויות מורכבות של לקוחות גדולים בתעשייה לצד הובלת מערך הפרסום הממומן לחנויות אלו בפלטפורמת אמזון . כיום משמש כמנהל פתרונות לקוח בתחום הפרסום באמזון בחברה הבינלאומית HTTPOOL, ומרצה קורסים מקצועיים בנושאי ניהול חנויות באמזון ושופיפיי ללקוחות פרטיים ולמסדות וארגונים.
    תומר בן יהודה
    מומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט, בעל עסק עצמאי הממוקד בניהול והקמת חנויות מסחר אלקטרוניות בפלטפורמות איביי, אמזון ושופיפיי. בעל ניסיון עשיר בהעברת קורסים וסדנאות ליזמים, עסקים ולקוחות פרטיים בנושאי מסחר באיביי.

    *רשימת המרצים חלקית ונתונה לשינויים

    מה תדעו עם סיום הקורס?


    • תבינו את יסודות עולם המסחר המקוון
    • תוכלו להקים ערוצי מכירה בפלטפורמות המובילות בעולם (אמזון/אייביי/שופיפיי)
    • תוכלו לנהל את הפעילות המסחרית בפלטפורמות אלו
    • תוכלו לשווק מוצרים או שירותים ולמשוך לקוחות
    • תדעו איך לאתר מפיצים, יצרנים ומפעלי ייצור
    • תוכלו לחשוב בצורה יצירתית - איך ומה לייצר על מנת למכור
    • תרכשו הבנה בסיסית בהליכי יבוא
    • תקבלו הדרכה בנושא מיסוי וראיית חשבון בינלאומית בעסק מקוון
    • תקבלו הדרכה משפטית בקשר להקמת חברה בינלאומית ופתיחת חשבון בנק לקבלת כספים
    • תלמדו על שילוח בינלאומי של סחורה

    במה עובדים עם סיום הלימודים?


    • מנהלי eCommerce בחברות העוסקות בתחום המסחר המקוון
    • מנהלי ערוצי מכירה באמזון (תחום נדרש!)
    • מנהלי שיווק לאתרי סחר מקוון
    • מנהלי שיווק לפלטפורמות אמזון
    • ניהול עסק עצמאי בתחום המסחר המקוון

    קהל יעד קורס מנהל eCommerce


    • לאנשי שיווק ומנהלי פרסום בארגונים ובחברות
    • למעוניינים ברכישת מקצוע בתחום ה-eCommerce
    • לבעלי עסקים המבקשים לפתוח ערוץ מכירה נוסף ולהתחיל למכור מוצרים באמצעות האינטרנט
    • לעצמאים או לשכירים

    תנאי קבלה


    • שליטה טובה ביישומי מחשב וביישומי אינטרנט, ואוריינטציה טכנולוגית
    • שליטה בשפה האנגלית - קריאה וכתיבה
    • מחשב נייד (לפטופ)

    דרישות הקורס


    • נוכחות ב-80% מהמפגשים

    היקף הלימודים


    הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע, בהיקף 140 שעות לימוד אקדמיות.

    תעודה


    לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם בית ספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.

    * בית-הספר אינו יכול להתחייב כי סטודנט בקורס יקבל אישור של אמזון לפתיחת חשבון סוחר.
    * המעוניינים לפתוח חנות פעילה יידרשו להשקיע כ-200 דולר (הדבר תלוי ברצונו וביכולתו של המשתתף לקדם חנות ולהתנסות בהפעלתה).



    אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

    דף הבית
    לצור קשר דרך טלפון
    השארת פרטים