למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
חשיפה » קורס כתיבה עיתונאית וניו-מדיה

קורס כתיבה עיתונאית וניו-מדיה



חדש! הרשמה מקוונת


מהיום ניתן להירשם בקלות, במהירות וביעילות ללימודי אומנויות התקשורת והדיגיטל בהרשמה מקוונת מכל מחשב או מכשיר נייד, ביום או בלילה, בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע - ללא הגבלה.

תהליך פשוט:

תהליך ההרשמה המקוונת הוא מהיר ופשוט - בוחרים שלוחה שבה תרצי/ה ללמוד, ומקבלים את כל פרטי הקורס.

הרשמה בטוחה:

מערכת ההרשמה המקוונת שלנו מבטיחה אבטחה ופרטיות מרביות של כל המידע האישי והתשלומים שלכם.



ערן הדס - עיתונאי, מנהל תוכן ומומחה להופעה מול קהל ומצלמה.


מרצה בכיר לתקשורת. שימש כמפיק אחראי בערוץ 2, כמייסד בית הספר לטלוויזיה של 'רשת' ערוץ 13, כעיתונאי ב'ידיעות אחרונות' וכמנהל ערוצים ב-yes הטלוויזיה בלוויין.
הוא מוכר כאוטוריטה להופעה מול קהל ומצלמה, והוא המאמן לטלוויזיה המנוסה ביותר בישראל. כיום משמש כמאמן לעסקים, מכשיר חברות, ארגונים, מנכ"לים ופוליטיקאים בהופעות בציבור ובטלוויזיה ועוסק ביצירת מיתוג ובולטות תקשורתית. מגיש את תוכנית הטלוויזיה לעסקים 'ביזנס TV'. הבעלים של 'מועדון הפרזנטורים' שהוקם ב-2018 ומוביל בהצלחה את תוכנית הליווי 'הדרך למיליון הראשון'. בעל תואר M.A. בתקשורת.

ארגז הכלים לכתיבה עיתונאית וכתיבה לניו-מדיה


הכתיבה העיתונאית מתמקדת בהעברת מידע לקהל הרחב, אך בעידן של ריבוי פלטפורמות ואמצעי תקשורת, אנשי ונשות הכתיבה צריכים לדעת איך להעביר את המסר בצורה ברורה, חדה וממוקדת.
במהלך הלימודים נבחן איך לאסוף ולאתר מקורות מידע וכיצד יש לבנות את הסיפור שיתאים למדיה בה הוא מיועד להתפרסם. נלמד טכניקות כתיבה עיתונאית יעילות ונכונות לניו מדיה, בלוגים ורשתות חברתיות. הלימוד משלב בין תיאוריות, גישות ושיטות עבודה לצד תרגול מעשי שוטף.
הסדנה תקנה לך יכולות וארגז כלים לכתיבה עיתונאית וכתיבה לניו- מדיה, רשתות חברתיות, בלוגים, תוך הבנת עולם התקשורת האינטרנט והחשיבה העיתונאית.

נושאי הלימוד בקורס כתיבה עיתונאית וניו-מדיה


  • מבוא לעיתונות בניו-מדיה
  • כללי הכתיבה הנכונה – 5 הממים
  • חשיבה עיתונאית: תחקיר, איסוף ומקורות המידע
  • כתיבה אפקטיבית לאינטרנט
  • כתיבה אישית - מאמר אישי, דעות, ביקור ופרשנות בתקשורת הדיגיטלית
  • כתיבה חווייתית ואינטואיטיבית
  • כתיבה מגזינית
  • שימוש מתוחכם בגוגל לכותבים
  • עקרונות הכתיבה השיווקית באינטרנט
  • כתיבה לניו מדיה (פתיחת דף עיסקי ברשתות חברתיות – פייסבוק וטוויטר, בלוגים)

קהל היעד


אנשים המעוניינים לרכוש כלי הבעה באמצעות כתיבה לאמצעי התקשורת הדיגיטליים באמצעות כתיבה אפקטיבית.

שיטת לימוד


הסטודנטים ירכשו כלים עיוניים ומעשיים, תוך הגשת תרגילים, ניתוח וביקורת עבודות.

דרישות הקורס


  • הגשת תרגילים ופרויקט מסכם
  • נוכחות ב- 80% מהשיעורים
  • חובת פתיחת מצלמות במהלך כל המפגש

משך הקורס


10 מפגשים, בני 4 שעות אקדמיות כל אחד, ובסך הכל 40 שעות לימוד.

תעודה


לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם בית ספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.




אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים