לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה מצורף לעיונכם הגיליון האלקטרוני החגיגי של המרכז ללימודי תקשורת בשיתוף בית הספר חשיפה.
לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ה אנו מאחלים לכולנו שתהיה זו שנת לימודים פורייה, שנה של יצירה, סקרנות, למידה, והתחלות חדשות.
דר' ערן פישר
המרכז ללימודי תקשורת האוניברסיטה הפתוחה |
אורית קישון
מנהלת חשיפה בית-הספר לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה |

![]() |
עולם דיגיטלי עם הרגל אנלוגי למרות הכוח הרב שמעניקה הטכנולוגיה למיליוני בני אדם, סדרי עולם אינם משתנים. בכנס בינלאומי שאירחה האוניברסיטה הפתוחה נדונו סוגיות כגון הסתגלות הקפיטליזם לעידן המידע, והעבודה של כולנו במפעלים חסרי גבולות להמשך לחץ כאן |
|
|
||
![]() |
כותבי הצללים של העיתונות מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית מתקיימת מערכת יחסים מורכבת בין עיתונאים ליח"צנים. יחסי הון-שלטון וסחרירים (ספינים) פוליטיים הם רק חלק מהסיפור. על טשטוש הגבולות ועיוורון הציבור ביום עיון מיוחד של האוניברסיטה הפתוחה להמשך לחץ כאן |
|
|
||
![]() |
באלה הידיים אחרי 30 מיליון צפיות ביוטיוב וקריירה שהיא אוהבת, לילך חן ממשיכה להרקיד את שתי אצבעותיה ברחבי העולם. זה מה שקורה כשמחברים תחומים שאוהבים ומתמקדים בהם להמשך לחץ כאן |
|
|
||
![]() |
שיווק לביש צמיד שמודד דופק, צעדים ואיכות שינה, חולצה שמדמה חוויה של פעילות גופנית בלי לזוז מהכורסה - הטכנולוגיה הלבישה כבר כאן, והחברות אשר מייצרות מותגים מגייסות אותה לטובת שיווק חדשני, פרסונלי ואפקטיבי יותר. איתי צמיר, מומחה לשיווק דיגיטלי, מרצה בבית ספר חשיפה, מספק הצצה אל הבאז החם של השיווק הדיגיטלי להמשך לחץ כאן |

![]() |
![]() |
תערוכת הבוגרים בעיצוב ואנימציה
אפליקציה לחנות שמוכרת ביצי פינגווין למטרות רפואיות, מוצר אינטראקטיבי שמסביר בפשטות את הוראות הכביסה,
ויומן דיגיטלי לגיל השלישי - הם רק שלושה מבין
הפרויקטים המסקרנים שהציגו בוגרי המחלקות
לעיצוב ואנימציה של בית הספר חשיפה
להמשך לחץ כאן |
![]() |
![]() |


על מנת להסיר את שמך מרשימות הדיוור השונות, יש להיכנס למערכת
שאילת"א
לקישור "הודעות SMS ו- Email" ולסמן את סוגי ההודעות שאינך מעוניין לקבל. |