Page 38 - escolot_00816_yedion siyurim 24_03
P. 38

‫גובה הקיזוז ממבטל ההרשמה‬                                               ‫‪ .5‬הנחיות ביטול הרשמה‬
                                                   ‫החזר מלא‬
                                                                         ‫לסדרות ששכר הלימוד שלהן הינו עד ‪.₪ 4,000‬‬
‫‪ 10%‬משכר הלימוד או ‪ ₪ 80‬דמי טיפול הגבוה מביניהם‬
         ‫ערך יחסי של מפגש אחד ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬                                              ‫מועד קבלת בקשת ביטול‬
                                                             ‫עד יום לפני תחילת הסדרה לנרשמים עד ‪ 31.8.24‬כולל‬
       ‫ערך יחסי של שני מפגשים ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬
   ‫ערך יחסי של שלושה מפגשים ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬                  ‫עד שבועיים לפני פתיחת הסדרה לנרשמים מ־‪1.9.24‬‬
                                                                                                      ‫לאחר מפגש אחד‬
               ‫אין החזר כספי‪ ,‬לא ניתן עוד לבטל הרשמה‬
                                                                                                    ‫לאחר שני מפגשים‬
                                                                                                ‫לאחר שלושה מפגשים‬

                                                                                             ‫לאחר ‪ 4‬מפגשים או יותר‬

‫* בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)‪ ,‬תשע"א‪ :2010-‬אם בקשת הביטול תתקבל בכתב תוך ‪ 14‬יום מיום ההרשמה ובלבד שהביטול ייעשה‬
           ‫עד ‪ 7‬ימי עסקים לפני תחילת הסדרה‪ ,‬יחויב המבטל ב־‪ 5%‬משכר הלימוד המלא בסדרה (כולל דמי הרשמה) או ‪ ,₪ 80‬הנמוך מבין השניים‪.‬‬
                                                                                           ‫לאחר המועד שצוין‪ ,‬יופעל נוהל הביטול של האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬
                          ‫* ביטול מפגשים חד־פעמיים במסגרת סדרות ו‪/‬או סיורים – עד יום לפני תחילת המפגש ‪ ,₪ 80‬לאחר מכן אין החזר כספי‪.‬‬

                                                                                                                                                             ‫סיור חלופי‬
                                                                                     ‫צוות אסכולות רואה חשיבות עליונה במתן שירות ללקוחות לשביעות רצונם‪.‬‬
                                                         ‫הנוהל המפורט להלן נועד למנוע אי־הבנות ולאפשר לנו לספק לכם את השירות הטוב והיעיל ביותר‪.‬‬
                                       ‫	•בהרשמה לסדרות או לפעילויות התלמיד מקבל על עצמו את האחריות להגיע לכל מועדי אותו קורס או פעילות‪.‬‬
‫	•במקרה שתלמיד לא הגיע לפעילות אחת או יותר‪ ,‬אין אסכולות מחויבת לספק לו פיצוי – כספי או סעד אחר‪ ,‬מעבר למפורט בהנחיות ביטול ההרשמה‪.‬‬
           ‫יחד עם זאת‪ ,‬ניתן לבצע שינוי בשני מפגשים בלבד בכל סדרה‪ .‬יש לעדכן את אסכולות בדבר השינוי עד ‪ 48‬שעות טרם תחילת המפגש‪.‬‬
      ‫	•לא ניתן לבטל ‪ /‬לשנות מפגש חלופי ולקבל זכאות לרישום נוסף‪ .‬מפגש חלופי שלא מומש לא יוחזר ולא יינתן החזר כספי בשום שלב‪	.‬‬

                                                                                                          ‫מימוש מפגש חלופי יתאפשר עד לתאריך ‪.30.9.25‬‬
                                                                                                                     ‫	•לא ניתן להעביר מפגש חלופי לאדם אחר‪.‬‬

                                                                                                                                                        ‫דגשים והערות‬
                                       ‫א‪ .‬בקשת ביטול ההרשמה תוגש בכתב בלבד לאסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪ .‬לא יתקבלו הודעות ביטול‪/‬דחייה בטלפון‪.‬‬

                                                                             ‫ב‪ .‬המועד הקובע הינו מועד קבלת הבקשה במשרדי אסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪.‬‬
                         ‫ג‪ .‬גובה הקיזוז המינימלי יהיה סכום דמי הטיפול המנהלי בסך ‪ ,₪ 80‬או הקיזוז המפורט בטבלה–הגבוה מבין השניים‪.‬‬
‫ד‪ .‬הביטול והבסיס לחישוב דמי הטיפול והעלויות בגין ביטול הרשמה ייקבע על פי שכר הלימוד המלא שנקבע לקורס ולא על פי השכר ששולם בפועל‪.‬‬
                    ‫ה‪ .‬בקורסים הכוללים עד ‪ 4‬מפגשים‪ ,‬המועד האחרון לביטול הינו על פי הטבלה שלעיל או עד חצי מזמן הקורס – הנמוך מבין השניים‪.‬‬
‫ו‪ .‬במקרה של הפסקת לימודים עקב אילוץ בלתי צפוי‪ ,‬מיוחד וממושך‪ ,‬שאינו מאפשר לימודים תקינים במשך שלושה שבועות לכל הפחות‪ ,‬יש לפנות מיידית‬
  ‫למשרדי בית הספר אסכולות בכתב ובצירוף מסמכים רלוונטיים‪ .‬כל בקשה ִ ִתבדק לגופו של עניין‪ ,‬בכפוף להגדרות בהנחיות האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬

                                                                                ‫יש לשלוח את הבקשה מייד לאחר שאירע המקרה שגרם להפסקת הלימודים‪.‬‬

‫‪openu.ac.il/ascolot 1-700-700-169‬‬                            ‫‪38‬‬
   33   34   35   36   37   38   39   40