Page 42 - escolot_00768_Yedion siyurim 23_01
P. 42

‫גובה הקיזוז ממבטל ההרשמה‬                                               ‫‪ .5‬הנחיות ביטול הרשמה‬
                                                 ‫החזר מלא‬              ‫לסדרות ששכר הלימוד שלהן הינו עד ‪.₪ 4,000‬‬

                                          ‫‪ ₪ 80‬דמי טיפול‬                                    ‫מועד קבלת בקשת ביטול‬
      ‫ערך יחסי של מפגש אחד ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬               ‫עד יום לפני תחילת הסדרה לנרשמים עד ‪ 31.8.23‬כולל‬
    ‫ערך יחסי של שני מפגשים ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬                ‫עד יום לפני תחילת הסדרה לנרשמים לאחר ה‪1.9.23-‬‬
‫ערך יחסי של שלושה מפגשים ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬
                                                                                                     ‫לאחר מפגש אחד‬
           ‫אין החזר כספי‪ ,‬לא ניתן עוד לבטל הרשמה‬                                                   ‫לאחר שני מפגשים‬
                                                                                               ‫לאחר שלושה מפגשים‬
                                                                                            ‫לאחר ‪ 4‬מפגשים או יותר‬

‫*בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)‪ ,‬תשע"א‪ :2010-‬אם בקשת הביטול תתקבל בכתב תוך ‪ 14‬יום מיום ההרשמה ובלבד שהביטול יעשה עד‬
          ‫‪ 7‬ימי עסקים לפני תחילת הסדרה‪ ,‬יחויב המבטל ב‪ 5%-‬משכר הלימוד המלא בסדרה (כולל דמי הרשמה) או ‪ ,₪ 80‬הנמוך מבין השניים‪.‬‬
                                                                                       ‫לאחר המועד שצוין‪ ,‬יופעל נוהל הביטול של האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬
                            ‫*ביטול מפגשים חד פעמיים במסגרת סדרות ו‪/‬או סיורים – עד יום לפני תחילת המפגש ‪ ,₪ 80‬לאחר מכן אין החזר כספי‪.‬‬

                                                                                                                                                             ‫סיור חלופי‬
                                                                                 ‫צוות אסכולות רואה חשיבות עליונה במתן שירות לתלמידים ולשביעות רצונם‪.‬‬
                                                       ‫הנוהל המפורט להלן נועד למנוע אי הבנות ולאפשר לנו לספק לכם את השירות הטוב והיעיל ביותר‪.‬‬
                                    ‫	•בהרשמה לקורסים או לפעילויות התלמיד מקבל על עצמו את האחריות להגיע לכל מועדי אותו קורס או פעילות‪.‬‬
‫	•במקרה שתלמיד‪.‬ה לא הגיע‪.‬ה לפעילות אחת או יותר‪ ,‬אין אסכולות מחויבת לספק לו פיצוי – כספי או סעד אחר‪ ,‬מעבר למפורט בהנחיות ביטול‬
 ‫ההרשמה‪ .‬יחד עם זאת‪ ,‬ניתן לבצע שינוי בשני מפגשים בלבד בכל סדרה‪ .‬בחירת מפגש חלופי תבוצע על בסיס מקומות פנויים‪			 .‬‬
             ‫* הטבה זו לא תתאפשר לשיבוץ בסדרות "מועדון טרום‪-‬בכורה בקולנוע" ו"שרים בישראלית" למעט תלמידים הרשומים לסדרות אלו‪.‬‬
             ‫	•לא ניתן לבטל ‪ /‬לשנות מפגש חלופי ולקבל זכאות לרישום נוסף‪ .‬מפגש חלופי שלא מומש לא יוחזר ולא ינתן החזר כספי בשום שלב‪.‬‬

                                                                                                         ‫	•מימוש מפגש חלופי יתאפשר עד לתאריך ‪.30.9.24‬‬

                                                                                                                                                        ‫דגשים והערות‬
                                        ‫א‪.‬בקשת ביטול ההרשמה תוגש בכתב בלבד לאסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪ .‬לא יתקבלו הודעות ביטול‪/‬דחייה בטלפון‪.‬‬

                                                                                 ‫ב‪.‬המועד הקובע הינו מועד קבלת הבקשה במשרדי אסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪.‬‬
                                   ‫ג‪.‬גובה הקיזוז המינימלי יהיה סכום דמי הטיפול המינהלי בסך ‪ ,₪ 80‬או הקיזוז המפורט בטבלה ‪ -‬הגבוה מבין השניים‪.‬‬
‫ד‪.‬הביטול והבסיס לחישוב דמי הטיפול והעלויות בגין ביטול הרשמה ייקבע על‪-‬פי שכר הלימוד המלא שנקבע לקורס ולא על‪-‬פי השכר ששולם בפועל‪.‬‬
                  ‫ה‪.‬בקורסים הכוללים עד ‪ 4‬מפגשים‪ ,‬המועד האחרון לביטול הינו על‪-‬פי הטבלה שלעיל או עד חצי מזמן הקורס – הנמוך מבין השניים‪.‬‬
 ‫ו‪.‬במקרה של הפסקת לימודים עקב אילוץ בלתי‪-‬צפוי‪ ,‬מיוחד וממושך‪ ,‬שאינו מאפשר לימודים תקינים במשך שלושה שבועות לכל הפחות‪ ,‬יש לפנות‬
    ‫מיידית למשרדי אסכולות בכתב ובצירוף מסמכים רלוונטיים‪ .‬כל בקשה ִתבדק לגופו של עניין‪ ,‬בכפוף להגדרות בהנחיות האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬

                                                                                ‫יש לשלוח את הבקשה מיד לאחר שאירע המקרה שגרם להפסקת הלימודים‪.‬‬

‫‪1-700-700-169‬‬  ‫‪openu.ac.il/ascolot‬‬                         ‫‪052-2303397‬‬  ‫‪42‬‬
   37   38   39   40   41   42   43   44