Page 94 - escolot_00803_yedion 2024-2025_03_Web
P. 94

‫*בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)‪ ,‬תשע"א‪ :2010-‬אם בקשת הביטול תתקבל בכתב בתוך ‪ 14‬יום מיום ההרשמה ובלבד שהביטול‬
‫יעשה עד ‪ 7‬ימי עסקים לפני תחילת הסדרה‪ ,‬יחויב המבטל ב־‪ 5%‬משכר הלימוד המלא בסדרה (כולל דמי הרשמה) או ‪ ,₪ 80‬הנמוך מבין‬

                                                                     ‫השניים‪ .‬לאחר המועד שצוין‪ ,‬יופעל נוהל הביטול של האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬

                   ‫*ביטול מפגשים חד־פעמיים במסגרת סדרות ו‪/‬או סיורים – עד יום לפני תחילת המפגש ‪ ,₪ 80‬לאחר מכן אין החזר כספי‪.‬‬

                                                                                                                                            ‫מפגש חלופי‬
                                                                      ‫צוות אסכולות רואה חשיבות עליונה במתן שירות ללקוחות ולשביעות רצונם‪.‬‬
                                           ‫הנוהל המפורט להלן נועד למנוע אי־הבנות ולאפשר לנו לספק לכם את השירות הטוב והיעיל ביותר‪.‬‬
                            ‫• בהרשמה לקורסים או לפעילויות התלמיד מקבל על עצמו את האחריות להגיע לכל מועדי אותו קורס או פעילות‪.‬‬
‫• במקרה שתלמיד לא הגיע לפעילות אחת או יותר‪ ,‬אין אסכולות מחויבת לספק לו פיצוי – כספי או סעד אחר‪ ,‬מעבר למפורט בהנחיות ביטול‬
‫ההרשמה‪ .‬יחד עם זאת‪ ,‬ניתן לבצע שינוי בשני מפגשים בלבד בכל סדרה‪ .‬יש לעדכן את אסכולות בדבר השינוי עד ‪ 48‬שעות טרם תחילת‬

                                                                                                                                                  ‫המפגש‪.‬‬
‫• לא ניתן לבטל ‪ /‬לשנות מפגש חלופי ולקבל זכאות לרישום נוסף‪ .‬מפגש חלופי שלא מומש לא יוחזר ולא יינתן החזר כספי בשום שלב‪.‬‬

                                                                                                  ‫מימוש מפגש חלופי יתאפשר עד לתאריך ‪.30.9.25‬‬
                                                                                                           ‫• לא ניתן להעביר מפגש חלופי לאדם אחר‪.‬‬

                                                                                                                                         ‫דגשים והערות‬
                        ‫א‪ .‬בקשת ביטול ההרשמה תוגש בכתב בלבד לאסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪ .‬לא יתקבלו הודעות ביטול‪/‬דחייה בטלפון‪.‬‬

                                                               ‫ב‪ .‬המועד הקובע הינו מועד קבלת הבקשה במשרדי אסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪.‬‬
          ‫ג‪ .‬גובה הקיזוז המינימלי יהיה סכום דמי הטיפול המנהלי בסך ‪ ,₪ 80‬או הקיזוז המפורט בטבלה ‪ -‬הגבוה מבין השניים‪.‬‬
‫ד‪ .‬הביטול והבסיס לחישוב דמי הטיפול והעלויות בגין ביטול הרשמה ייקבע על פי שכר הלימוד המלא שנקבע לקורס ולא על פי השכר ששולם בפועל‪.‬‬
      ‫ה‪ .‬בקורסים הכוללים עד ‪ 4‬מפגשים‪ ,‬המועד האחרון לביטול הינו על פי הטבלה שלעיל או עד חצי מזמן הקורס – הנמוך מבין השניים‪.‬‬
‫ו‪ .‬במקרה של הפסקת לימודים עקב אילוץ בלתי צפוי‪ ,‬מיוחד וממושך‪ ,‬שאינו מאפשר לימודים תקינים במשך שלושה שבועות לכל הפחות‪,‬‬
‫יש לפנות מיידית למשרדי אסכולות בכתב ובצירוף מסמכים רלוונטיים‪ .‬כל בקשה ִ ִתבדק לגופו של עניין‪ ,‬כפוף להגדרות בהנחיות האוניברסיטה‬

                                                        ‫הפתוחה‪ .‬יש לשלוח את הבקשה מייד לאחר שאירע המקרה שגרם להפסקת הלימודים‪.‬‬

                                                                                                                                    ‫‪ .6‬אי־פתיחת סדרה‬
‫האוניברסיטה הפתוחה שומרת לעצמה את הזכות שלא לפתוח סדרה עקב מיעוט נרשמים‪ ,‬או מכל סיבה אחרת‪ .‬במקרים כאלה יוחזר לנרשם‬

                                                                                                                              ‫מלוא שכר הלימוד ששולם‪.‬‬

‫‪1-700-700-169‬‬  ‫‪openu.ac.il/ascolot‬‬  ‫‪052-2303397‬‬  ‫‪92‬‬
   89   90   91   92   93   94   95   96