Page 92 - escolot_00760_Yedion 2023_08_singles (004)
P. 92

‫*בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)‪ ,‬תשע"א‪ :2010-‬אם בקשת הביטול תתקבל בכתב תוך ‪ 14‬יום מיום ההרשמה ובלבד שהביטול‬
‫יעשה עד ‪ 7‬ימי עסקים לפני תחילת הסדרה‪ ,‬יחויב המבטל ב‪ 5%-‬משכר הלימוד המלא בסדרה (כולל דמי הרשמה) או ‪ ,₪ 80‬הנמוך מבין‬

                                                                   ‫השניים‪ .‬לאחר המועד שצוין‪ ,‬יופעל נוהל הביטול של האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬

               ‫*ביטול מפגשים חד פעמיים במסגרת סדרות ו‪/‬או סיורים – עד יום לפני תחילת המפגש ‪ ,₪ 80‬לאחר מכן אין החזר כספי‪.‬‬

                                                                                                                                            ‫מפגש חלופי‬
                                                                   ‫צוות אסכולות רואה חשיבות עליונה במתן שירות לתלמידים ולשביעות רצונם‪.‬‬
                                         ‫הנוהל המפורט להלן נועד למנוע אי הבנות ולאפשר לנו לספק לכם את השירות הטוב והיעיל ביותר‪.‬‬
                   ‫• בהרשמה לקורסים או לפעילויות התלמידים מקבלים על עצמם את האחריות להגיע לכל מועדי אותו קורס או פעילות‪.‬‬
‫• במקרה שתלמיד‪.‬ה לא הגיע‪.‬ה לפעילות אחת או יותר‪ ,‬אין אסכולות מחויבת לספק פיצוי – כספי או סעד אחר‪ ,‬מעבר למפורט בהנחיות‬
‫ביטול ההרשמה‪ .‬יחד עם זאת‪ ,‬ניתן לבצע שינוי בשני מפגשים בלבד בכל סדרה‪ .‬יש לעדכן את אסכולות בדבר השינוי עד ‪ 48‬שעות טרם‬

                                                                            ‫תחילת המפגש‪ .‬בחירת מפגש חלופי תבוצע על בסיס מקומות פנויים‪.‬‬
    ‫* הטבה זו לא תתאפשר לשיבוץ בסדרות "מועדון טרום‪-‬בכורה בקולנוע" ו"שרים בישראלית" למעט תלמידים הרשומים לסדרות אלו‪.‬‬
‫• לא ניתן לבטל ‪ /‬לשנות מפגש חלופי ולקבל זכאות לרישום נוסף‪ .‬מפגש חלופי שלא מומש לא יוחזר ולא ינתן החזר כספי בשום שלב‪.‬‬

                                                                                                 ‫מימוש מפגש חלופי יתאפשר עד לתאריך ‪.30.9.24‬‬
                                                                                                           ‫•לא ניתן להעביר מפגש חלופי לאדם אחר‪.‬‬

                                                                                                                                         ‫דגשים והערות‬
                        ‫א‪ .‬בקשת ביטול ההרשמה תוגש בכתב בלבד לאסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪ .‬לא יתקבלו הודעות ביטול‪/‬דחייה בטלפון‪.‬‬

                                                                ‫ב‪ .‬המועד הקובע הינו מועד קבלת הבקשה במשרדי אסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪.‬‬
               ‫ג‪ .‬גובה הקיזוז המינימלי יהיה סכום דמי הטיפול המינהלי בסך ‪ ,₪ 80‬או הקיזוז המפורט בטבלה ‪ -‬הגבוה מבין השניים‪.‬‬
‫ד‪ .‬הביטול והבסיס לחישוב דמי הטיפול והעלויות בגין ביטול הרשמה ייקבע על‪-‬פי שכר הלימוד המלא שנקבע לקורס ולא על‪-‬פי השכר‬

                                                                                                                                           ‫ששולם בפועל‪.‬‬
   ‫ה‪ .‬בקורסים הכוללים עד ‪ 4‬מפגשים‪ ,‬המועד האחרון לביטול הינו על‪-‬פי הטבלה שלעיל או עד חצי מזמן הקורס – הנמוך מבין השניים‪.‬‬
‫ו‪ .‬במקרה של הפסקת לימודים עקב אילוץ בלתי‪-‬צפוי‪ ,‬מיוחד וממושך‪ ,‬שאינו מאפשר לימודים תקינים במשך שלושה שבועות לכל‬
‫הפחות‪ ,‬יש לפנות מיידית למשרדי אסכולות בכתב ובצירוף מסמכים רלוונטיים‪ .‬כל בקשה ִתבדק לגופו של עניין‪ ,‬בכפוף להגדרות בהנחיות‬

                                       ‫האוניברסיטה הפתוחה‪ .‬יש לשלוח את הבקשה מיד לאחר שאירע המקרה שגרם להפסקת הלימודים‪.‬‬

                                                                                                                                     ‫‪ .6‬אי פתיחת קורס‬
‫האוניברסיטה הפתוחה שומרת לעצמה את הזכות שלא לפתוח קורס עקב מיעוט נרשמים‪ ,‬או מכל סיבה אחרת‪ .‬במקרים כאלה יוחזר‬

                                                                                                                    ‫לנרשם מלוא שכר הלימוד ששולם‪.‬‬

‫‪1-700-700-169‬‬  ‫‪openu.ac.il/ascolot‬‬  ‫‪052-2303397‬‬  ‫‪90‬‬
   87   88   89   90   91   92   93   94