Page 44 - Yedionascolot2019
P. 44

‫הששיאלרמגתנדיוהםליברבור‬                                                              ‫נהימצטחורןופולין‬

‫נתבונן ביצירות האחרונות של המאסטרים הגדולים‬                                         ‫עלייתן של הערים הגדולות‬
‫בסתיו חייהם ונדון בעוצמה הרוחנית והאינטלקטואלית‬
                                                                                   ‫במסע עירוני קוסמופוליטי נגלה את המנגנון הנסתר‬
                                             ‫שהפגינו‪.‬‬                              ‫של העיר המשמשת כר פורה ליצירה וצמיחה אנושית‬
                                                                                   ‫מרתקת‪ .‬נעמוד על עליית כוחן של הערים כמרכזי‬
                                                                                   ‫יצירה אמנותית ותרבותית‪ ,‬חינוכית ותעשייתית עד כדי‬

                                                                                                                ‫איום על המדינה עצמה‪.‬‬

‫ימי ראשון ‪ ,11:00-9:30‬בית איילה‪ ,‬שד' בן גוריון ‪ ,13‬ימי ראשון ‪ ,13:00-11:30‬בית איילה‪ ,‬שד' בן גוריון ‪,13‬‬
                                                                      ‫תל אביב‬                                                     ‫תל אביב‬

               ‫יונתן הירשפלד‬                                                       ‫זאביק‬       ‫אורלי‬
‫צייר ואו ֵצר‪ ,‬הכותב בנושאי‬                                                         ‫רילסקי‬     ‫אלדובי‬
‫תרבות‪ ,‬אמנות ופילוסופיה‪,‬‬
                                                                      ‫‪1	 6.6.19‬‬    ‫טוקיו‪ :‬כלכלה‪ ,‬תחרות ועיצוב כיצד הפכה טוקיו‬      ‫‪2	 .6.19‬‬
                 ‫עיתון ה"ארץ"‬                                         ‫‪2	 3.6.19‬‬    ‫מעיר הרוסה לקטר כלכלי‪ ,‬עיצובי וארכיטקטוני‬      ‫‪1	 6.6.19‬‬
                                                                      ‫‪3	 0.6.19‬‬                                                   ‫‪	23.6.19‬‬
‫מי ֶּכ ָלא ְנ ֶג'לֹו ִדי לֹודֹו ִביקֹו ּבּואֹו ָנארֹו ִטי ִסימֹו ִני‬  ‫‪1	 4.7.19‬‬          ‫וכיצד פולשת לשווקים באסיה ובארה"ב?‬       ‫‪	30.6.19‬‬
‫צונח ממרומי הנאופלטוניזם הרנסאנסי לדתיות‬                                                                                           ‫‪	7.7.19‬‬
‫מיוחדת וכפירה בעיקרי האמונה של שנות נעוריו‪.‬‬                           ‫‪	21.7.19‬‬     ‫בייג'ינג‪ .‬עבר והומה נציץ אל העיר החדשה‬         ‫‪	14.7.19‬‬
                                                                      ‫‪2	 8.7.19‬‬    ‫והמשתנה של אמנות ופרופגנדה‪ ,‬של שינוי‬
‫טיציאנו ֶו ֶצ'לי משרטט בעבודותיו האחרונות‬
‫אוטוביוגרפיה ציורית מול יריביו ומול ההיסטוריה‪.‬‬                                                  ‫וחדשנות שגורר את המדינה כולה‪.‬‬

        ‫תוך חריגה מכל הקונבנציות בנות זמנו‪ .‬‬                                       ‫איסטנבול‪ :‬מקונסטנטינופול לאורחאן פמוק‬
                                                                                   ‫כיצד עוצבה העיר בין אסיה ואירופה? וכיצד ראו‬
‫מיכלאנג'לו מריזי דה קאראווג'יו המפלצת‬
‫האינטלקטואלית‪ .‬אמן המחפש ביצירותיו‬                                                                  ‫אותה סופרים במהלך השנים?‬
‫האחרונות נתיב לגאולת הנפש רדופת האשמה‪.‬‬
                                                                                   ‫רומא "עיר הנצח" עם הארכיטקטורה של‬
‫רמברנדט הרמנזון ואן ריין נראה כיצד עבודותיו‬                                        ‫האימפריה הרומית‪ ,‬העיר החדשה של מוסוליני‬
‫המאוחרות מנסחות מחדש את ה״אני״ המודרני‪,‬‬
‫בשעה שרנה דקארט מנסח את‪ :‬״אני חושב‬                                                                       ‫ומפעלי הבנייה העכשויים‪.‬‬
‫משמע אני קיים״ באותן שנים ממש באמסטרדם‪.‬‬
                                                                                   ‫לונדון‪ :‬ג'ימס בונד‪ ,‬ריגול ואספנות הרקע של בית‬
‫דייגו רודריגס דה סילבה אי ולאסקס הצייר‬                                             ‫המלוכה‪ ,‬הפרלמנט והשמרנות הבריטית‪ ,‬יוצרים‬
‫הפילוסוף‪ ,‬מצייר ציורים חידתיים ועמוקים שבני‬
                                                                                     ‫זירה תוססת של פעילות פוסט‪-‬מודרניסטית‪.‬‬
        ‫תקופתו מכנים ״התיאולוגיה של הציור״‪.‬‬
                                                                                   ‫ניו יורק‪ :‬אמנות או נמות למה ניו יורק היא ניו‬
‫פרנסיסקו חוסה דה גויה אי לוסיאנטס מיישיר‬                                           ‫יורק? איך ממתגים את המיתוס ומה הופך עיר‬
‫מבט נוקב אל הנפש במערומיה וומפלרטט עם‬                                              ‫למיתולוגית? קטר כלכלי וספינה תרבותית‬
‫הטירוף‪ .‬עבודותיו מסמלות מעבר לעולם המודרני‪.‬‬
                                                                                               ‫המהלכים קסם על הבאים בשעריה‬

‫תלמיד חדש‬  ‫תלמיד ותיק‪ /‬בני זו 	ג‬                                      ‫	‬            ‫תלמיד חדש‬  ‫תלמיד ותיק‪ /‬בני זוג	‬                  ‫	‬
 ‫‪ 415‬ש״ח‬                                                                            ‫‪ 415‬ש״ח‬
           ‫‪ 395‬ש״ 	ח‬              ‫הרשמה מוקדמת	‬                                               ‫‪ 395‬ש״ח	‬              ‫הרשמה מוקדמת	‬
 ‫‪ 440‬ש״ח‬                                                              ‫עד ‪4	 .2.19‬‬   ‫‪ 440‬ש״ח‬                                       ‫עד ‪	4.2.19‬‬

           ‫‪ 415‬ש״ 	ח‬              ‫הרשמה מאוחר 	ת‬                                              ‫‪ 415‬ש״ 	ח‬             ‫הרשמה מאוחר 	ת‬

             ‫עד ‪ 5‬תשלומים ללא ריבית‬                                                                      ‫עד ‪ 5‬תשלומים ללא ריבית‬

           ‫‪www.openu.ac.il/ascolot | 1-70 0 -70 0 -169‬‬                                                                       ‫‪42‬‬
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49