יום שלישי, ה באדר תשע"ח 20 בפברואר 2018
|
|
9:30-8:30 |
התכנסות והרשמה |
|
10:45-9:30 |
מושב פתיחה (אולם צ'ייס) |
|
יו"ר: שיר אתגר, האוניברסיטה הפתוחה
דברי פתיחה וברכות
פרופ' שרה גורי-רוזנבליט, המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים, האוניברסיטה הפתוחה
פרופ' ניצה גרי, ראש המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה |
|
הכרזה על המאמרים המועמדים לפרס מאמר מצטיין לסטודנט/ית |
|
הרצאת פתיחה |
|
פרופ' יאיר עמיחי-המבורגר
המרכז הבינתחומי הרצליה
אוטופיה או חלום בלהות? מגמות בהתפתחות הטכנולוגיה והשפעתן על הרווחה הפסיכולוגית
|
|
11:00-10:45 |
הפסקה |
|
12:30-11:00 |
מושב מקביל א (בוקר)
|
|
א1 הרצאות בזק: רשתות וידע
(אולם נוידרפר)
יו"ר: אורנית ספקטור-לוי, אוניברסיטת בר-אילן
|
|
פרקטיקות שיתוף ידע בין עמיתים דרך רשתות חברתיות בקרב תלמידי אוניברסיטה – גישת ניתוח רשת אדית בוטון (האוניברסיטה העברית בירושלים) |
|
הערכת אוריינותם ומוכנותם הדיגיטלית של משתתפים בתוכנית הכשרה בארגון
בטחוני-טכנולוגי
גילה קורץ (מכון טכנולוגי חולון), שרי חזי (צה"ל), יהודה פלד (האקדמית גליל מערבי), אורית אבידב-אונגר (המכללה האקדמית אחוה)
|
|
שיתוף ידע בקרב מורים טניה דדון-צור (האוניברסיטה הפתוחה), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון) |
|
"שקלקלים" – טכנולוגיה מסייעת עבור אנשים עם מוגבלות שכלית
נוי משגב (מכון טכנולוגי חולון), הדס רוזן (מכון טכנולוגי חולון), רותם ישראל (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
לחשוב מחוץ לקופסה: eBox – מערכת למידה אינטראקטיבית, מוחשית ושיתופית ליאב נפש (מכון טכנולוגי חולון), בר עבודי (מכון טכנולוגי חולון), יעל אבני (מכון טכנולוגי חולון), רותם ישראל (מכון טכנולוגי חולון) |
|
מרחב למידה חדשני כמאיץ פדגוגי עידית מני-איקן (מכון הנרייטה סאלד), טל ברגר-טיקוצ'ינסקי (מכון הנרייטה סאלד), איריס וולף (World ORT קדימה מדע) |
|
המשחק קונפליקטים גלובליים, מסגור אפיזודי ושינוי עמדות לגבי הסכסוך הישראלי-פלסטיני רונית קמפף (אוניברסיטת תל-אביב) |
|
|
|
|
א2 הרצאות בזק: טלפונים חכמים
(אולם צ'ייס)
יו"ר: גלעד רביד, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
|
|
קומפוזיציה מוזיקלית ואלתור בזמן-אמת עם טכנולוגיה ניידת
שי כהן (אוניברסיטת בר-אילן) |
|
השפעת השימוש בסמארטפון בסקר הערכת הוראה: האם סוג המכשיר משנה את ההערכה על המרצה?
שיר אתגר (האוניברסיטה הפתוחה), יאיר עמיחי-המבורגר (המרכז הבינתחומי הרצליה)
|
|
"המורה, (את) ערה?" סמכות המורה בוואטסאפ הכיתתי: פרספקטיבת התלמיד רבקה פרינס-מלר (אוניברסיטת אריאל בשומרון, המכללה האקדמית הרצוג), אזי לב און (אוניברסיטת אריאל בשומרון) |
|
עמדות ודפוסי שימוש במדיה דיגיטלית לתקשורת בין הורים ומורים בישראל אלונה פורקוש-ברוך (מכללת לוינסקי לחינוך) |
|
השפעת אפליקציית למידה לקידום יכולת התמדה במשימה לצורך הבנת טקסט עבור ילד עם ASD ענבר סגל (סמינר הקיבוצים), בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים) |
|
בריאות, עלות, חברה או פדגוגיה? גורמי דחייה והתנגדות הורים לשימוש בטלפונים חכמים בתהליכי למידה שלומית חדד (האוניברסיטה הפתוחה), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון, האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
א3 מפגש סטודנטים עם פרופ' יאיר עמיחי-המבורגר (אולם קנבר)
יו"ר: אבנר כספי, האוניברסיטה הפתוחה |
|
13:15-12:30 |
ארוחת צהריים |
|
14:45-13:15 |
מושב מקביל ב (צהריים)
|
|
ב1 קוגניציה ולמידה
(אולם נוידרפר)
יו"ר: יעל סידי, האוניברסיטה הפתוחה
|
|
השוואה בין הבנת הנקרא של טקסט מודפס להבנת טקסט דיגיטלי: מחקר מטה-אנליזה גל בן-יהודה (האוניברסיטה הפתוחה), רקפת אקרמן (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), פאבלו דלגדו (אוניברסיטת ולנסיה), קריסטינה וארגס (אוניברסיטת ולנסיה), לאדיסלו סאלמרון (אוניברסיטת ולנסיה) |
|
ההשפעה של שימוש בווטסאפ על זיכרון עבודה של בני נוער: מחקר ניסויי נועה אהרוני (אוניברסיטת בר-אילן), אבי ציון (אוניברסיטת בר-אילן) |
|
אפיון אסטרטגיות פעולה בסביבה גיאומטרית דינאמית תלת-ממדית מירלה וידר (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), אברהם ברמן (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), בוריס קויצ'ו (מכון ויצמן למדע) |
|
אייפד ככלי לבחינת היכולת הנרטיבית של ילדים צעירים על הספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה
דנאל ויזנגרין (אוניברסיטת בר-אילן), סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן) |
|
|
|
|
ב2 סביבות למידה ללומדים במאה ה-21
(אולם צ'ייס)
יו"ר: יפעת קוליקנט, האוניברסיטה העברית בירושלים
חרדות לעתידן: נשים חרדיות לומדות מדעי המחשב באקדמיה
שרה גנוט (המרכז האקדמי לב), יפעת קוליקנט (האוניברסיטה העברית בירושלים)
|
|
בחינת חשיבה חדשנית בקורס הנדסי מבוסס פרויקטים
מאיה אושר (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), מירי ברק (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל) |
|
למידה בהקשר: הבנה מדעית דרך יצירת שאלות מבוססות מיקום
שאדי עסאקלה (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), מירי ברק (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
|
|
גורמי מפתח לניבוי מדדי הצלחה ממוקדי לומד בקורסים מקוונים, פתוחים ורבי משתתפים – שביעות רצון ומילוי ציפיות
איל רבין (האוניברסיטה הפתוחה – הולנד, האוניברסיטה הפתוחה – ישראל), יורם קלמן (האוניברסיטה הפתוחה – ישראל), מרקו קאלז (האוניברסיטה הפתוחה – הולנד) |
|
ב3
מושב פוסטרים I
(אולם קנבר)
יו"ר:
חגית מישר-טל, מכון טכנולוגי חולון |
|
שימושים וסיפוקים של סרטוני Tasty
ציפי בבאי (מכון טכנולוגי חולון), מוריה ברוס צור (מכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון) |
|
הבדלים בין משתמשים בשימוש באימוג'י
בר שבתאי (מכון טכנולוגי חולון), עופר האופטמן (מכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון) |
|
השתתפות מנהלים בקבוצות WhatsApp ארגוניות והקשר לסגנון הניהול שלהם
אברהם שמואל (מכון טכנולוגי חולון), נועה טימר (מכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון) |
|
מדוע אנשים צופים בסרטוני TED?
גל עובדיה (מכון טכנולוגי חולון), שני וקנין (מכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון) |
|
"Kahoot" בהוראה: תפיסות הסטודנטים
חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון), יעל חיים שומלה (מכון טכנולוגי חולון), שחר וידר (מכון טכנולוגי חולון) |
|
מדוע אנו משתפים את התמונות שאנו משתפים? הבדלי אישיות בקרב משתמשי אינסטגרם
אלה זיו (מכון טכנולוגי חולון), צוף בן אליעזר (מכון טכנולוגי חולון), חגית מישר טל (מכון טכנולוגי חולון) |
|
התמודדות של מורים עם התערבות הורים לשימוש בטכנולוגיה בבית הספר במגזר הדתי
חגית ללום (האוניברסיטה הפתוחה), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון) |
|
שילוב טכנולוגיות ומתודות למידה בהדרכה בארגונים בישראל
גילה קורץ (מכון טכנולוגי חולון), ערן גל (מכון טכנולוגי חולון), גדעון זילר (מתודיקה) |
|
עמדות סטודנטים כלפי למידה שיתופית
לפוסטר
אסף לוי (מכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון), אלכסנדרה אידריסוב (מכון טכנולוגי חולון) |
|
תרומת השימוש בטיימר ובתכנת מפת חשיבה לפיתוח אומדן זמן וארגון מחשבתי אצל תלמידים עם הפרעות בקשב ובלמידה
לפוסטר
שלומית וקנין (סמינר הקיבוצים), בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים) |
|
בחינה מחדש של המונח טכנולוגיות סיוע
אביה שטרן (סמינר הקיבוצים) בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים) |
|
היבטים של אוריינות חזותית ככלי להוראה ולתקשורת רב תרבותית בקבוצת למידה מקוונת
לפוסטר
תמר שליט-אבני (סמינר הקיבוצים), מירי שינפלד (סמינר הקיבוצים)
|
|
לגנטו – מערכת ליצירת רשימות קריאה
ליאת קליין גבאי (המסלול האקדמי - המכללה למנהל)
|
|
שילוב סרטוני אנימציה בשלבים שונים במעגל הלמידה
חגית ירדן (בריינפופ ישראל), ענת אברמוביץ' (האקדמית גורדון)
|
|
עפים על גנטיקה: קישור בין שלושה מודלים קונספטואליים בגנטיקה
מיכל השכל-איטח (מכון ויצמן למדע), ענת ירדן (מכון ויצמן למדע)
|
|
הוראת המגוון הביולוגי בטבע בכיתה ו' בשילוב הרשת החברתית WhatsApp
בטי הינדי (מכללת חמדת הדרום), ז'אנט טלמון (מכללת חמדת הדרום)
|
|
תחושות של מסוגלות עצמית, אתגר ואיום, ומוטיבציה בקרב סטודנטים הלומדים בקורסים וירטואליים ומעורבבים בקמפוסים רב-תרבותיים
רויטל כהן (הקריה האקדמית אונו), אילן רחימי (הקריה האקדמית אונו), גילה זלכה (אוניברסיטת בר-אילן, המכללה האקדמית אחוה)
|
|
שימוש באייפד ככלי מקדם תהליכי למידה משמעותית והשתתפות אצל תלמידי גן משולבים
מורן צמח (מכללת לוינסקי לחינוך), מונה יוליוס (מכללת לוינסקי לחינוך), אורלי הבל (מכללת לוינסקי לחינוך)
|
|
טיב ההבנה של ילדי גן בנוגע לשימוש בתת-רוטינה במהלך פתרון בעיה תכנותית
לפוסטר
מאור הבר (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
הטמעת אינטרנט של הדברים (IoT) במערכת החינוך: הזדמנויות ואתגרים
ינאי זגורי (מכון טכנולוגי חולון), דן כהן וקס (מכון טכנולוגי חולון), גילה קורץ (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
ב4 מאחורי הקלעים של הוראה מרחוק: סיור באולפני הוידאו של מרכז שה"ם (אולפני שה"ם)
|
|
15:15-14:45 |
הפסקה וביקור בתערוכת הפוסטרים |
|
16:15-15:15 |
מושב מקביל ג (אחה"צ )
|
|
ג1 פיתוח חשיבה בסביבות טכנולוגיות
(אולם נוידרפר)
יו "ר: רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל-אביב) |
|
פיתוח של חשיבה מערכתית מתוך למידת כימיה דרך חקירת מודלים ממוחשבים מבוססי סוכנים
סיגל סמון (אוניברסיטת חיפה), שרונה ט' לוי (אוניברסיטת חיפה)
|
|
אנרגיה והקשר הכימי: אינטראקציה עם אטומים וכוחות באמצעות הסימולציה הממוחשבת ELI-Chem
אסנת ר' זוהר (אוניברסיטת חיפה), שרונה ט' לוי (אוניברסיטת חיפה)
|
|
פיתוח מיומנויות חשיבה מסדר גבוה באמצעות יצירת משחקים במחוללי משחקים מקוונים
ליזי כהן (מכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון), משה לייבה (עיריית חולון)
נירית גביש (המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה), דורון פארן (המכללה
האקדמית להנדסה אורט בראודה), מרק ברמן (המכללה האקדמית להנדסה אורט
בראודה) |
|
|
|
|
ג2 צדדים אפלים של תקשורת מקוונת
(אולם צ'ייס) יו"ר: יהודה פלד, האקדמית גליל מערבי |
|
בריונות באינטרנט והשפעתה על התפתחות אקדמית, חברתית ורגשית של סטודנטים לתואר ראשון
יהודה פלד (האקדמית גליל מערבי)
|
|
הדיסוננס האתי: מה משפיע על הונאה אקדמית בלמידה אנלוגית ודיגיטלית בקרב תלמידי בתי ספר בישראל?
יעל סידי (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), יורם עשת-אלקלעי (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
חדשות מדעיות בפייסבוק – אמינות ומעורבות
נעה מרום (אוניברסיטת תל-אביב), אורלי קליין לטוכה (אוניברסיטת תל-אביב), ארנון הרשקוביץ (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
ג3 סדנה
(אולם קנבר')
יו"ר: דפנה אידלסון, אקדמיה מקוונת, האוניברסיטה הפתוחה |
|
MOOCs, מתודולוגיית פיצוח וגוגל אנליטיקס: ממצאים ותובנות מהקורסים הישראליים הראשונים על edX
ערן רביב (קמפוס), אסף ווייס (קמפוס)
|
|
16:30-16:15 |
הפסקה |
|
17:30-16:30 |
מושב נעילה
(אולם
נוידרפר) |
|
יו"ר: גילה קורץ,
מכון טכנולוגי חולון
הרצאת נעילה |
|
|
יום רביעי, ו באדר תשע"ח, 21 בפברואר 2018
|
|
9:30-8:30 |
התכנסות והרשמה |
|
10:30-9:30 |
מושב פתיחה
(אולם צ'ייס) |
|
יו"ר: פרופ' יורם עשת-אלקלעי, האוניברסיטה הפתוחה |
|
הענקת פרס מאמר מצטיין לסטודנט/ית
|
|
הרצאת פתיחה |
|
Prof. Ofir Turel
Fullerton California State University and University of Southern California
|
|
10:45-10:30 |
הפסקה |
|
12:15-10:45 |
מושב מקביל ד (בוקר)
|
|
ד1 הרצאות בזק: קוגניציה
(אולם
נוידרפר)
יו"ר: יותם הוד, אוניברסיטת חיפה
תרומתם של מארגנים גרפיים למיזוג מקורות מידע מרובים
טליה שלומי אילוז (אוניברסיטת חיפה), שרית ברזלי (אוניברסיטת חיפה) |
|
קריטריונים אפיסטמיים של תלמידים להערכת סרטוני יוטיוב
פאיז עבד (אוניברסיטת חיפה), שרית ברזלי (אוניברסיטת חיפה) |
|
אוריינות דיגיטלית נתפסת של סטודנטים לחינוך במכללות בישראל
גילה קורץ (מכון טכנולוגי חולון), יהודה פלד (האקדמית גליל מערבי), אורית אבידב-אונגר (המכללה האקדמית אחוה)
|
|
"אני כבר לא מלמדת": מורי-מורים המובילים קורסים מקוונים מרחוק
סמדר בר טל (מכללת לוינסקי לחינוך)
|
|
פיתוח אפליקציה להערכת תפקודי משתמש בעת שימוש במסך מגע
דניאל-סעד אלכסנדרה (אוניברסיטת חיפה, המכללה האקדמית הערבית לחינוך-חיפה), לורינזו
כיארי (אוניברסיטת בולוניה, איטליה)
|
|
השיח המדעי ולמידה לאורך החיים ברשתות חברתיות: המקרה של קרינה בלתי מייננת
קרן א' דליות (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), אילת ברעם-צברי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל) |
|
|
|
|
ד2 הרצאות בזק: טכנולוגיה משנה התנהגות
(אולם צ'ייס)
יו"ר: סיגל עדן
,אוניברסיטת בר-אילן |
|
שימוש בטכנולוגיות מסייעות בקרב ילדי ASD לשיפור תקשורת בין אישית
ליאור יאסוצ'ניה (סמינר הקיבוצים), רחלי פלד (סמינר הקיבוצים), חנן יניב (סמינר הקיבוצים)
|
|
התערבות טכנולוגית לקידום יכולת מרחבית בקרב ילדי גן
עינת בראינין (אוניברסיטת בר-אילן), סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן), עדינה שמיר (אוניברסיטת בר-אילן)
|
|
חוויית האוצרות החברתית שלי: תובנות של פרחי הוראה
רבקה גדות (מכללת לוינסקי לחינוך, האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת תל-אביב), אלונה פורקוש ברוך (מכללת לוינסקי לחינוך) |
|
בחירת סרטונים ביוטיוב בקרב בני נוער: מה גורם להם להקליק?
דפנה קניג (אוניברסיטת תל-אביב), מונה קמינסקי (אוניברסיטת תל-אביב), ארנון הרשקוביץ (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
"...אחרת כנראה אלך לאיבוד": היבטים רגשיים של ניהול מידע אישי בקרב סטודנטים לחינוך בתואר ראשון)
לילך אלון (אוניברסיטת תל-אביב, מכללת לוינסקי לחינוך), אלונה פורקוש ברוך (מכללת לוינסקי לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב
|
|
השימוש בהוראה מקוונת במקצוע הלשון בקרב תלמידי תיכון הניגשים לבחינת בגרות בכיתה י"א
נאוה מילר (מכללת לוינסקי לחינוך), אלונה פורקוש ברוך (מכללת לוינסקי לחינוך)
|
|
זהות מקצועית של מרצים המכשירים מורים – מה השתנה בעידן הדיגיטלי?
אלונה פורקוש ברוך (מכללת לוינסקי לחינוך), אורית אבידב-אונגר (מכללת אחוה, האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
ד3 מפגש סטודנטים עם Prof. Ofir Turel
(אולם קנבר) |
|
יו"ר: רונית בוגלר (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
13:00-12:15 |
ארוחת צהריים |
|
14:30-13:00 |
מושב מקביל ה (צהריים)
|
|
ה1 אסטרטגיות הוראה ולמידה מקוונת
(אולם
נוידרפר)
יו"ר:דוד מיודוסר, אוניברסיטת תל-אביב
|
|
עד כמה כיתה הפוכה יכולה להיות מועילה ומספקת לחינוך מדעי בתיכון? מקרה-בוחן השוואתי
אפראח עאסי (אוניברסיטת תל-אביב), ענת כהן (אוניברסיטת תל-אביב) |
|
כנגד ארבעה בנים: אבות-טיפוס ודגמי הוראה מיטבית של מיומנויות אוריינות דיגיטלית
יעל יונדלר (האוניברסיטה הפתוחה, סמינר הקיבוצים), מרים מויאל (האוניברסיטה הפתוחה), עדי מלכא (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), גל בן-יהודה (האוניברסיטה הפתוחה), יורם עשת-אלקלעי (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
מי מלמד תכנות יצירתי? אסטרטגיות הוראה של מורים לקוד ורובוטיקה כמשקפות פדגוגיות אינסטרוקטיביסטיות וקונסטרוקטיביסטיות אביטל קסלר (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
למידה מקוונת בהכוונה עצמית בהתפתחות מקצועית של מובילי תקשוב
תומר לובטון (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
ה2 למידה בסביבות שיתופיות
(אולם צ'ייס)
יו"ר: דני בן-צבי, אוניברסיטת חיפה
"רחוק אבל קרוב": למידה שיתופית מקוונת לקידום הקשבה לקול הלומד, וויסות למידה עצמית ותפיסת למידה של סטודנטים בקורס אקדמי
אורית עבדיאל (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
האם שיתוף פעולה מתוקשב מפחית שחיקה בקרב מורים?
עדי שטיין כהן (אוניברסיטת בר-אילן), עופר ברגמן (אוניברסיטת בר-אילן)
|
|
מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם (L1)
אורית אבידב אונגר (המכללה האקדמית אחוה, האוניברסיטה הפתוחה), עליזה עמיר (המכללה האקדמית אחוה, משרד החינוך)
|
|
קידום למידה בת-קיימא של מורים באמצעות טיפוח קהילת מעשה בית ספרית מוגברת טכנולוגיה
תמר נוביק (אוניברסיטת חיפה), דני בן-צבי (אוניברסיטת חיפה) |
|
ה3
מושב פוסטרים II
(אולם קנבר)
|
|
יו"ר: גילה לוי-עצמון, המרכז ללימודים אקדמיים
חוויית למידה בקורסים אקדמיים משולבי-תקשוב - חקר מקרה)
לימור ריסקין (המרכז ללימודים אקדמיים), יעל באט (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים
|
|
פיתוח יישומי מולטימדיה ושילובם בקורסים מקוונים
שרי חזי (צה"ל), מיכל גוילי (משרד הביטחון), גילה לוי-עצמון (מרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה) |
|
עמדות מורים מהמגזר הדתי והחרדי אודות שילוב תקשוב במקצועות הקודש)
דבורה לאה בורשטיין (המרכז ללימודים אקדמיים), חיה קסטיאל-חי (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי-עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים
|
|
עמדות מבוגרים כלפי שימוש ב- Emoji בהודעות WhatsApp)
איילה צור (המרכז ללימודים אקדמיים), חדוה לוי (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי-עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים
|
|
שימוש בטלפונים ניידים חכמים "סמארטפונים" בקרב נשים ערביות מבוגרות
גאדה סלאמה (המרכז ללימודים אקדמיים), אלנבארי אמל (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי-עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
|
|
עמדות הורים במגזר הדתי כלפי שילוב התקשוב בבתי הספר)
שני ג'הסי (המרכז ללימודים אקדמיים), אשירה רחל מיידנצ'יק (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים |
|
שילוב ייצוגים חזותיים באמצעות טלפונים חכמים לקידום מיומנויות הדיבור באנגלית לכיתה ו'
לאה טל (המרכז ללימודים אקדמיים), שרה יום טוב (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
|
|
שילוב של ייצוגים חזותיים בשיעור מתמטיקה בכיתה ח)
פדוא זידאן (המרכז ללימודים אקדמיים), נוהא סואעד (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים |
|
עמדות מורים ביחס להוראה בעזרת סרטונים
לימור בן-ארי (המרכז ללימודים אקדמיים), רונית יעקב (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים אקדמיים)
|
|
תפיסות בוגרי התמחות תקשוב ולמידה במרכז ללימודים אקדמיים את תרומת לימודיהם להתפתחותם המקצועית והאישית
אתי דיין (המרכז ללימודים אקדמיים), מירב עזריאל (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים אקדמיים)
|
|
מדע אזרחי בבית הספר: כיצד מדע אזרחי וחינוך למדעים יכולים לתמוך זה בזה?
אסנת אטיאס (אוניברסיטת חיפה), מיה בנישו (אוניברסיטת חיפה), רחל לוין-פלד (אוניברסיטת חיפה), אורנית שגיא (אוניברסיטת חיפה), אילת ברעם-צברי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה)
|
|
שימוש בטכנולוגיה לתמיכה בשילוב של ידע תוכן וידע אפיסטמי על מנת לפתח חשיבה מדעית-חברתית
חוה בן-חורין אברמסקי (אוניברסיטת חיפה), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה), טלי טל (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
|
|
קורס מתוקשב כהכנה ללימודי המתמטיקה באוניברסיטה)
מיכל קלינשטרן (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), רחל הס-גרין (אוניברסיטת חיפה |
|
תוכנית התערבות להתמודדות עם בריונות ברשת בקרב בני נוער, על בסיס מודל התערבות לעדים, בהקשר למסוגלות עצמית ואמפתיה
יעל צור (האוניברסיטה הפתוחה), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק-שמש (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
הנעה ומעורבות במשחקי תפקידים הדמייתיים מקוונים רבי משתתפים ללימודים בחינוך הגבוה
רון לינסר (האוניברסיטה הפתוחה), גילה קורץ (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
תפיסות מורים המשתמשים ושאינם משתמשים בטלפונים החכמים ככלי למידה בכיתה
לפוסטר
אילן קמחי (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
השימוש במערכת ClassBoost מנקודת מבטם של סטודנטים במכללה לחינוך: הרגלי למידה ודפוסי הלמידה השיתופית – מאפיינים בתחילת הדרך
אורנה לוין (המכללה האקדמית אחוה), אורית אבידב-אונגר (המכללה האקדמית אחוה, האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
שימוש באפליקציית הוואטסאפ ככלי תקשורת בין הורים למורים
יפה צוובנר (בי"ס יסודי-גילה), אגוזה וסרמן (המכללה האקדמית הרצוג)
|
|
בחינת תוצאות שאלון הערכה ממוחשב אל מול תוצאות מבחן "דף ועט" בתוכנית חקר בגליליום
שי גפן-רויטמן (גליליום – המכללה האקדמית כנרת, מכללת אוהלו), יפעת לינדר (גליליום, מכללת אוהלו), עודד רייכספלד (VIA), רויטל היימן (אור- יעוץ לארגונים)
|
|
ה4 מאחורי הקלעים של הוראה מרחוק: סיור באולפני הוידאו של מרכז שה"ם (אולפני שה"ם)
|
|
15:00-14:30 |
הפסקה וביקור בתערוכת הפוסטרים |
|
16:00-15:00 |
מושב מקביל ו (אחה"צ) |
|
ו1 סדנה
(אולם נוידרפר)
יו"ר: גל בן-יהודה, האוניברסיטה הפתוחה
חינוך ליישוב סכסוכים דיגיטליים בין ילדים ובני נוער לפני שיסלימו לאלימות ולבריונות ברשת איתי ברון (Agree Online),רחלי
אשוול (Agree Online),מיקי חיימוביץ (Agree Online) |
|
ו2 הפקת תועלת מעזרים טכנולוגיים
(אולם צ'ייס)
יו"ר: ארנון הרשקוביץ, אוניברסיטת תל-אביב
|
|
ייעוץ אינטראקטיבי באמצעות סוכן וירטואלי לסטודנטים שנה ראשונה בנושא שילוב לימודים ועבודה
סוהא פדילה (אוניברסיטת תל-אביב), אורלי להב (אוניברסיטת תל-אביב), ודים טליס (אוניברסיטת תל-אביב), רחל גלי צינמון (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
מעבר מדיונים כלליים על תשובות תלמידים לדיונים ממוקדים באמצעות ניתוח למידה)
רחל הס גרין (אוניברסיטת חיפה), שי אולשר (אוניברסיטת חיפה
|
|
אנוטציות אישיות ושיתופיות ב-Annoto: תובנות לגבי השתתפות פעילה וסבילה מניתוח תוכן ומכריית נתוני התנהגות בסביבת היפר-וידאו באקדמיה
אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה), רועי ירקוני (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
ו3
הרצאה משותפת למעבדה הפתוחה למדיה ומידע ולכנס צ'ייס
(אולם קנבר)
|
|
יו"ר: ורד זילבר-ורוד, האוניברסיטה הפתוחה
הערכת שינויים פרדיגמטיים במחקרי תקשורת באמצעות כלים חישוביים
אורן סופר (האוניברסיטה הפתוחה), דורית גייפמן (אוניברסיטת חיפה)
|
|
16:15-16:00
|
הפסקה |
|
17:15-16:15 |
מושב נעילה (אולם נוידרפר)
|
|
יו"ר: ניצה גרי, האוניברסיטה הפתוחה
|
|
עדי אלטשולר
מייסדת תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ומיזם "זיכרון בסלון"
יזמות חברתית, עיצוב חזון והפיכתו למציאות
|