רצפי למידה מקוונים
חלק מהקורסים באוניברסיטה מפותחים במתודולוגיה פדגוגית שנקראת "רצפי למידה מקוונים". קורסים שמפותחים במודל זה עוברים תהליך של פיתוח פדגוגי מעמיק הכולל התייחסות לחומרי הלימוד בקורס, למודל ההוראה ולמודל הערכת הסטודנטים.
בקורסים אלה התכנים מחולקים למנות קטנות, המאורגנות באתר הקורס בצורה סדורה על פי רצף למידה המותאם ללוח הזמנים של הסמסטר. מנות התוכן מוצגות בסוגי מדיה מגוונים למשל וידאו, תרגילים אינטראקטיביים, סימולציות ועוד, המעשירות את חוויית הלמידה של הסטודנטים ומאפשרות להם לתרגל באופן אקטיבי את החומר הנלמד.
בסביבת הלמידה אוֹפָּל פותח פורמט ייחודי המותאם לפדגוגית רצפי הלמידה. בפורמט הרצפים ממשק המשתמש והעיצוב הויזואלי מדגישים לסטודנטים ולסטודנטיות את רצף הלמידה המומלץ . האתר מוצג לכל סטודנט וסטודנטית במבט אישי בהתאם לקצב ההתקדמות שלהם במהלך הסמסטר.
שיטה זו מספקת לצוותים האקדמיים נתונים סטטיסטיים (אנליטיקות למידה) בנוגע לדפוסי הלמידה של הסטודנטים באתר הקורס. פעולות הסטודנטים באתרי הקורסים משאירות עקבות דיגיטליים – כניסות לאתרים, צפיות בווידאו, תרגילים מקוונים שבוצעו ועוד. העקבות הללו נאספים למאגר נתונים ומנותחים בעזרת אלגוריתם שפותח בשה"ם. דפוסי הלמידה מוצגים לסגל ההוראה באמצעות מחוונים ויזואליים. כך הם יודעים כיצד הסטודנטים מתקדמים בלמידה במהלך הסמסטר, ונותנים הכוונה לאלו שזקוקים לעידוד ולעזרה.