פוסטרים

 
UNESCO .1- טכנולוגיות ניידות ללמידה במרחבי חיים בבתי-ספר בישראל: חקר מקרה ע"י פרויקט Fazheng על הפרקטיקות הטובות ביותר ללמידה ניידת
אנריקה הינוסטרוזה (אוניברסיטה דה לה פרונטרה, מונטווידאו, צ'ילה), רפאלה בלס (רשת עמל), שני זיו (Wandering)
 
2. חוויה אימרסיבית משותפת במטא-וורס: מציאות מדומה בשימוש כוחות הביטחון
צבי טובול (המכון האירופאי למדע יישומי וניהול)
 
CEFR. 3 משחוק בהשכלה גבוהה – יישום קורס אנגלית כשפה זרה ע"פ
אילן (דניאלס) רחימי (הקריה האקדמית אונו)
 
4. הגברת מודעות לסכנות בפינוי חירום דרך מעברים באמצעות סימולציה השתתפותית
שני בן חמו (אוניברסיטת בן-גוריון בנגב), סתיו שפירא (אוניברסיטת בן-גוריון בנגב), אילון לנגבהיים (אוניברסיטת בן-גוריון בנגב)
 
5. תפיסות הורים ומורים לגבי תפקידי המורה בטיפול בבריונות רשת
ג'סיקה ברנט (מתי"א ערד), אסתר סטלה נפומנישצ'י (אולפנת בני עקיבא, ערד) שלי רוט פלנר (מקיף ו, באר שבע), שי יעקובי (בית ספר חופית, אשדוד)
 
6. זהות כגורם מכריע בהטמעת טכנולוגיה בהוראה בקרב מורות מהמגזר החרדי
יעל סמקה (אוניברסיטת תל אביב), שירה סופר ויטל (הקריה האקדמית אונו), עידית אדלר (אוניברסיטת תל אביב)
 
7. שילוב מציאות רבודה לצורך שיפור תפקודים ניהוליים בקרב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
בטי שרייבר (מכללת סמינר הקיבוצים), גלי שינגוט (מכללת סמינר הקיבוצים)
 
 
9. למידה שיתופית מבוססת משחק בעולם הווירטואלי: תפיסות הסטודנטים לתואר שני את חוויות הלמידה
מירי שינפלד (מכללת סמינר הקיבוצים, מופ"ת), אולז'ן גולדשטיין (המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי)
 
 
SeeMe. 11 היכרות עם המרקם החברתי רגשי בכיתה באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית
ליבנת ארניאס (מכללת סמינר הקיבוצים), תמי זייפרט (מכללת סמינר הקיבוצים)
 
 
13. קונפליקט בית-קריירה ומסוגלות עצמית בהוראה בקרב מורים-הורים בתקופת הקורונה: תפקידם של תמיכה ארגונית וניסיון בהוראה משולבת טכנולוגיה
שירה גולדברג (האוניברסיטה הפתוחה), איל רבין (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
 
14. הקשר בין יכולת הלמידה העצמית, תכונות אישיות, והעדפות הלמידה של סטודנטים בעידן פוסט קורונה
עמית שלמה (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), רינת רוזנברג-קימה (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
 
15. מכוונות עצמית בלמידה ומיומנויות המאה ה 21- באמצעות מיקרו-למידה מוכוונת משימה
תמי זייפרט (סמינר הקיבוצים), מירי שינפלד (סמינר הקיבוצים, מכון מופעמית פלטי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), רינת רוזנברג-קימה (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
 
16. כישורים טכנולוגיים, פדגוגיים ומדעיים הנדרשים ליישום פעילויות רובוטיקה בחינוך המדעי
דועאא סעד (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), איגור ורנר (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), רינת ב' רוזנברג-קימה (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
 
17. ייצוג ומסגור של אי ודאות מדעית בתקשורת: המקרה של מגפת הקורונה
אורלי וולפסון (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), אילת ברעם-צברי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
 
18. נשירה סמויה של תלמידי תיכון בלמידה מרחוק
חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון), דניאל כץ (מכון טכנולוגי חולון), אלעד דניאל (מכון טכנולוגי חולון)
 
19. תפיסות לומדים כלפי שיטות הערכת הישגים ומבחנים מרחוק בתקופת הקורונה
רוני חלילוב טיסמן (מכון טכנולוגי חולון), עדן אלבז (מכון טכנולוגי חולון),חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון)
 
 
WikiSwitch. 21 - משחק לעידוד קריאה של ערכי ויקיפדיה
רותם כרמי (מכון טכנולוגי חולון),  אמיל טייב (מכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון), נגה לביא-רזניק (מכון טכנולוגי חולון)
 
22. מוטיבציה של תלמידים ואפקטיביות העבודה של מורים בהוראת מתמטיקה בעזרת ספרים דיגיטליים
ראועה חאמד (מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה), נאיף עואד (מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה)