פרופ' שרית מולדובן היא חוקרת שיווק מהמחלקה לניהול ולכלכלה באוניברסיטה הפתוחה. מחקריה מתמקדים בדרכים שבהן אפשר להחדיר מוצרים חדשים לשוק, בהתנהגות צרכנים, בהתנגדות למוצרים חדשים ובהעברת מסרים על מוצרים מפה לאוזן. פרופ' מולדובן בוחנת שני סוגים מרכזיים של צרכניות וצרכנים: אלה שמאמצים מוצרים חדשים ראשונים (מאמצים מוקדמים) ואלה שיש להם יכולת להשפיע על צרכנים אחרים (מובילי דעה). היא מאפיינת את הצרכניות והצרכנים הללו באמצעות שיטות מחקר מגוונות שכוללות מחקרי מעבדה, ניתוח נתוני-ענק ברשתות חברתיות המתמקד במבנה הרשת ובקשרים בין אנשים, וסימולציות מחשב שמדמות רשתות חברתיות. מאמרה על התנגדות לשינוי זכה בפרס המאמר המצטיין של כתב עת על חיזוי טכנולוגי ושינוי חברתי. קבוצת סטודנטים בהנחייתה כתבה אסטרטגיית פרסום לחונכות פר"ח בעבור תחרות האתגר המקוון של גוגל וזכתה בפרס האזורי ובפרס ההשפעה החברתית. מחקריה על ההשפעה החיובית של מידע שלילי לא רלוונטי ועל פרסום מפה-לאוזן מומנו על ידי הקרן הלאומית למדע (ISF), ומחקרה על מאמצים מוקדמים מומן על ידי הקרן הישראלית-גרמנית (GIF).
פרופ' שרית מולדובן משמשת כיום כראש המחלקה לניהול וכלכלה.