The-Island-was-a-World_catalogue-digital

164 אתה מוכר כצייר ועבודותיך הוצגו בתערוכות רציניות ומעמיקות. מה הניע אותך לעבוד עם ? AI מדיום נוסף, וידיאו, ועוד בשילוב תמיד הייתה לי שאיפה כמוסה להניע את הציורים בזמן, כמו פריימים בסרט. תשוקה לא ייחודית. נראה לי שזאת פנטזיה נפוצה אצל ציירים, כמו הציירים הפוטוריסטים, אבל גם ולסקז, טינטורטו ועוד. כשאני מצייר אני לפעמים מדמיין את הרגע שלפני והרגע שאחרי מה שמופיע בציור, ולא פעם גם את ממד הסאונד החבוי בו, תוך הכרה שזה תמיד יישאר משהו מטאפורי. שמאפשרת לעשות 2 בימי ובלילות הקורונה הארוכים התחלתי ללמוד שפת תכנות בשם טאצ‘דיזיינר, מניפולציות וידיאו בזמן אמת. זה היה כחלק מפרויקט משותף עם ירון טראקס, מייסד מועדון "הבלוק", של יצירת מעטפת חזותית משתנה למוזיקה אלקטרונית, במועדון או בחלל וירטואלי. התוכנה אפשרה לי להניע דימויים בזמן בצורה שהייתה לי יותר אינטואיטיבית מאשר תוכנות עריכה כמו פרמייר, ובעיקר אפשרה לי לשנות את הווידיאו תוך כדי האזנה לסאונד ולמוזיקה, כך שניתן "לנגן את הדימוי" באמצעותה, שזה אולי מה שאני מנסה לעשות גם כשאני מצייר. , וכל מיני קודים שרצו על Artbreeder שנקרא GAN במקביל גיליתי ניצנים של מחולל דימויים מבוסס . זאת הייתה תקופה מסורבלת מבחינה טכנית. היו המון נפילות וקריסות וכל חישוב Google Colab מעיד על הגאווה בתוכנה 3 נמשך הרבה זמן, לפעמים לילה שלם (אגב, ה"סטייבל" ב"סטייבל דיפיוז'ן" שלא קורסת). למזלי, לוחות הזמנים של הקורונה אפשרו פרקי זמן ארוכים של המתנה והתבוננות, וזה ממילא הקצב של ציורי שמן, שאליו אני רגיל. הדימויים האלה, שדומים כל כך למציאות ובה בעת שונים כל כך ממנה, החלו להזין את הציורים ),** שהייתה גם השיר 2022( בגלריה ברוורמן * The Moon is a Mirror שלי, וכך נולדה התערוכה הראשון שהצגתי. התערוכה הייתה מסודרת לפי השיר, כשכל בית מתייחס לאחד מארבעת קירות . הרצף נבע 33 עד 1 הגלריה. השיר היה מורכב בחלקו מכותרות הציורים, שנתלו ומוספרו ברצף, מ־ , ששונה מההיגיון של מחוללים כמו מידג'רני, דאלי וכולי. עוד לא GAN ה־ מתוך היגיון הפעולה של יש מעין היגיון GAN היו מחוללים מטקסט לדימוי אלא רק מדימוי לדימוי. למחרוזת הדימויים של גנטי בכך שכל דימוי יכול "להוליד" דימוי חדש מעצמו או באמצעות "זיווג" עם דימוי אחר או עם מספר דימויים. Latent כל דימוי חדש הוא פרי חישוב סטטיסטי שמחלץ אותו מתוך מה שנקרא המרחב הלטנטי ( ), מרחב האפשרויות והפוטנציאל הסמוי עד רגע החישוב, רגע הבקשה של האמן. המרחב Space היצירתי שניתן לנווט בו ולתמרן בתוכו הוא עצום, וגם מספר האשליות והמלכודות שבדרך. ) היא שפת תכנות חזותית ליצירת תוכן מולטימדיה אינטראקטיבי בזמן אמת. Touchdesigner טאצ'דיזיינר ( 2 ) הוא מודל אשר משתמש באותות רעש כדי לחלץ מהם דימויים ריאליסטיים. Stable Diffusion סטייבל דיפיוז'ן ( 3 https://www.oreneliav.com/the-moon-is-a-mirror * https://bravermangallery.com/exhibitions/the-moon-is-a-mirror **

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw