Page 50 - Haifa_2021-low-res
P. 50

‫דגשים והערות‬
                                                         ‫א‪ 	.‬בקשת ביטול ההרשמה תוגש בכתב בלבד לאסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪ .‬לא יתקבלו הודעות בטלפון‪.‬‬

                                                                               ‫ב	‪ .‬המועד הקובע הינו מועד קבלת הבקשה במשרדי אסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪.‬‬
                                ‫ג	‪ .‬גובה הקיזוז המינימלי יהיה סכום דמי הטיפול המינהלי בסך ‪ 80‬ש"ח‪ ,‬או הקיזוז המפורט בטבלה — הגבוה מבין השניים‪.‬‬
‫ד	‪ .‬סוג הנחיות הביטול והבסיס לחישוב דמי הטיפול והעלויות בגין ביטול הרשמה ייקבע על־פי שכר הלימוד המלא שנקבע לקורס ולא על־פי השכר ששולם‬

                                                                                                                                                         ‫בפועל‪.‬‬
                         ‫ה	‪ .‬בקורסים הכוללים עד ‪ 4‬מפגשים‪ ,‬המועד האחרון לביטול הינו על־פי הטבלה שלעיל או עד חצי מזמן הקורס — הנמוך מבין השניים‪.‬‬
‫ו‪ 	.‬במקרה של הפסקת לימודים עקב אילוץ בלתי־צפוי‪ ,‬מיוחד וממושך‪ ,‬שאינו מאפשר לימודים תקינים במשך שלושה שבועות לכל הפחות‪ ,‬יש לפנות מיד‬
‫למשרדי בית־הספר אסכולות בכתב ובצירוף מסמכים רלוונטיים‪ .‬כל בקשה ִתבדק לגופו של עניין‪ ,‬בכפוף להגדרות בהנחיות האוניברסיטה הפתוחה‪ .‬יש לשלוח‬

                                                                                          ‫את הבקשה מיד לאחר שאירע המקרה שגרם להפסקת הלימודים‪.‬‬
         ‫ז‪ 	.‬האירועים‪/‬מופעים‪/‬סיורים‪/‬מפגשים בקורסי אסכולות מתקיימים בהתאם להנחיות משרד הבריאות‪ ,‬או בהתאם להנחיות שיהיו תקפות מעת לעת‪.‬‬

                                                                                                                                                  ‫‪ 		.6‬אי פתיחת קורס‬
‫האוניברסיטה הפתוחה שומרת לעצמה את הזכות שלא לפתוח קורס עקב מיעוט נרשמים‪ ,‬או מכל סיבה אחרת‪ .‬במקרים כאלה יוחזר לנרשם מלוא שכר הלימוד ששולם‪.‬‬

                                                                                                                                                  ‫‪ .	7‬גמול השתלמות‬
‫	 מורים ועובדי הוראה יפנו אישית אל המפקח המחוזי במשרד החינוך והתרבות להסדרת העניין מראש‪ .‬עובדים בדירוג האחיד ועובדי המח"ר יפנו לרכזי ההדרכה‬

                                                                                                                       ‫או למנהל משאבי האנוש במקום עבודתם‪.‬‬

                                                                                                                                                            ‫‪ 	.	8‬הנחות‬
‫		 שכר הלימוד המלא של הקורסים והפעילויות של אסכולות הוא שכר הלימוד המפורסם כשכר לימוד לתלמידים חדשים בהרשמה מאוחרת‪ .‬כל שכר לימוד אחר‬
‫שמפורסם בידיעוני אסכולות או מפעם לפעם בפרסומים אחרים הינו שכר לימוד לאחר הנחה משכר הלימוד המלא‪ .‬כל הנחה משכר הלימוד המלא תחושב‬
‫בניכוי מרכיבי שכר לימוד שאינם מיועדים להנחה‪ ,‬כגון עלויות מנויים לתזמורת הפילהרמונית‪ ,‬האופרה הישראלית והוצאות מיוחדות אחרות‪ .‬במקרה שתלמידים‬

                          ‫זכאים לשתי הנחות או יותר‪ ,‬תחול רק ההנחה הגבוהה מבין ההנחות התקפות‪ .‬אין כפל הנחות‪ ,‬אלא אם כן צוין כך במפורש בפרסום‪.‬‬

                                                                                                             ‫‪ 	.9‬התאמות לתלמידים עם מוגבלויות ולקויות למידה‬
‫	 בית ספר אסכולות פועל על מנת להנגיש את שירותיו לתלמידים עם מוגבלויות (פיזית‪ ,‬נפשית‪ ,‬רגשית וקוגנטיבית)‪ .‬תלמידים הזקוקים להנגשה ולהתאמות‬

                                                             ‫בתהליך הלמידה‪ ,‬מוזמנים לפנות למירב אילוז‪ ,‬בטל׳ ‪ ,09-7780904‬או בדוא״ל ‪.ascolot@openu.ac.il‬‬
                                                     ‫	 מידע הנמסר לגורמים מקצועיים נשאר חסוי ולא יהיו לו השלכות נוספות‪ ,‬מעבר לבקשות התלמידים‪.‬‬

                                                                                                                                                     ‫‪ .	10‬מפגש חלופי‬
                                                                                            ‫	 צוות אסכולות רואה חשיבות עליונה בשירות הלקוח ובשביעות רצונו‪.‬‬
                                                           ‫	 הנוהל המפורט להלן נועד למנוע אי הבנות ולאפשר לנו לספק לכם את השירות הטוב והיעיל ביותר‪.‬‬
                                           ‫	•בהרשמה לקורסים או לפעילויות התלמיד מקבל על עצמו את האחריות להגיע לכל מועדי אותו קורס או פעילות‪.‬‬
    ‫	•במקרה שתלמיד לא הגיע לפעילות אחת או יותר‪ ,‬אין אסכולות מחויבת לספק לו פיצוי – כספי או סעד אחר‪ ,‬מעבר למפורט בהנחיות ביטול ההרשמה‪.‬‬
   ‫	•אסכולות תעשה מאמץ כמיטב יכולתה לפצות תלמיד שהחמיץ מפגש באמצעות הצעת מפגש חלופי‪ ,‬עד שני מפגשים לתלמיד לאותה שנת הלימודים‪.‬‬
                                ‫•	 לא ניתן לבטל מפגש חלופי ולקבל זכאות לרישום נוסף‪ .‬מפגש חלופי שלא מומש לא יוחזר ולא ינתן החזר כספי בשום שלב‪.‬‬

                                                                                                                                             ‫‪ 	.11‬שינויים בלתי־צפויים‬
‫		 שינויים בלתי צפויים (כגון‪ :‬שינויים בלוח המפגשים‪ ,‬מחלת מנחה‪ ,‬חילופי מנחים) אינם מהווים עילה להחזר כספי או לטענה כלשהי כלפי בתי הספר במערך‬

                                                                                                         ‫לימודי החוץ ‪ -‬לימודי תעודה או האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬

                                                                                                                                         ‫‪ .12‬מבצע “חבר מביא חבר”‬
‫	א‪ 	.‬תלמידים‪ ,‬אשר יצרפו תלמידים חדשים (שלא למדו באסכולות בשנתיים האחרונות) יהיו זכאים לתלושי שי לקנייה באחת מחנויות הספרים המובחרות בשווי ‪100‬‬

                                                                                                                                          ‫ש”ח עד גמר המלאי‪.‬‬
                                                   ‫ב‪ 	.‬יש לעדכן את צוות אסכולות בעת ההרשמה בפרטי התלמידים הוותיקים והחדשים‪ ,‬כולל מספרי תעודת זהות‪.‬‬
                                              ‫ג‪ 	.‬המבצע לא תקף כאשר "התלמיד החדש" מבטל את הרשמתו לקורסים או שטרם הסדיר את תשלום שכר הלימוד‪.‬‬

‫‪www.openu.ac.il/ascolot | 1-70 0 -70 0 -169‬‬  ‫‪| 48‬‬
   45   46   47   48   49   50   51   52