שם הקרן

תחום מחקר

תאריך הגשה

 Radala Foundation

Life Sciences

30/06/2024

ADVANCED RESEARCH GRANTS IN ALS

Budget: 200,000 CHF total for 2 year project

|  אתר הקרן 

קרן המחקרים בתחומי הביטוח הסוציאלי והרווחה : National Insurance Institute of Israel Research Grants 

Budget: 200,000 NIS (in unusual cases up to 400,000 NIS) 

|  אתר הקרן 

קול קורא למחקרים במקצועות הבריאות- פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק.

קול קורא זה מפורסם מטעם מנהל תכנון אסטרטגי כלכלי, חטיבת הרפואה ולשכת המדען הראשי של משרד הבריאות במסגרת התכנית "ניצנים למקצועות הבריאות".

שימו לב כי ישנם שני מסלולי הגשה וכי מועד ההגשה 30.6.24.

במסגרת הקול הקורא להגשת מועמדות לתכנית "ניצנים למקצועות הבריאות" לשנת 2024 - הצעות מחקר בתחומי הפיזיותרפיה, קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק
הרינו להזכיר כי יש להירשם למפגש חשיפה בזום אשר יתקיים בתאריך 30.5.24 בשעה 10:00 .

קישור להרשמה:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DcnkiZzj20miqu634Cx3hszlbxbyDGhDlHd_0v31QB1UMTgyVUJJMEtINFBKUDJFRUszUVhXV0gxQy4u�


צוות רשות המחקר עומד לרשותכם ולרשותכן.  
למידע נוסף וסיוע בהגשה פנו אל איריס, 09-7781133, iristal@openu.ac.il


|  אתר הקרן 

 המשרד להגנת הסביבה

Natural Sciences,Exact Sciences

01/07/2024

המציעים יוכלו להגיש, במסגרת קול קורא זה, הצעות למחקר בנושא בחינת שימוש במכ"ם HF לאיתור כתמי שמן בזמן אמת.

תקציב מקסימלי להצעה עד 200 אלף שקלים (כולל תקורה ומע"מ, אם חלה חבות במע"מ). - היקף התקציב המשוער הכולל לקול קורא הינו 200 אלף שקלים.
תקופת המחקר עד שנתיים.

|  אתר הקרן  |  הנחיות להגשת הבקשה 

 Dutch Duchenne Parent Project NL

Life Sciences

01/07/2024

Research grants regarding Duchenne Muscular Dystrophy 

Budget: 100,000€ total for 2 year project

|  אתר הקרן 

2024 SBMA Research Grants Request for Proposals

Budget: 100,000$ total for 102 year project

|  אתר הקרן 

Marian R. Stuart Grant for early career psychologist on the connection between mental and physical health

Budget: 20,000$ for a 1 year project

|  אתר הקרן 

 US Department of Defense

Exact Sciences

10/07/2024

DARPA (DSO): Mathematics for the DIscovery of ALgorithms and Architectures (DIAL)

Budget: 988,000$ total for 2 year project

|  אתר הקרן 

Exploratory studies to investigate mechanisms of HIV infection, replication, latency, and/or pathogenesis in the context of substance use disorders (R01)

LOI: 14.7.24, full proposal: 14.8.24. Additional LOI deadline: 14.7.25, full proposal: 14.8.25

Budget: 700,000$ per year for 5 year project 

|  אתר הקרן 

הפערים בחברה הישראלית בין החברה הערבית לחברה היהודית בכלל כמו גם בתחום החינוך מטרידים את מקבלי ההחלטות מזה זמן רב. הפערים מתבטאים הן בהישגים האקדמיים והן באקלים הבית ספרי והסביבה הפדגוגית של תלמידים ומורים. קשיים אלו משפיעים  על תהליכים חינוכיים ויוצרים אתגרים משמעותיים עבור צוותי החינוך, התלמידים והמורים. 
בקול קורא זה אנו מבקשים ללמוד על היבטיה השונים של מערכת החינוך בצל המשבר המתמשך בחברה הערבית בכלל ולאור תקופת הקורונה ומלחמת חרבות ברזל בפרט. לשכת המדען הראשי מזמינה חוקרים וחוקרות להגיש הצעות למחקרים בתחומי המחקר שונים המתמקדים בחינוך חברה הערבית בתקופת המשבר המתמשך.

חוקרים מוזמנים להציע הצעות מחקר בנושאים הבאים: 

1. אתגרים / תמות מרכזיות שאיתם מוסדות החינוך (בתי ספר ו/או גנים) מתמודדים לנוכח המשבר המתמשך בחברה הערבית. קשיים אלו יכולים להיות בנושאים דיסציפלינריים ו/או פדגוגיים ו/או רגשיים ו/או חברתיים-ערכיים. יש חשיבות להתמקד בקשיים אשר עבורם למוסדות החינוך אין מספיק ידע וכלים להתמודדות ואשר עשויים לפגוע בחוסן התפקודי ונדרש לפתח עבורם מענים ע"י משרד החינוך בעת הזו. 

2. שלומות ורווחה רגשית בקרב צוותי הוראה בחברה הערבית. כיצד צוותי הוראה ומנהלים חווים את המשבר המתמשך בהיבטים רגשיים, מה היו מקורות התמיכה והחוסן, לאילו מקורות תמיכה הם היו זקוקים ולא עמדו לרשותם? כיצד השפיעה על המחויבות שלהם למקצוע ההוראה וכו'.  

3. רווחה והתנהגות סיכון בקרב תלמידים בתקופת המשבר המתמשך בחברה הערבית. היקף התלמידים אשר חוו תופעות המאפיינות מצבים של מצוקה? מהם המקורות והמאפיינים של מצוקה זו ומהם הביטויים הרגשיים, התנהגותיים ולימודיים שלה? מה מאפיין את התלמידים שהתמודדו בהצלחה עם אתגרי המשבר המתמשך 

4. חינוך בלתי פורמלי בתקופת המשבר המתמשך. תרומתן, אתגריהן ומאפייניהן של פעילויות ומסגרות החינוך הבלתי פורמאלי להתמודדות עם אתגרי התקופה, ו/או בחינה של הקשרים בין מסגרות החינוך הפורמלי לפעילות הבלתי פורמלית. 

 הגשת בקשה  |  אתר הקרן