שגריר וייטנאם בישראל בביקור באו"פ
שגריר וייטנאם בישראל, מר לי דוק צ'ונג ביקר עם פמלייתו בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה. מר צ'ונג נפגש עם פרופ' ליאו קורי נשיא האוניברסיטה ביחד עם פרופ' שרה קאהן-ניסר, חברת סגל בכירה במחלקה לסוציולוגיה, מדע המדינה ותקשורת ומר אייל בובלסקי, מנכ"ל עמותת הידידות ישראל-וייטנאם. במפגש שוחחו על האפשרויות לשיתוף פעולה במגוון נושאים בינהם: קורסי לימוד מתמטיקה, חילופי סטודנטים ושימוש בקורסים מקוונים של האוניברסיטה הפתוחה במוסדות אקדמיים בוייטנאם.

במהלך ביקורו השתתף השגריר בוובינר פתוח לסטודנטיות וסטודנטים באולפני הוידאו של שה"ם באוניברסיטה הפתוחה. את הוובינר ניהל ד"ר אייזיק לובלסקי, מרכז הקורס על "נמרים ודרקונים: יחב"ל במזרח אסיה". מר צ'ונג התראיין על מגוון נושאים תוך התייחסות למלחמה בעזה, תפיסתה של וייטנאם את ישראל בהקשרים הגלובליים והמקומיים והאופן שבו וייטנאם רואה את היחסים העתידיים בין שתי המדינות. בנוסף התייחס השגריר גם למעמדה האזורי  של ארצו ולאופן שבו היא שואפת למקם את עצמה בזירה האסיאנית והעולמית בהווה ובעתיד.

בתמונה מצולמים מימין לשמאל: פרופ' שרה קאהן-ניסר, אייל בובלסקי, פרופ' ליאו קורי, השגריר וייטנאם מר לי דוק צ'ונג, והנספח הצבאי קולונל וו דוק פוק.