פועלים להצלחה של בנק הפועלים
זו השנה הרביעית שהאוניברסיטה הפתוחה ובנק הפועלים משתפים פעולה בפרויקט "מלגות פועלים להצלחה" ומעניקים ל- 35 סטודנטיות מלגות סיוע כלכלי למימון לימודיהן האקדמיים.

הפרויקט מתמקד בסטודנטיות מהחברה החרדית, מהחברה הערבית ומהחברה האתיופית. במסגרת הפרויקט, התכנית תיצור קבוצה מגובשת של שלוש הקהילות, כל סטודנטית תקבל 4 מלגות סיוע להמשך לימודיה, ובנוסף הן תשתתפנה בסדנא משותפת שבה תקבלנה כלים שישרתו אותן בעולם התעסוקה המתחדש. עבור רבות מהן זוהי הזדמנות ראשונה וחד פעמית להכיר אחת את השניה, על תרבותה ועל הרקע ממנה היא הגיעה. אנו תקווה כי ההיכרות ביניהן בהיותן מקבלות "מלגת פועלים בהצלחה" תיצור נטוורקינג וקשרים חדשים עבורן שישמשו אותן גם בעתיד.

רכישת השכלה גבוהה היא המפתח עבור נשים צעירות לעצמאות כלכלית, לשינוי מסלול חיים ולהגדלת יכולת ההשתכרות העתידית שלהן. אנו בוחרים נשים צעירות שהן דור ראשון להשכלה גבוהה במשפחתן, ומשמשות מודל לחיקוי לקרובים אליהן, ולילדיהן.

או מודים לבנק הפועלים על תמיכתם המתמשכת בפרויקט ועל הרחבתו לסטודנטיות נוספות. תודה לבנק על השליחות החברתית הטמונה בפרויקט זה, שמאפשר גישור בין קבוצות בחברה הישראלית להיכרות, הידברות ושיתופי פעולה עתידיים.