האו"פ זכתה בתחרות מצטייני המחשוב ITAWARDS 2022
האוניברסיטה הפתוחה זכתה ביום ראשון 19.2.23 בתחרות השנתית של מצטייני המחשוב ITAWARDS לשנת 2022, של מגזין אנשים ומחשבים, בהשתתפות בכירי תעשיית ההיי-טק הישראלית.

צוות המרכז לדאטה ובינה אירגונית במינהל המחשוב באוניברסיטה הפתוחה זכה בפרס בקטגוריות ניתוח נתונים ואנליטיקה על הטמעת המימד המרחבי (Location Based) במחקר ובתהליכי קבלת ההחלטות הניהוליות, אימוץ טכנולוגיות דיגיטליות ויישום מתודות בתחומי הדאטה.
הפרויקט לווה בשת"פ הדוק עם חברת Locate.

האוניברסיטה הפתוחה חרטה על דגלה להרחיב את נגישות ההשכלה הגבוהה לציבור רחב, ככל האפשר. תנאֵי הלימוד המיוחדים מאפשרים לסטודנטים ללמוד במקום ובמועד הנוחים להם. כעת, כשהסטודנטים "על המפה", האוניברסיטה הפתוחה יכולה להכיר אותם טוב יותר, להבין לעומק את צרכיהם וכתוצאה מכך לשפר את השירות שהיא מעניקה להם, ולהיות מחוברת לנעשה בשטח על בסיס נתוני אמת.

צוות הפיתוח שילב גמישות מחשבתית, חדשנות, יצירתיות ומציאת פתרונות מחוץ לקופסא, שאיפשרו התחדשות והתייעלות, משלב הרעיון, דרך כל שלבי הפיתוח ועד העליה לאוויר של המוצר הסופי.

הכרזה זו מציבה את האוניברסיטה הפתוחה בין הארגונים המובילים בתחום הדאטה במישור הלאומי.

בתמונה משמאל לימין:
רמי ענבר- מנהל המרכז לדאטה, זיוה ברוידא- ראש מינהל המחשוב, רונית שגיא- מנהלת הפרויקט במרכז לדאטה, והילה לב מנכלית חברת Locate