למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
תקריב של מסך מחשב נייד שמציג את האותיות 'NLP'
מירב » מאמרים » מה זה NLP? גלו את הסודות של NLP ואיך הם יכולים לעזור לכם להצליח

המפתח לשינוי: גלו את הסודות של NLP ואיך הם יכולים לעזור לכם להצליח

מה זה NLP?


NLP הוא עבודה חיובית עם תת-המודע - ראשי תיבות של Neuro-Linguistic .Programming זו גישה פסיכולוגית שנעשית פופולרית יותר ויותר בקֶרֶב אנשים השואפים לשיפור עצמי, להגשמה, ולקידום בכל תחומי החיים. במאמר זה נלמד על מהות ה-NLP, אופן פעולתה של שיטה זו, יתרונותיה, ובמיוחד - איך יכול קורס NLP בבית הספר מירב של האוניברסיטה הפתוחה להקנות לכם את הכלים להצלחה.

איך עובדת שיטת NLP?


השיטה מתבססת על ההנחה, שכל אחד מאיתנו יוצר ייצוגים פנימיים שונים של העולם. ייצוגים אלה נוצרים באמצעות החושים, והם משפיעים על האופן שבו אנחנו חווים את המציאות. בכל אירוע שאנו חווים, המוח מעבד את הנתונים ומגיע למסקנה מודעת או לא מודעת. מסקנות אלה משפיעות על מחשבותינו, על התנהגותנו ועל רגשותינו - לטובה או לרעה.
באמצעות שינוי אותם ייצוגים מאפשרת שיטת NLP לאנשים לשנות גם את תגובותיהם ואת התנהגותם.

יתרונות ה- NLP


NLP מסייעת, בין השאר, להגשמה עצמית, לשיפור יחסים, לחיזוק הביטחון העצמי ולשיפור הבריאות. השיטה יכולה לתרום לקידום הקריירה של אדם בעזרת שיפור יכולות התקשורת וההבנה העצמית. השיטה עוזרת להיחלץ מאמונות מגבילות, ולהיפטר מחסמים רגשיים ומתחושות כבדות, ובכך מקלה על החיים.

יתרון נוסף הוא משך הטיפול - בתוך חודשים ספורים ניתן להגיע לתוצאה משמעותית.

למי עשויה NLP לעזור?


NLP יכולה להיות לסייע לכל מי שמעוניין להציב לעצמו מטרות ולהשיג אותן, לשפר את איכות חייו, או להתמודד עם קשיים בתחומי ההגשמה העצמית, יחסים, הביטחון העצמי והבריאות.

מה עושה מטפל NLP?


מטפל NLP מוסמך עוזר למטופלים לזהות את האתגרים, ולפתח כלים להתמודדות יעילה עם אתגרים אלו. הטכניקות כוללות עוגנים, מודלינג ושינוי אמונות. במהלך שתי שנות הלימוד רוכש המטפל כלים רבים לזיהוי האתגרים ולהכוונת המונחה.

קורס NLP בבית הספר מירב


בית הספר מירב של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס מקיף ב-NLP , שבסיומו יוכלו הבוגרים להיות מטפלי NLP מוסמכים. הקורס מעניק הן יֶדע תיאורטי והן כלים מעשיים, ומאפשר ללומדים לפתח מיומנויות טיפוליות מגוונות.

NLP אינה פתרון קסם, אלא דרך לעבודה עקבית ומושׂכלת לשם שיפור חיינו. בחירת מטפל מוסמך ומנוסה היא מרכיב חשוב בהצלחת התהליך. השקעת המאמץ והזמן בלימוד ובתירגול של טכניקות NLP יכולה להניב שינויים משמעותיים ולשפר את איכות החיים.

לפרטים נוספים והרשמה נא לפנות לטלפון: 1-700-703-100.

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים