Loukia-Alavanou-2023-140X148-Hebrew-for-web

כרוך במעבר מהמבט אופקים חדשים – טייס בהיבט הטכני, חלק מהאסטרטגיה הנרטיביתשל מעלות. קולו של 180 המונוסקופי למבט הסטריאוסקופי במציאות מדומה, הנפרש על פני הקריין, שאמור להוביל אותנו בבטחה, גולש לפתע להזיות ולקראת סוף הסרט כבר נבלע כמעט לגמרי, באופן הגורם לצופים לאבד לרגע את אחיזתם, בעוד מה שנגלה לעיניהם הולך ונעשה סטריאוסקופי – אפקט שמרביתם יחושו באופן בלתי מודע. בסופו של דבר, הסרט "אל אופקים חדשים" השתמש הן בדיורמות והן בתצלומי אוויר ממסוק שטס מעל המרחבים הפתוחים של ארצות הברית, כמעין גרסה מוקדמת של גוגל מפות. נוסף על כך, בבסיס הגירויים הנחזים והנשמעים של עבודת מציאות מדומה זו יש עיסוק בנוכחות הנשית בקולנוע ובסימבוליזם שהתקבע ביחס אליה בשפה הקולנועית המודרנית. הקול הגברי של הטייס "נחטף" על ידי קול נשי מתקתק ומיני, קולה של השחקנית, הרקדנית והזמרת האמריקנית ג'ינג'ר רוג'רס כאליס מעיבוד רדיופוני עלום של "אליס בארץ הפלאות", שהופק אחרי מלחמת העולם השנייה באולפני וולט דיסני. לוקייה אלוואנו

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw