האם הבעיה פתירה? איך נוצר שיפוט ראשוני לגבי פתירות והאם הוא חשוב
טיפוח יחסי גומלין בין למידה פרטנית וקבוצתית עם טכנולוגיה דיגיטלית
עוד מידע על ההרצאה והחוקר
חוויית הלומד בקורסים מקוונים, פתוחים ומרובי משתתפים (MOOCs) - שימוש באנליטיקות למידה לניבוי שביעות רצון והחסמים להשגתו
לצפייה בהרצאה
רבקה גדות, החוג לחינוך מתמטי מדעי טכנולוגי באוניברסיטת תל אביב והמחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה.
Dr. Thomas Michael Power
Faculty of Education, Universite Laval, Quebec City, Canada