ג1 מושב פוסטרים א
(נוידרפר)
יו"ר: ד"ר חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון)
|
1. אתגרים, הזדמנויות ודרכי התמודדות של סטודנטים עולים חדשים בלמידה מקוונת
רינה פולונסקי (המכון הטכנולוגי חולון), פולינה סולוביובה (המכון הטכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון)
|
|
2. תרומתה של תכנית התערבות דיגיטלית למורים, מבוססת משחק רציני, לקידום שילוב מיטבי של מתבגרים עם אוטיזם בחינוך הרגיל
יעל צור (האוניברסיטה הפתוחה), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק-שמש (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
3. אוניברסיטאות בזמן מלחמה: השימוש בפייסבוק של האוניברסיטאות בישראל בזמן מלחמת 'חרבות ברזל'
גל יעבץ (אוניברסיטת בר-אילן)
|
|
4. עמדות וחסמים של מורות לגבי שילוב כלי בינה מלאכותית בהוראה בכיתות א'-ח' בישראל ובארצות הברית
קרן גינזברג (המכון הטכנולוגי חולון), גל דנון (המכון הטכנולוגי חולון), איל רבין (המכון הטכנולוגי חולון, האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
5. עיצוב אמפתי דיגיטלי של סביבות למידה
סימה הנדריקסון (האוניברסיטה הפתוחה) ,יעל סידי (האוניברסיטה הפתוחה), קרן ספקטור פרצל (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
6. פיתוח ספרייה דיגיטלית עם משחקים נגישים לילדים עם מוגבלות קוגניטיבית
אורית בן שושן (מכללת תלפיות חולון)
|
|
7. שילוב כלי בינה מלאכותית יוצרת בלמידה אקדמית: ניתוח דפוסי שימוש בקרב סטודנטים לתואר ראשון
גילה קורץ (HIT), נוהר רז פוגל (HIT), היילי וייגלט מרום (HIT), אורן בן אהרון (HIT), עמרי כהנא (HIT)
|
|
8. שותפות אקדמיה-שדה: פיתוח מסגרת כשירות בינה מלאכותית למורים ותלמידים
איל רבין (יועץ למכון למחקר יישומי בב"מ בחינוך - משרד החינוך, האוניברסיטה הפתוחה), יפעת פילו (המכון למחקר יישומי בב"מ בחינוך - משרד החינוך), ישי מור (יועץ אקדמי לתוכנית הלאומית לב"מ בחינוך)
|
|
9. השפעת מקור הטקסט -בינה או מומחה- על דפוסי קריאה: ניתוח באמצעות מעקב תנועות עיניים
טום ירושלמי (המכון הטכנולוגי חולון), אלעד טל (המכון הטכנולוגי חולון), מאי וינטר (המכון הטכנולוגי חולון), היילי וייגלט-מרום (המכון הטכנולוגי חולון)
|
|
10. השפעת האינטראקטיביות על תהליכי הבניית ידע בעידן הבינה המלאכותית הגנרטיבית
זיו ארזי (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
11. טכניקות לימוד וטכנולוגיה בהשגת הצלחה אקדמית בקרב סטודנטים עם מוגבלויות בהשכלה גבוהה
דנה כספי-צחור (האוניברסיטה הפתוחה), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק-שמש (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
12. דפוסי קריאה ומידת ההבנה של טקסטים המוצגים בכתיבה רב-מגדרית לעומת חד-מגדרית בקרב סטודנטים – מחקר במעקב עיניים
סופי אסף (המכון הטכנולוגי חולון), טלאור משעני (המכון הטכנולוגי חולון), היילי וייגלט (המכון הטכנולוגי חולון)
|
|
13. בינה מלאכותית בחינוך: מיומנות דיגיטלית או הונאה אקדמית?
אילה ליאור (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
14. שילוב רכיבי ממשקים התומכים בהאצת למידה בסביבה של מציאות מדומה ללמידת אוצר מילים בעברית כשפה
דוד פסיג (אוניברסיטת בר אילן), גנית אשל קדמי (המכללה האקדמית רמת גן), עדי אהרוני (אוניברסיטת בר אילן)
|
|
15. אימון מקוון כמרחב לפיתוח מיומנויות חברתיות-רגשיות של מורים: בחינה מחודשת של תיאוריית טבעיות המדיה
כלנית ברנס (האוניברסיטה הפתוחה), נעם לפידות-לפלר (המכללה האקדמית לחינוך אורנים, אוניברסיטת חיפה(, אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
|
ג2 מושב פוסטרים ב
(צ'ייס)
יו"ר: פרופ' מירי שינפלד (סמינר הקיבוצים ומכון מופ"ת)
1. למידה פעילה לעומת דיגיטלית: שיפור אנגלית אקדמאית בחברה רב-תרבותית
אילנה שלומוב (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), צפורה רקדזון (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
2. השפעת ChatGPT על למידה מותאמת אישית אוכלוסיות עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז
טלי מדינה נוימן (סטארלי)
3. ?השפעת לימוד שפה באמצעות אפליקציית Mondly על רכישת אוצר מילים ושיפור מיומנויות הדיבור בשפה הערבית
הילין זעריר (המכללה האקדמית רמת גן), אתי לב (המכללה האקדמית רמת גן)
4. טיפוח אוריינות בינה מלאכותית באמצעות סדנא חינוכית: הבנה ותפיסות אתיות בקרב תלמידי תיכון
מור פרייברון-ישרים (הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל), רינת רוזנברג-קימה (הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל)
5. שימוש בעייתי באינטרנטאסטרטגיות לעיצוב מסגרת הוראה לשילוב אפקטיבי ואתי של בינה מלאכותית יוצרת בחינוך מדעי
עידית גת (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), מאיה אושר (מכון טכנולוגי חולון), מירי ברק (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
6. שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה להפחתת התקפי חרדה אצל מתבגרת עם הפרעות רגשיות
בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים), ורד כהן (סמינר הקיבוצים)
7. שילוב רובוטים חינוכיים בגן הילדים השפעות על התפתחות קוגניטיבית, חברתית ושפתית
בת -אל אזולאי (מכללת סמינר הקיבוצים), רוית סולימן (מכללת סמינר הקיבוצים), איילת ויצמן (מכללת סמינר הקיבוצים)
8. פתרון בעיות לפני הוראה ישירה: מנגנונים, שיטות יישום ותוצאות
אילנה רם (הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל), ינון סתיו (המרכז האקדמי רופין, טכניון - מכון טכנולוגי לישראל), פיראס רמדאן (הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל), ליסה בוסמן (אוניברסיטת פרדו, מערב לה-פייט, אינדיאנה, ארה"ב)
9. מסע אימרסיבי למאדים: תהליך למידה ייחודי בקורס אימרסיב
ערן שפירא (סמינר הקיבוצים), איילת ויצמן (סמינר הקיבוצים), מור שטרית (מעצבת חוויית למידה)
10. עמדות מורים כלפי שילוב מחוללי משחקים דיגיטליים בהוראת המדעים במגזר הערבי
אמל סלימאן (המכללה האקדמית רמת גן), הנא אבו חמד (המכללה האקדמית רמת גן), שלומית חדד (המכללה האקדמית רמת גן)
11. הבנת אימוץ ותפיסות סטודנטים כלפי בינה מלאכותית גנרטיבית בהשכלה גבוהה: גישת מודל קבלת טכנולוגיה
קלרה ריספלר (מכללת עמק יזרעאל), מיכל משיח (מכללת עמק יזרעאל), גילה יעקב (מכללת עמק יזרעאל)
12. הבלוגר: פיתוח תפקודים ניהוליים באמצעות יישומי בינה מלאכותית ויצירת בלוג לימודי
בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים), פזית זוהר (סמינר הקיבוצים)
13. מהפכה דיגיטלית בהשכלה הגבוהה: חוויות מרצים בהטמעת למידה דיגיטלית במוסד אקדמי בישראל
ניזאר ביטאר (המכללה האקדמית עמק יזרעאל), ניצה דוידוביץ' (אוניברסיטת אריאל)
14. שימוש בבוט וירטואלי לפיתוח אמדן זמן והתמדה בהכנת שיעורי בית
בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים), דנה ויטנר-קארו (סמינר הקיבוצים)
15. שינוי עמדות בקרב סטודנטים ערבים ויהודים בסביבה המקוונת של TEC
סיג'וד אקדיים (סמינר הקיבוצים), מירי שינפלד (סמינר הקיבוצים ומופ"ת)
ג3 סדנא: התנסות בהוראה במטאוורס
(אולם למדא)
יו"ר: אמיר וינר (האוניברסיטה הפתוחה)
שילוב מודלים תלת מימדיים ובינה מלאכותית יוצרת בסביבות למידה וירטואליות: הוראה במטאוורס בקורס אמנות הרנסנס והבארוק
משתתפים: אמיר וינר (האוניברסיטה הפתוחה), נטע בודנר (האוניברסיטה הפתוחה), בני זקס (האוניברסיטה הפתוחה), יעל יונג (האוניברסיטה הפתוחה), ניצה גרי (האוניברסיטה הפתוחה)