האדם הלומד בעידן הטכנולוגי הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס ימים שלישי-רביעי, י"ח-י"ט בשבט, תשע"ז, 15-14 בפברואר 2017 קריית האוניברסיטה הפתוחה, רעננה (מפת הגעה) |
|
הכנס במדיההשימוש בצגי מסך ללמידה פוגע ביכולות הבנת הנקרא של תלמידים בעלי בעיות קשב וריכוז שי זילבר - כתב חינוך. מחקר לפיו השימוש במסכי ובצגי מחשב ללמידה במקום בדפים פוגע ביכולות הבנת הנקרא של תלמידים עם בעיות קשב וריכוז. זאת במסגרת מחקר שערכו ד"ר עדי ברן וד"ר גל בן יהודה מהאוניברסיטה הפתוחה. המחקר הוצג בכינוס ה-12 לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה בקריית האוניברסיטה הפתוחה. להאזנה לחצו כאן נועם (דבול) דביר - מחקר: לסובלים מבעיות קשב וריכוז עדיף ללמוד מדף מודפס, ולא ממסך כרמית ספיר-ויץ – "מבחן מסך" למאמר כתבת שער ב"המגזין" על מחקרן של ד"ר עדי ברן וד"ר גל בן-יהודה ד"ר סיגל עדן על מחקרה המשותף עם עטרה אורן תכנית התערבות ממוחשבת מקדמת יכולת חברתית של ילדי גן עם אוטיזם. בתכנית "עושים סדר", בן כספית מראיין את ד"ר אינה בלאו וד"ר גל בן-יהודה על המחקרים שלהם שהוצגו בכנס צ'ייס. כתבה על מחקרה של ד"ר חגית ששון שהוצג בכנס צ'ייס על תיווך הורי אקטיבי, צורך בפופולריות וחוויות שליליות ברשתות חברתיות מקוונות בקרב מתבגרים חוויות מכנס צ'ייס 2017 – המרכז ללימודים אקדמיים כנס צ'ייס 2017 : הרצאות מעניינות ורלבנטיות מנקודת המבט של מורים מובילי תקשוב בבתי ספר המשפט הפותח של הסיקור: " כנסי צ'ייס לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה המתקיימים כבר 12 שנים מייצגים את נדבך הידע המשמעותי ביותר להבנת הטמעת התקשוב החינוכי בישראל ." [ההדגשה במקור] |
הכנס במדיה
|
פרטים נוספים: במזכירות הכנס (אסנת צרפתי-ליבר) 052-5734960, או במייל chais-conference@openu.ac.il
|