יום שלישי, כ"א בשבט תשע"ה, 10 בפברואר 2015
|
|
9:30-8:30 |
התכנסות והרשמה |
|
10:45-9:30 |
מושב פתיחה (אולם צ'ייס) וידאו |
|
יו"ר: ורד זילבר-ורוד, ראש הוועדה המארגנת, כנס צ'ייס 2015
דברי פתיחה וברכות
פרופ' קובי מצר, נשיא האוניברסיטה הפתוחה
ד"ר ניצה גרי, ראש המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה
|
|
הכרזה על המאמרים המועמדים לפרס מאמר סטודנט מצטיין
|
|
הרצאת פתיחה |
|
פרופ' יוחאי בנקלר
אוניברסיטת הרווארד וידאו
Open Network Innovation and Exploration: Drivers, Benefits, and Challenges |
|
11:00-10:45 |
הפסקה |
|
12:00-11:00 |
מושב מקביל א (בוקר)
|
|
א1 למידה באמצעים חזותיים (אולם נוידרפר)
יו"ר: ענת ירדן (מכון וייצמן למדע)
בחינת מאפייני השימוש בווידאו על ידי הלומדים ב-MOOC
טלי קהן (אוניברסיטת תל-אביב), טל סופר (אוניברסיטת תל-אביב), רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
דפוסי שימוש בהרצאות וידיאו מקוון והשפעתם על הישגי סטודנטים
ניצה גרי (האוניברסיטה הפתוחה), אמיר וינר (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
אנימציה ממוחשבת: שיפור ארוך טווח בהישגי סטודנטים לאלקטרוניקה
אהרון גרו (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), ושאח זועבי (מכללת אורט בראודה)
|
|
|
|
|
א2 עמדות כלפי תקשוב במערכות חינוך (אולם צ'ייס)
יו"ר: איילת ברעם-צברי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
כוחות מניעים וכוחות מעכבים בשילוב תקשוב בקרב מורי מורים במכללות להכשרת מורים
אורית אבידב-אונגר (המכללה האקדמית אחוה, האוניברסיטה הפתוחה), אירית אמה אילוז (בית ספר ניסויי "בארי", המכללה האקדמית אחוה) |
|
עמדות סטודנטים מתכניות טכנולוגיה בחינוך ומידענות כלפי שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת
מירי שינפלד (סמינר הקיבוצים המכללה לחינוך לטכנולוגיה ולאמנויות, מכון מופ"ת), נועה אהרוני (אוניברסיטת בר-אילן)
|
|
התרומה הנתפסת ללמידה של קורסים מקוונים כפי שמעריכים אותה סטודנטים "רגילים" וסטודנטים "מיוחדים" אילנה רונן (סמינר הקיבוצים – המכללה לחינוך לטכנולוגיה ולאמנויות),
מירי שינפלד (סמינר הקיבוצים – המכללה לחינוך לטכנולוגיה ולאמנויות)
|
|
|
א3 מפגש סטודנטים עם פרופ' יוחאי בנקלר (אולם קנבר)
|
|
יו"ר: יורם קלמן
(האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
|
א4 סיור באולפני שה"ם |
|
13:00-12:00 |
ארוחת צהריים |
|
14:00-13:00 |
מושב מקביל ב (צהריים)
|
|
ב1 משאבי למידה פתוחים (אולם נוידרפר)
יו"ר: רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל אביב)
|
|
שימוש של מפתחי הדרכה במשאבי למידה פתוחים ברשת אלי מרקל (אוניברסיטת תל אביב), ענת כהן (אוניברסיטת תל אביב)
|
|
אופני השימוש של אנשי חינוך במאגר משאבי למידה פתוחים (OER) של הספרייה הלאומית
קרן אטינגר (אוניברסיטת תל אביב), ענת כהן (אוניברסיטת תל אביב) |
|
"האם יום אחד חור שחור יבלע את כדור הארץ?" רמת העניין של תלמידי כיתה ה' בשאלות מספר לימוד, שאלות ממשאבי למידה פתוחים ושאלות של ילדים בני גילם
חני סבירסקי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), אילת ברעם-צברי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
|
|
|
|
|
ב2 טכנולוגיה ניידת (אולם צ'ייס)
יו"ר: גלעד רביד (אוניברסיטת בן-גוריון בנגב)
שימוש בטאבלטים בכיתה – השלכות להוראה וללמידה
עידית מני-איקן (מכון הנרייטה סאלד), טל ברגר-טיקוצ'ינסקי (מכון הנרייטה סאלד), ציפי בשן (מכון הנרייטה סאלד), איריס וולף (אורט עולמי קדימה מדע) |
|
למידה מבוססת פרויקטים באמצעות טכנולוגיה ניידת: תיאור התהליך והערכת ההשפעות שלו על עשייה, עמדות ותפיסות >
ענת שיוביץ (המכללה האקדמית ע"ש קיי), מירב אסף (המכללה האקדמית ע"ש קיי)
|
|
השלכת ההוראה במודל מחשב נייד לכל תלמיד על התפיסה הפדגוגית של המורים ועל השיח הלימודי בכיתות
יהודה פלד (המכללה האקדמית גליל מערבי), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), רונן גרינברג (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
|
ב3 מושב פוסטרים I (אולם קנבר)
|
|
יו"ר: רונן המר (מכון טכנולוגי חולון)
הצגת פרויקט INTUITEL – פיתוח ממשק חכם לתמיכה בלמידה מתוקשבת
ערן גל (מכון טכנולוגי חולון), דן כהן-וקס (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
צילום בטבע וכתיבת שירי הייקו בשילוב טכנולוגיות ניידות ומדיה חברתית
טלי גיל (אורנים – המכללה האקדמית לחינוך), חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון, אורנים – המכללה האקדמית לחינוך, האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
שנחשב מסלול מחדש?
תמר מאיה גולן (מכון טכנולוגי חולון), לילך גל (מכון טכנולוגי חולון), משה לייבה (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
משחק לימודי ללימוד צילום בכיתת אתגר
אלכס נוביקוב (מכון טכנולוגי חולון), אילן דנון (מכון טכנולוגי חולון), משה לייבה (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
לימוד השפה הספרדית בסביבת הלמידה המקוונת Duolingo: מדידת אפקטיביות והשפעה על מוטיבציית הלומדים
לירן שער (מכון טכנולוגי חולון), ניצן סאייג (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
לכידת "הרגע הלימודי": שימוש במכשירים ניידים לתיעוד חומר לימודי על ידי סטודנטים
ניקול גינסברג (מכון טכנולוגי חולון), עומר דותן (מכון טכנולוגי חולון), דורותי לנגלי (מכון טכנולוגי חולון) |
|
מנהיג במשחק רשת הוא גם מנהיג בעבודה בארגון? השוואת התנהלות שחקנים בשתי הזירות
ערן וויזמן (מכון טכנולוגי חולון), דניאל מוחרר (מכון טכנולוגי חולון) |
|
שימוש באמוטיקונים בעת שליחת מסרונים מידיים באפליקציית WhatsApp
שני שרבני (מכון טכנולוגי חולון), שגיא קריאף (מכון טכנולוגי חולון), משה לייבה (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
פיתוח מחוון לבחינת אפליקציות המיועדות לתלמידים על הרצף האוטיסטי
לאונור דעיה (סמינר הקיבוצים – מכללה אקדמית לחינוך ולאמנויות), בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים – מכללה אקדמית לחינוך ולאמנויות)
|
|
פיתוח יכולת הבעה בכתב ברשתות חברתיות בקרב תלמידים עם לקויות למידה מורכבות
ציפי אבידן (סמינר הקיבוצים– מכללה אקדמית לחינוך ולאמנויות), בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים– מכללה אקדמית לחינוך ולאמנויות)
|
|
טכנולוגיה חדשה במצב חירום לאומי: ה-WhatsApp ותפקידו במבצע "צוק איתן"
ורד מלכה (המכללה האקדמית עמק יזרעאל), ירון אריאל (המכללה האקדמית עמק יזרעאל),
רות אבידר (המכללה האקדמית עמק יזרעאל), אילת חן לוי (אוניברסיטת חיפה)
|
|
14:30-14:00 |
הפסקה וביקור בתערוכת הפוסטרים |
|
16:00-14:30 |
מושב מקביל ג (אחה"צ
)
|
|
ג1 הדמיה ומשחק בשירות הלמידה (אולם נוידרפר)
יו "ר: שרית ברזלי (אוניברסיטת חיפה)
סימולציות ממוחשבות של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, רכישת ידע ושינוי עמדות: השוואה בין קונפליקטים גלובליים ופיסמייקר
רונית קמפף (אוניברסיטת תל-אביב), עסרה קוהאדאר (אוניברסיטת בילקנט) |
|
The Effect of Competence-Based Simulations on Management Skills Enhancements in E-Learning Courses
Yair Levy (Nova Southeastern University), Michelle Ramim (Hodges University)
|
|
QRace – האם אנחנו מוכנים למירוץ הזה?
רותם ישראל (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון), ספיר קלדרון (מכון טכנולוגי חולון), הילה שהם (מכון טכנולוגי חולון)
|
|
פיגומים ללמידה ממשחק דיגיטלי בבית הספר: הקשרים בין למידה ממשחק, תפיסת הלמידה וחוויות משחק
ציפי רוזנפלד (האוניברסיטה הפתוחה), שרית ברזלי (אוניברסיטת חיפה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
|
|
|
ג2 שיתוף פעולה בלמידה (אולם צ'ייס )
יו"ר: סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן)
שולחן לארבעה: כתיבה שיתופית במסמכי ענן
אריאלה לונברג (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), מירי ברק (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
|
|
התפקיד המפתיע של מחוללות עצמית בפתרון בעיות קולקטיבי
דורית גייפמן (אוניברסיטת חיפה), דפנה ר' רבן (אוניברסיטת חיפה)
|
|
דפוסי פעילות של סטודנטים "בקבוצת הפייסבוק הבלתי פורמלית" ותרומתה הייחודית של "הקבוצה" לתהליכי הלמידה המסורתיים
אדי לבנטמן (אוניברסיטת תל אביב), ענת כהן (אוניברסיטת תל אביב), רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל אביב)
|
|
האם סביבת למידה קונסטרוקטיביסטית מנבאת אוריינות דיגיטלית? ניתוח מאפייני שאלון TROFLEI
נגה מגן- נגר (המכללה האקדמית לחינוך גורדון, משרד החינוך), פנינה שטיינברגר (מכללת אורות ישראל), רוני דיין (משרד החינוך)
|
|
|
ג3 מושב פוסטרים II (אולם קנבר)
|
|
יו"ר: יואל רוטשילד (אורט ישראל)
"לכל תשובה יש שאלה" – פרויקט פילוסופיה לבתי ספר על-יסודיים (פוסטר)
יאיר בן-חורין (אורט ישראל), משה טלסניק (אורט ישראל)
|
|
אתרי בית ספר מבוססי וורדפרס
יהונתן לרנר (אורט ישראל) |
|
להבין את הכסף – חינוך פיננסי לבני נוער
ליזי הניק-פופוביץ (אורט ישראל), מיכל בירן (אורט ישראל), יואל רוטשילד (אורט ישראל)
|
|
Moodle באורט ישראל (פוסטר)
מיכל גלעדי (אורט ישראל)
|
|
ספרים דיגיטליים
טל בלוג-לוי (אורט ישראל), הילה סימקוב (אורט ישראל)
|
|
"איזה עולם קטן" – תכנית משולבת תקשוב לתכנים חדשניים
נירה שמעוני-איל (אורט ישראל), נילי מוזס בלוך (אורט ישראל), מיכל בירן (אורט ישראל)
|
|
לקיחת סיכונים בלימוד שפה והיתרון שבשימוש במשחקי וידאו ככלי חינוכי
איתמר שץ (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
שיתוף משאבי למידה ברשתות חברתיות: התנהגות אלטרואיסטית בעולם תחרותי?
אדית בוטון (האוניברסיטה העברית בירושלים), קריסטה אסטרחן (האוניברסיטה העברית בירושלים)
|
|
Teaching "Fixed Income Fundamentals" in an interactive hands-on environment
Eliezer Z. Prisman (York University)
|
|
תכנית "נחשון" – מודל חונכות וירטואלית לבגרות במתמטיקה ומדעים כאמצעי לקידום הישגים בפריפריה
סיגל עצמון (המרכז לטכנולוגיה חינוכית), עדה חן (המרכז לטכנולוגיה חינוכית), שלומי נמיר (המרכז לטכנולוגיה חינוכית), דניאל בן אליעזר (המרכז לטכנולוגיה חינוכית), ערן קירשנר (המרכז לטכנולוגיה חינוכית)
|
|
זיהוי פדגוגיות הוראה-למידה ב-MOOC (פוסטר)
סמדר יונה (אוניברסיטת תל אביב), ענת כהן (אוניברסיטת תל אביב)
|
|
תפיסת הגננות את תפקידן בסביבת מתוקשבת בגן הילדים
אסתר פירסטטר (האקדמית גורדון), נגה מגן נגר (האקדמית גורדון), ניצה שוובסקי (האקדמית גורדון)
|
|
16:30-16:00 |
הפסקה וביקור בתערוכת הפוסטרים |
|
17:15-16:30 |
מושב נעילה (אולם נוידרפר)
|
|
יו"ר: אינה בלאו
(האוניברסיטה הפתוחה)
הרצאת נעילה |
|
פרופ' שרית קראוס
אוניברסיטת בר-אילן וידאו
מערכות מחשב אינטליגנטיות עם מיומנויות הידברות אנושיות
|
יום רביעי, כ"ב בשבט תשע"ה, 11 בפברואר 2015
|
|
9:30-8:30 |
התכנסות והרשמה |
|
10:45-9:30 |
מושב פתיחה (אולם צ'ייס) |
|
יו"ר: פרופ' יורם עשת, ראש ועדת התכנית, כנס צ'ייס 2015 |
|
הענקת פרס מאמר סטודנט מצטיין
וידאו |
|
הרצאת פתיחה
|
|
פרופ' שרה גורי-רוזנבליט
האוניברסיטה הפתוחה וידאו
הוראה מרחוק בעידן הדיגיטלי: משבר של זהות?
|
|
10:45-10:30 |
הפסקה |
|
11:45-10:45 |
מושב מקביל ד (בוקר)
|
|
ד1 אתיקה ברשת (אולם נוידרפר)
יו"ר: מישל רמים (Hodges University)
תפיסות נורמטיביות של תוקפנות דיגיטלית בקרב תלמידים
יהודה פלד (המכללה האקדמית גליל מערבי), אפרת פיטרסה (המכללה האקדמית גליל מערבי)
|
|
פיתוח תכנית חינוכית לשימוש נבון באינטרנט עבור ילדים צעירים ובחינת הצלחתה
עדני נייפלד (אוניברסיטת חיפה, המכללה האקדמית אוהלו), עזי ברק (אוניברסיטת חיפה)
|
|
אוריינות מדעית ואתית בתגובות אותנטיות של הציבור באתרי חדשות על שינויי האקלים
אסתר לסלו (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), אילת ברעם-צברי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
|
|
|
|
|
ד2 קוגניציה ולמידה (אולם צ'ייס)
יו"ר: גל בן יהודה (האוניברסיטה הפתוחה)
שילוב מטה-קוגניציה במבחני שמישות
פרידה נסאר (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), רקפת אקרמן (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), אברהם שטוב (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל) |
|
תפיסת התקנים בעלי התנהגות אדפטיבית והשפעת תכנותם על התפתחות תאוריית ה-Mind ותאוריית ה-Mind המלאכותי בקרב ילדים בני 7-5
קרן ספקטור-פרצל (האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת תל-אביב), דוד מיודוסר (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
השוואת תפיסת הלמידה וסגנון למידה חזותי ומילולי של תלמידים בחטיבות הביניים הלומדים עם מחשבים אישיים במודל אחד-אל-אחד לעומת אחד-אל-רבים
אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), יהודה פלד (המכללה האקדמית גליל מערבי)
|
|
|
ד3 מפגש סטודנטים עם פרופ' שרה גורי-רוזנבליט (אולם קנבר)
|
|
יו"ר: רונית בוגלר (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
13:00-11:45 |
ארוחת צהריים |
|
14:30-13:00 |
מושב מקביל ה (צהריים)
|
|
ה1 טכנולוגיה ועבודת המורה (אולם נוידרפר)
יו"ר: דני בן-צבי (אוניברסיטת חיפה)
|
|
מורים כמעצבים: קידום הצמיחה המקצועית של מורים לשילוב טכנולוגיה בהוראת חקר בסביבה החוץ-כיתתית
קרן שרה לוי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה), טלי טל (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
|
|
תחושת ההעצמה בקרב רכזי תקשוב בית-ספריים
אורית אבידב-אונגר (המכללה האקדמית אחוה, האוניברסיטה הפתוחה), לימור חנין יצחק (המכללה האקדמית אחוה)
|
|
חקר מורים שעשו הסבה ממקצוע בתחום ההייטק להוראת מתמטיקה בסביבה ממוחשבת
גלית סלוצקי (אוניברסיטת תל-אביב), מיכל טבח (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
קהילת למידה מוגברת טכנולוגיה למורים
תמר נוביק (אוניברסיטת חיפה), דני בן-צבי (אוניברסיטת חיפה), שרונה ט' לוי (אוניברסיטת חיפה)
|
|
|
|
|
ה2 אינטראקציה ולמידה ברשתות חברתיות
(אולם צ'ייס)
יו "ר:אבנר כספי (האוניברסיטה הפתוחה)
"איתנים ברשת": תפקידו של הקשר בין מורים ותלמידים ברשתות חברתיות בזמן מלחמה
חננאל רוזנברג (האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת אריאל), יעקב אופיר (האוניברסיטה
העברית בירושלים), קריסטה אסטרחן (האוניברסיטה העברית בירושלים), ברוך שוורץ (האוניברסיטה העברית בירושלים) |
|
מרצים, סטודנטים ופייסבוק: בין הסיכוי לבניית קשרים חיוביים עם סטודנטים לבין סיכוני אבדן המוניטין
מאמון אבו אלהיגא (האוניברסיטה הפתוחה), אבנר כספי (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
תקשורת מורים-תלמידים באתרי רשתות חברתיות ויחסי מורים-תלמידים: מבט משני הצדדים
אלונה פורקוש ברוך (מכללת לוינסקי לחינוך; אוניברסיטת תל-אביב), ארנון הרשקוביץ (אוניברסיטת תל-אביב), רבקה אנג (המכון הלאומי לחינוך, סינגפור)
|
|
תפקידן של הרשתות החברתיות בלמידה ושילוב חברתי בקרב סטודנטים יוצאי אתיופיה
מיטל אמזלג (אוניברסיטת חיפה), נלי אליאס (אוניברסיטת בן-גוריון בנגב), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה)
|
|
|
ה3 מושב פוסטרים III (אולם קנבר)
|
|
יו"ר: מירי שינפלד (מכללת סמינר הקיבוצים, מכון מופ"ת)
תהליכי אמפתיה אצל מורים ותלמידים יהודים כלפי ערבים בישראל: כיצד ניתן לרתום את הטכנולוגיה לטיפוחם?
נועה שפירא (אוניברסיטת חיפה, המרכז לטכנולוגיה חינוכית), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה), חגי קופרמינץ (אוניברסיטת חיפה)
|
|
קידום הבנה בינתחומית באמצעות מודל פדגוגי שובר גבולות – בין תחומים, בין לומדים ובין היררכיות ארגוניות
עדי קידרון (אוניברסיטת חיפה), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה), איריס וולף (אורט עולמי קדימה מדע)
|
|
מעלות וכשלים בחשיבה מבוססת-ראיות של הדיוטות לגבי חדשות מדע
שירה סופר-ויטל (אוניברסיטת בן-גוריון בנגב), שרית ברזלי (אוניברסיטת חיפה), איריס טבק (אוניברסיטת בן-גוריון בנגב)
|
|
פגיעות ברשת בקרב תלמידי חטיבות ביניים עם מגבלת ראייה או שמיעה
טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק-שמש (האוניברסיטה הפתוחה), דנה כספי צחור (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
משמעות השימוש במחשב והשפעתו על איכות החיים בקרב מבוגרים שאיבדו את ראייתם
שוש סוקולובסקי (האוניברסיטה הפתוחה), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
הפקולטה ללימודי ההונאה: התמודדות עם הונאה בלמידה באקדמיה – החטא ועונשו
עדי פרידמן (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), יורם עשת-אלקלעי |
|
הבדלי מגדר בניווט דיגיטלי שיתופי: השתתפות פעילה ותפיסת אמינות המידע במערכת ( פוסטר)
רונית ליס הכהן (האוניברסיטה הפתוחה), ורד זילבר-ורוד (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
מוטיבציה פנימית, שביעות רצון ועמדות כלפי טכנולוגיה בפרויקט שיתופי באקדמיה
מירי שינפלד (מכללת סמינר הקיבוצים, מכון מופ"ת), נגה מגן-נגר (המכללה האקדמית לחינוך גורדון ומשרד החינוך), איליין חוטר (מכללת אוהלו)
|
|
שיקולים פדגוגיים של מרצים המלמדים MOOCs באוניברסיטת תל-אביב
עינת ליבנה (אוניברסיטת תל-אביב), טל סופר (אוניברסיטת תל-אביב) רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל-אביב)
|
|
עמדות תלמידים כלפי למידה משמעותית בשילוב חדשנות טכנולוגית
סיגל דורי (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים אקדמיים)
|
|
תרומתה של הטכנולוגיה לגן הילדים
חנה הרצמן (המרכז ללימודים אקדמיים)
|
|
|
ה4 סדנה (אולם קנבר)
|
|
לומדים מהקופסה: ז'אנרים טלוויזיוניים בשירות הפדגוגיה
גידי יהושע (מכון מנדל למנהיגות חינוכית, המכללה האקדמית ספיר), רן לנדאו (Berlin Entertainment Class)
|
|
|
ה5: סיור באולפני שה"ם
|
|
15:00-14:30 |
הפסקה וביקור בתערוכת הפוסטרים |
|
16:00-15:00 |
מושב נעילה (אולם נוידרפר)
|
|
יו"ר: ניצה גרי (ראש המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
הרצאת נעילה
פרופ' יואב יאיר
דיקן בית הספר לקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה, האוניברסיטה פתוחה וידאו
על קיימות, טכנולוגיה, ומה שביניהן |