יום רביעי, כב בשבט תשע"ב, 15 בפברואר 2012
יום חמישי, כג בשבט תשע"ב, 16 בפברואר 2012
יום רביעי, כב בשבט תשע"ב, 15 בפברואר 2012
|
|
Prof. Barry Wellman,
University of Toronto
Networked Individualism: How the Personalized Internet,
Ubiquitous Connectivity, and Social Networking Affect
Interpersonal Relations
| |
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
סרטוני סמן ייעודיים לתמיכה בהוראת תכנות |
דן כהן-וקס (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון) |
|
|
סימולציה של הסכסוך הישראלי -פלסטיני ככלי לרכישת ידע ושינוי עמדות |
רונית קמפף (אוניברסיטת תל-אביב), עסרה קוהדאר (אוניברסיטת בילקנט) |
|
|
למידה על מערכות אקולוגיות מורכבות באמצעות בניית מודלים איכותיים |
דוד מיודוסר (אוניברסיטת תל-אביב), רות זוזובסקי (אוניברסיטת תל-אביב), משה לייבה
(אוניברסיטת תל-אביב), יהודית רם (אוניברסיטת תל-אביב), רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל- אביב),
יהודה בניהו (אוניברסיטת תל-אביב) |
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
תפיסות אפיסטמולוגיות והעדפות למידה בזיקה ללמידה בסביבה מתוקשבת בקרב סטודנטים
במכללה |
שלומית בן-שחר (אוניברסיטת תל- אביב), תמר לוין (אוניברסיטת תל-אביב) |
|
|
ייצוגי אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה בבלוגים לימודיים |
נעמי פורת (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים אקדמיים) |
|
|
קידום אוריינות מדעית בקורסים היברידיים בקרב סטודנטים להנדסה ביו-רפואית |
חגית ירדן (הטכניון), אמירה אלוש (הטכניון), אורית הרשקוביץ (הטכניון), ירון בלינדר (הטכניון),
שולמית לבנברג (הטכניון), יהודית דורי (הטכניון) |
|
|
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
למידה דיפרנציאלית: ניתוח אינטראקציות מורה-תלמיד בסביבה מתוקשבת |
יגאל רוזן (עת הדעת, אוניברסיטת חיפה), איריס וולף (עת הדעת) |
|
|
תחרות בין-צוותית מקוונת בשיפוט עמיתים כאסטרטגיית הוראה בחינוך הגבוה |
רונן המר (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון), דן כהן-וקס (מכון טכנולוגי חולון) |
|
|
הנאה ולמידה בשעות הפנאי בפורטל "על הגובה": בחינת מודל המשלב בין יחידת משחק ויחידת
למידה מתוקשבת |
איילת ויצמן (עמותת סנונית), אורית ברוזה (עמותת סנונית) |
|
|
דחיינות של בחינות: מה ניתוח נתונים (Data Analytics)יכול לספר לנו? |
יאיר לוי (Nova Southeastern University), מישל רמים(Nova Southeastern University) |
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
סמארטפון בבית הספר – האומנם הדור הבא כבר כאן? ניהול פדגוגי בסלולרי בקרב הצוות החינוכי
והמשפחות |
אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), מירה המאירי (המכללה האקדמית לחינוך אורנים, משו"ב) |
|
|
"לוחות חכמים" לעומת מקרנים בכיתות היסוד: יותר מעורבות, יותר הישגים |
דולי חושקובר (המכללה האקדמית לחינוך אורנים), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
תרומתה של הלמידה באמצעות מחשבים ניידים אישיים לפיתוח מיומנויות למידה ואוריינות
מידענית אצל תלמידי חטיבת ביניים |
אורנית ספקטור-לוי (אוניברסיטת בר-אילן), יעל גרנות גילת (אוניברסיטת בר-אילן) |
|
|
האם המורים מוכנים לשינוי? מחשב לכל מורה, מחשב לכל תלמיד – תוצאות ראשוניות של מחקר
השוואתי |
אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), יהודה פלד (המכללה האקדמית גליל מערבי, מכללת אוהלו) |
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הדרך מהנדסאי למהנדס |
פאינה רוש (המכללה האקדמית להנדסה וטכנולוגיה אורט הרמלין), יעקב רוטמן (המכללה האקדמית
להנדסה וטכנולוגיה אורט הרמלין) |
|
|
השפעת הוראת אנגלית בסיוע תכנית מתוקשבת (Waterford Early Reading Program)
על
הישגי תלמידים |
עידית מני-איקן (מכון הנרייטה סאלד), טל ברגר-טיקוצ'ינסקי (מכון הנרייטה סאלד), דנה רוזן (מכון
הנרייטה סאלד) |
|
|
האם הלוח האינטראקטיבי לא רק חכם בלילה |
שלומית חדד (האוניברסיטה הפתוחה, מכללת סמינר הקיבוצים, מכללה אקדמית בית ברל),
אביקם גזית (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
עמדות תלמידים כלפי שימוש בספר לימוד דיגיטלי בהיסטוריה לחטיבה העליונה |
רות אש- ארגייל (מרכז חינוך ליאו באק חיפה, אוניברסיטת חיפה) |
|
|
"האינטרנט הוא כמו...": דימויי תלמידים ומורים לאינטרנט ומקומו בחיי התלמיד |
אלונה שבט (האוניברסיטה העברית בירושלים), יפעת בן-דוד קוליקנט (האוניברסיטה העברית
בירושלים) |
|
|
תבניות למידה בעבור רכישת כישורים פרוצדורליים בעזרת אינפורמציה מועשרת מורכבת |
נירית גביש (הטכניון) |
|
|
שילוב גוגל דוקס וטוויטר בלימוד אנגלית כשפה זרה |
נדב בדריאן (המרכז ללימודים אקדמיים), ורד שמעוני (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ
(המרכז ללימודים אקדמיים) |
|
|
התפתחות תפיסות רופאים-מורים לגבי שילובו של פורום מתוקשב במהלך תכנית הכשרת סגל
הוראה לרפואה |
רחל נוה (הטכניון), אורית כהן -קסטל (הטכניון), מרגלית גנור (הטכניון), דליה גלעד -חסון
(אוניברסיטת חיפה), ריבה בריק (מרכז רפואי רמב"ם, הטכניון), רקפת אקרמן (הטכניון), יהודית דורי
(הטכניון) |
|
|
צייר את עצמך בשיעור: חקר שינויים בדרכי הוראה ולמידה בסביבה מתוקשבת באמצעות ציורי
תלמידים |
יגאל רוזן (עת הדעת, אוניברסיטת חיפה), ליאור חסון (עת הדעת) |
|
|
אנקלטורציה בפעולה: פיתוח הבנה של סטודנטים על קהילות למידה בכיתות עתירות טכנולוגיה |
יותם הוד (אוניברסיטת חיפה), דני בן- צבי (אוניברסיטת חיפה) |
|
|
בני נוער לומדים אחרת: השימוש ב"מדריך נייד חכם" בפעילות חינוכית במוזיאון הכט |
אורית מוגילבסקי (אוניברסיטת חיפה), עפרה רימון (אוניברסיטת חיפה), עינת עמבר-ערמון
(אוניברסיטת חיפה), צביקה קופליק (אוניברסיטת חיפה), יואל לניר (אוניברסיטת חיפה) |
|
|
למידה באמצעות חוויית עיצוב משחק מבוסס מקום |
נאדרה סאלח (אוניברסיטת חיפה), גאדה בשארה (אוניברסיטת חיפה), ישי מור (אוניברסיטת חיפה) |
|
|
הטמעת טכנולוגיות חדשניות בבתי הספר הטכנולוגיים: הלוח האינטראקטיבי כמנוף לשינוי
תרבות הלמידה והדימוי האישי והבית ספרי |
גילי אלון (עמל), אתי כוכבי (בריינפופ ישראל, המרכז ללימודים אקדמיים) |
|
|
שילוב מערכת Moodle בפורטל חינוך "חיפהנט" |
שמואל ארנון (מק"מ – המרכז לקידום המחשוב), לילי זאבי (המכללה האקדמית לחינוך גורדון),
גילי בר (המכללה האקדמית לחינוך גורדון) |
|
|
השפעת ה'הפרעה' על משימה קוגניטיבית: השוואת הטלפון הנייד וה- WWW כמתווכים |
אילת חן לוי (אוניברסיטת חיפה), שיזף רפאלי (אוניברסיטת חיפה), ירון אריאל (המכללה האקדמית
עמק יזרעאל) |
|
< |
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
מודפס לעומת דיגיטלי: השפעת סוג הפורמט על ההבנה בעת עריכת טקסט |
סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן), יורם עשת- אלקלעי (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
מטה-אנליזה של שיח בין זוג תלמידים הנוטלים חלק בפעילות מתוקשבת של אבחון טעויות
בפיזיקה |
מנשה פיוטרקובסקי (מכון ויצמן למדע), אסתר בגנו (מכון ויצמן למדע), עידית ירושלמי (מכון ויצמן
למדע) |
|
|
קריינות בחומרי למידה מולטימדיה בסביבת למידה מעורבת: השפעת ההיכרות עם הקריין |
יפה בן- דרור ( Anglia Ruskin University, המכללה האקדמית נתניה) |
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
למידה לאורך החיים בטכניון: תפיסות כלפי למידה מרחוק וחוויות לימודיות של סטודנטים |
ראניה חוסין- פראג' (הטכניון), מירי ברק (הטכניון), יהודית דורי (הטכניון) |
|
|
מחקר דלפי לעתיד ההוראה מרחוק |
נועה אהרוני (אוניברסיטת בר-אילן), ג'ני ברונשטיין (אוניברסיטת בר-אילן) |
|
|
קידום תרבות למידה מוטית ערכים פנימיים בקורסים גדולים באקדמיה: הערך המוסף של
הטכנולוגיה |
אורנית שגיא (הטכניון), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה), מאשה צאושו (הטכניון), טלי טל (הטכניון), דן
זילברשטיין (הטכניון), שמעון גפשטיין (הטכניון) |
|
|
|
|
פרופ' דוד פסיג
אוניברסיטת בר-אילן
האמנם ירידת הדורות? טכנולוגיות ושיפור האינטליגנציה
| |
|
|
למעלה
|
|
יום חמישי, כג בשבט תשע"ב, 16 בפברואר 2012
|
|
הענקת פרס מאמר סטודנט מצטיין
| |
|
|
Prof. David Wiley,
Brigham Young University
Why Open? Generosity and Sharing of
Educational Resources
| |
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
האם Reinvention מהווה זרז להיווצרות מסה קריטית? |
דפנה רבן (אוניברסיטת חיפה), הילה קורן (אוניברסיטת חיפה) |
|
|
ידע מקצועי ודפוסי למידה של מורות באתר רשת חברתית -מקצועית |
צביה לוטן (מכללת לוינסקי לחינוך) |
|
|
ראי ראי שעל הקיר, מי מצייץ ומשפיע בעיר? קהילת ידע מקצועית בטכנולוגיות למידה בטוויטר –
ניתוח רשתות |
אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), תמי נויטל (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
התנהגויות לא מוסריות של בני נוער בסביבת האינטרנט |
דן בוכניק (אוניברסיטת בר -אילן, בית ספר גבוה לטכנולוגיה ירושלים), מור דשן (אוניברסיטת בר -אילן) |
|
|
מוטיבציה ללימודים ואי יושרה אקדמית בקרב סטודנטים – השוואה בין קורסים פרונטאליים
ומתוקשבים |
יובב עשת (המכללה האקדמית גליל מערבי), קרן גרינאוצקי (המכללה האקדמית גליל מערבי),
יהודה פלד (המכללה האקדמית גליל מערבי, מכללת אוהלו) |
|
|
פתוחים לתוכן פתוח? בדיקת השקפותיהם של המורים בישראל לשימוש בויקיפדיה לצרכים
חינוכיים |
גדי אלון (אוניברסיטת בר-אילן), יהודית בר אילן (אוניברסיטת בר-אילן) |
|
|
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
תפקידו של המורה בסביבת למידה שיתופית מבוססת מחשב |
רותם עבדו (האוניברסיטה העברית בירושלים), ראומה דה-גרוט (האוניברסיטה העברית בירושלים),
ראול דרכמן (האוניברסיטה העברית בירושלים) |
|
|
קבוצת לימוד בפייסבוק – האם יכולה לשמש כתחליף למערכת ניהול למידה? |
חגית מישר טל (האוניברסיטה הפתוחה, המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים
אקדמיים), אפרת פיטרסה (האוניברסיטה הפתוחה, מכללת הגליל המערבי) |
|
|
המחנך כרב חובל המנווט את כיתתו באפקטיביות באמצעות המשו"ב – מערכת לניהול פדגוגי |
חיה פלדמן (המכללה האקדמית לחינוך אורנים), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
העלאת האפקטיביות הבית-ספרית באמצעות מערכת לניהול פדגוגי – מבט של מנהלי בתי ספר
על -יסודיים |
עופר פרסר (המכללה האקדמית לחינוך אורנים), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
אלימות ברשת האינטרנט במגזר ערבי-מוסלמי: מאפיינים והשלכות על בני נוער ותפיסות מורים |
מהא יחיא (האוניברסיטה הפתוחה), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק- שמש
(האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
העצמת מחנכים באמצעות מערכות ניהול מידע בית ספריות |
ליאורה נוטוב (הטכניון, מכללת גורדון, מכללת לוינסקי), אורית חזן (הטכניון) |
|
|
משימת בנייה משותפת באמצעות פורום מקוון: המקרה של קורס שיטות מחקר איכותניות עבור
סטודנטים מוסמכים |
אורית חזן (הטכניון), ליאורה נוטוב (הטכניון, מכללת גורדון, מכללת לוינסקי) |
|
|
יחידת הוראה בפייסבוק "היסטוריה – לא מה שחשבתם" |
נאוה פוגלמן (מכללה אקדמית בית ברל), ענת אוסטר- לוינץ (מכללה אקדמית בית ברל) |
|
|
אמיר או אמיר"ם? בחינת מיון באנגלית: ממוחשבת או מסורתית |
נטלי אורבך (מכון טכנולוגי חולון), עידן בן ארי (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי
חולון) |
|
|
אימוץ הוראה מתוקשבת בפקולטות לעיצוב? |
רותם ישראל (מכון טכנולוגי חולון), אמיר בוכולטר (מכון טכנולוגי חולון), שלמה אברהמוב (מכון
טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון) |
|
|
ניהול מידע במחשב האישי: מטרות ואסטרטגיות של סטודנטים מתחומי דעת שונים |
נעמה ארז (מכון טכנולוגי חולון), שגיב בוכניק (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי
חולון) |
|
|
התארגנות של סטודנטים במרחב הדיגיטלי: קשר לטיפוס האישיות, התארגנות במרחב הפיזי
והישגים אקדמיים |
שירן והבה (מכון טכנולוגי חולון), שירי לנקר (מכון טכנולוגי חולון), רונן המר (מכון טכנולוגי חולון) |
|
|
שלובים ומשלבים: שנה וקצת של שיתוף בשלובים – הרשת החברתית מקצועית של מכון מופ"ת |
יורם אורעד (מופ"ת), סמדר בר טל (מופ"ת), סוזן צעירי (מופ"ת) |
|
|
שילוב אסטרטגיה ותוכנת מיפוי חשיבה בקרב סטודנטים עם לקויות למידה/הפרעת קשב
הלומדים במכינה קדם אקדמית |
בטי שרייבר (מכללת סמינר הקיבוצים), איריס אדטו-בירן (האוניברסיטה הפתוחה), שגיא פולני
(האוניברסיטה העברית בירושלים) |
|
|
קשרי שיתוף פעולה בארגונים מחקריים מרושתים |
צחי חייט (אוניברסיטת טורונטו) |
|
|
מודלים דידקטיים להוראה מקוונת: Moodle נמס בכוס |
מיכל גלעדי (אורט ישראל), נילי בלוך-מוזס (אורט ישראל) |
|
|
תוכנית "נחשון" – מודל חונכות וירטואלית כאמצעי לקידום הישגים לימודיים ולהגברת
מוטיבציה לימודית |
עדה חן (מט"ח), סיגל עצמון (מט"ח), שלומי נמיר (מט"ח) |
|
|
שביעות רצון והערכת הקורס האקדמי המקוון בקרב סטודנטים בעלי-ניסיון וחסרי-ניסיון
בקורסים מקוונים |
הדס-מלכה הכהן (אוניברסיטת בר-אילן) |
|
|
"יש לי פדגוגיה והיא תנצח": תובנות ראשוניות על מקום המחשב כמאפשר שינוי פדגוגי בתפיסות
של מורים בעקבות תכנית להכשרת מורים במיזם משותף של האוניברסיטה העברית ורשת עמל |
ראומה דה-גרוט (האוניברסיטה העברית בירושלים), יערה גזית (האוניברסיטה העברית בירושלים),
רונית אשכנזי (רשת עמל), גילי אלון (רשת עמל) |
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
מאפייני השימוש ב- Twitter ככלי בתהליך הלמידה |
גלית דוכן (אוניברסיטת תל- אביב), ענת כהן (אוניברסיטת תל- אביב) |
|
|
דפוסי שימוש בפייסבוק בקרב בני-נוער וזיקה לתהליכים חינוכיים |
ענת כהן (אוניברסיטת תל-אביב), לאה עייני (אוניברסיטת תל- אביב) |
|
|
תגיות מול תיקיות במנשק הדוא"ל Gmail – תוצאות ראשוניות |
נעה גרדוביץ (אוניברסיטת בר-אילן), עופר ברגמן (אוניברסיטת בר-אילן), יהודית בר אילן
(אוניברסיטת בר-אילן), רות בייט- מרום (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
משחק ותוקפנות: השפעת משחקים דיגיטליים אלימים ואסטרטגיות משחק על רמת התוקפנות
אצל ילדים |
תמי דובי (האוניברסיטה הפתוחה), סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן), יורם עשת- אלקלעי
(האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
השפעת התערבות בפתרון אנלוגיות באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה ( VR ) על פתרון אנלוגיות
מושגיות ותפיסתיות בקרב ילדי גן ממוצא אתיופי |
דוד פסיג (אוניברסיטת בר-אילן), תימור שוורץ מילר (אוניברסיטת בר-אילן) |
|
|
תפיסות ילדי גן את התכונות של "התקנים אנתרומורפייים" |
דוד מיודוסר (אוניברסיטת תל-אביב), אסי קופרמן (אוניברסיטת תל- אביב) |
|
|
|
|
|
|
מר עדי דיאמנט
מנהל מעבדות החדשנות של מיקרוסופט, ישראל
חדשנות בארגונים גדולים
|
|
למעלה
|
|
|
מאמרים
|