|
|
מאמרים ומצגות |
הרצאת פתיחה
מושבי הכנס:
היבטים קוגניטיביים של למידה בסביבות טכנולוגיות I (מושב א1)
היבטים מערכתיים של שילוב טכנולוגיות (מושב א2)
טכנולוגיות חדשניות בשירות הלמידה (מושב א3)
הטמעת טכנולוגיות בהוראה I (מושב א4)
למידה שיתופית באמצעות טכנולוגיות (מושב ב1)
טכנולוגיות בשירות אנשים עם צרכים מיוחדים (מושב ב2)
עקרונות בעיצוב וייצוג חזותי של מידע (מושב ב3)
כלים טכנולוגיים ללמידה והערכה (מושב ב4)
שיתופיות ואינטראקציות חברתיות ברשת (מושב ג1)
פוסטרים (מושב ג2)
טכנולוגיות ככלי חשיבה (מושב ג3)
היבטים חברתיים של שימוש בטכנולוגיות (מושב ג4)
היבטים קוגניטיביים של למידה בסביבות טכנולוגיות II (מושב ד1)
הטמעת טכנולוגיות בתהליכי הכשרה להוראה (מושב ד2)
הטמעת טכנולוגיות בהוראה II (מושב ד3)
מושב נעילה
___________________________________________________________________________
|
הרצאת פתיחה - |
פרופ' ג'ודית דונאט Massachusetts Institute of Technology (MIT) |
Cognitive Faces, Fashion and Facebook:
Understanding Social Signals in Online Communication
|
לתקציר
ההרצאה למצגת ההרצאה
להקלטת ההרצאה |
| |
היבטים קוגניטיביים של למידה בסביבות טכנולוגיות I - יו"ר: רקפת אקרמן
| |
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
תחושות הבנה וזיכרון המלוות למידת טקסט המוצג על מסך המחשב |
רקפת אקרמן |
|
|
|
חשיבה אפיסטמית ולמידה מתוקשבת |
שרית ברזלי, ענת זוהר |
|
|
לא צולם |
יצירה-עצמית של ייצוגים חזותיים על-ידי תלמידים, לשם קידום הבנה קונספטואלית |
אורית פרנפס |
|
|
|
|
היבטים מערכתיים של שילוב טכנולוגיות - יו"ר: יעל קלי
| |
|
טכנולוגיות חדשניות בשירות הלמידה - יו"ר: דוד
מיודוסר
| |
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
איכות מערכות מידע לימודיות ניידות המבוססות על מחשבי כף יד |
רותי גפני |
|
|
לא צולם |
לקראת פיתוח מודל לקבלת לומדים של רצון שימוש במולטי-ביומטריה מאושרר (רמים): תוצאות אמפיריות ראשונות |
יאיר לוי, מישל רמים |
|
|
|
הבנה מתוך בניית מובן: ילדי גן משחקים עם כללים כדי לבנות שכל והתנהגות של רובוט |
שרונה ט' לוי , דוד מיודוסר |
|
|
לא
צולם |
|
הטמעת טכנולוגיות בהוראה I - יו"ר: גילה קורץ
| |
|
למידה שיתופית באמצעות טכנולוגיות - יו"ר: אבנר כספי
| |
|
טכנולוגיות בשירות אנשים עם צרכים מיוחדים - יו"ר: סיגל עדן
| |
|
עקרונות בעיצוב וייצוג חזותי של מידע - יו"ר: מירי ברק
| |
|
כלים טכנולוגיים ללמידה והערכה - יו"ר: רפי נחמיאס
| |
|
שיתופיות ואינטראקציות חברתיות ברשת -
יו"ר: יאיר עמיחי-המבורגר
| |
|
פוסטרים - יו"ר: דני בן-צבי
| |
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
מסגרת תיאורטית לחונכות אלקטרונית עבור אנשים עם צרכים מיוחדים |
כרמית-נעה שפיגלמן, תמר וייס, שונית רייטר |
|
|
לא צולם |
ניהול ידע להוראה ולמידה: דוגמה בהוראת מדעי המחשב |
אולג טילצ'ין |
|
|
האינטרנט בשירות אמהות לילדים עם היפראקטיביות, הפרעת קשב וריכוז (ADHD) |
רחל גרינוולד, טלי היימן |
|
|
FITS מתודה ממוחשבת לאבחון וטיפול בליקויי למידה |
עדי סולקין |
|
|
שימושים ומשתמשים בפרויקט פא"ר: ממצאים ראשוניים מתקופת ההרצה |
חגית מישר-טל, עדנה טל-אלחסיד, לילך צ'רנוביץ, שלומית זרחוביץ' |
|
|
חברות במרחבי העולם הווירטואלי: אפיון ממדי החברות המקוונת והחברות המסורתית - האם זן חדש של תקשורת אנושית? |
מיכל אהרון, ערן חיות, יורם עשת-אלקלעי |
|
|
השימוש בגיליון האלקטרוני בקרב ילדים עם לקות למידה |
אהובה טל, טלי היימן, פאול גורסקי |
|
|
חלון טכנולוגי בסביבה אינטרנטית לקידום המתמטיקה והפיסיקה בקרב הנוער בישראל |
אריאל פניאן, דיאנה פניאן, פנחס פניאן |
|
|
השפעת השימוש בתוכנה גיאומטרית דינאמית על רמות החשיבה הגיאומטרית ועל עמדות תלמידים כלפי המקצוע |
לילא אבו אחמד, אבישי אנטונובסקי, פאול גורסקי |
|
|
משמעות הבלוג הכיתתי בדגש על מעורבות הורים בלמידה |
אתי רוזן, קטי קאסידי, פאול גורסקי |
|
|
האם הוראה מרחוק מהווה תחליף להוראת פנים אל פנים בקרב סטודנטים? |
טלי היימן, ניבה ולנשטין, אביקם גזית |
|
|
|
טכנולוגיות ככלי חשיבה - יו"ר: שיזף רפאלי
| |
|
היבטים חברתיים של שימוש בטכנולוגיות - יו"ר: גוסטבו מש | |
|
היבטים קוגניטיביים של למידה בסביבות טכנולוגיות II -
יו"ר: דפנה רבן
| |
|
הטמעת טכנולוגיות בתהליכי הכשרה להוראה
- יו"ר: גלעד רביד | |
|
הטמעת טכנולוגיות בהוראה II - יו"ר: ניצה גרי | |
|
מושב נעילה - |
פרופ' פרופ' עידן שגב המרכז הבינתחומי לחישוביות עצבית,
האוניברסיטה העברית בירושלים
|
שליטה מרחוק ודימות של תהליכי למידה במוח
|
להקלטת ההרצאה
|
|