|
מאמרים מצגות
והקלטות
|
הרצאת
פתיחה
מושבי הכנס: שימוש במשאבי למידה (בוקר) הערכה בסביבה טכנולוגית (בוקר) משחקים והדמיות בהוראה ולמידה (בוקר) מִיסְרוֹנִים ככלי לאיסוף תגובות הקהל: שיטה חדשנית לתקשורת בין המרצה לסטודנטים בזמן
השיעור-סימפוזיון אינטראקטיבי (בוקר) השתלמות והכשרה (בוקר 2) היבטים של למידה והוראה בקבוצת דיון(בוקר 2) היבטים קוגניטיביים של למידה (בוקר 2) חדשנות חינוכית בבתי-ספר משלבי תיקשוב -
סימפוזיון (בוקר 2) שיתוף ידע ולמידה שיתופית
(צהריים) אתגרים בהטמעת הוראה נתמכת
טכנולוגיה (צהריים) ייצוגי ידע (knowledge
representation) (צהריים) פוסטרים (צהריים) שילוב טכנולוגיות במערכת החינוך (אחר
צהריים) פיתוח ובחינת מודלים של הוראה (אחר
צהריים) פיתוח יישומים מונחי תוכן (אחר
צהריים) פיתוח משחקים לימודיים - סדנא (אחר
צהריים) מושב סיכום
|
|
___________________________________________________________________________
כדי שסרט
הווידאו ייפתח במהירות, לחצו על מקש Esc לאחר עליית הדף (בלי להמתין
להשלמת הטעינה)___________________________________________________________________________ |
|
הרצאת
פתיחה:
Prof. Terry Anderson, Athabasca
University : Social and Cognitive Presence in Virtual Learning
Environments
|
|
למצגת ההרצאה להקלטת ההרצאה |
|
בחינת פרדיגמות חדשניות
בהדרכה - יו"ר: רונן המר, המכללה האקדמית תל-חי
|
כדי שסרט הווידאו ייפתח במהירות, לחצו על
מקש Esc לאחר עליית הדף (בלי להמתין להשלמת
הטעינה) |
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
Students' Utilization of
Instructional Resources in a Difficult Distance
Education Physics Course |
פול גורסקי, אבנר כספי, סמנתה שמידט
|
|
|
|
מהי
מערכת "חכמה" בעיני תלמידים? |
מיכל בירן |
|
|
|
שילוב
מחשבי כף יד בלמידה במוזיאונים |
דניאל טרטמברג, אביגיל אורן, דוד
מיודוסר |
|
|
| | |
|
|
הערכה
בסביבה טכנולוגית- יו"ר:רלי
בריקנר, האוניברסיטה הפתוחה
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
בחינות
בגרות מתוקשבות בישראל פיתוח, תפעול והערכת
הפעולה |
טלי פרוינד, יעקב שוורץ, מיכל שמש,
חני שלטון, תהילה סנד |
|
|
|
סביבה
מתוקשבת להערכה מעצבת של הישגים
|
הלנה קימרון, טלי פרוינד, חני שלטון
|
|
|
|
גישה
תאורטית לאימות ביומטרי של זהות נבחנים
באינטרנט |
יאיר לוי, מישל רמים
|
|
|
| | |
|
משחקים והדמיות בהוראה ולמידה - יו"ר: אלחנן גזית, המכון הטכנולוגי
חולון
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
במושב
הטייס: דינמיקה של למידה בסביבת הדמיה של מערכת
השמש |
אלחנן גזית, יואב יאיר, דוד חן
|
|
|
|
אני,
שתיים, שלוש... הרבה! סימולציות שיתופיות ללמידה על מערכות
מורכבות |
שרונה ט. לוי
|
|
|
|
למידת
מכניקה תוך כדי התנסות חושית בסביבה ממוחשבת
|
גלית בוצר, מרים ריינר |
|
|
| | |
|
מִיסְרוֹנִים ככלי לאיסוף תגובות הקהל: שיטה חדשנית לתקשורת בין
המרצה לסטודנטים בזמן השיעור
- סימפוזיון אינטראקטיבי -יו"ר: עמרם אשל, אוניברסיטת
תל-אביב
|
|
הרצאה |
משתתפים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
סימפוזיון
אינטראקטיבי |
עמרם אשל,
איתי מנחם, נירה חטיבה |
|
חלק א
חלק ב |
לא
צולם | |
|
השתלמות
והכשרה - יו"ר: דפנה רבן, אוניברסיטת
חיפה
|
|
|
|
|
היבטים של למידה והוראה
בקבוצות דיון - יו"ר: שיזף רפאלי, אוניברסיטת
חיפה
|
|
|
|
היבטים קוגניטיביים של
למידה - יו"ר:ערן חיות, האוניברסיטה
הפתוחה |
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
חשיבה
טכנולוגית בקרב מהגרים יוצאי אתיופיה שאינם יודעי קרוא
וכתוב בישראל |
ירדן פנטה וגנשטיין, דוד
חן |
|
|
|
הבנית
החשיבה הדיגיטלית בתהליך לימוד של סטודיו
לעיצוב
|
איילת כרמון, אייל ניר
|
|
|
|
פיתוח
שיתופי של מטאדאטה |
רחל אור-בך |
|
|
|
הזיקה
בין תמיכות מרצה לבין תהליכים מטאקוגניטיביים של סטודנטים
בקורס מקוון |
ריקי רימור, רוני ריינגולד, ענת
קלעי |
|
|
| |
|
חדשנות חינוכית בבתי-ספר משלבי
תקשוב סימפוזיון - יו"ר: רפי נחמיאס, אוניברסיטת
תל-אביב
|
|
הרצאה |
משתתפים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
סימפוזיון |
אלונה
פורקוש-ברוך, דוד מיודוסר, רפי נחמיאס, דורית
טובין |
|
|
לא
צולם | |
|
שיתוף ידע ולמידה
שיתופית - יו"ר:
מיקי רונן, המכון הטכנולוגי
חולון |
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
עשור
ל- WebQuest (חֵקֶרשת) - גם בישראל מורים כמפתחים ומפיצים
של חומרי לימוד ברשת |
מיקי רונן, אשרת בן-זקן, גבי ברג,
יהודית גור, לינה קנבסקי, רוית רוטנברג |
|
|
|
יישום
כישורי עבודת צוות בלמידה בסביבת אינטרנט
|
זיוה לוי
|
|
|
|
דגמים
להפעלה ולשיתופיות בסביבות ויקי בקורסים אקדמיים
|
עדנה טל-אלחסיד, חגית
מישר-טל |
|
|
|
בחירת
ממליצים במערכות שיתוף ידע |
יובל דן-גור
|
|
|
| |
|
אתגרים בהטמעת הוראה
נתמכת טכנולוגיה - יו"ר:
גילה קורץ, אוניברסיטת בר-אילן
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
אימוץ
אסטרטגיות הוראה מתוקשבות בקרב סגל אוניברסיטת בר-אילן:
ממצאי מחקר ראשוניים |
גילה קורץ, רונית עובד, נדב רוזנברג,
תמי נויטל |
|
|
|
שינויים שחלו לאורך זמן בתפיסות
מרצים היבטים שונים בשילוב האינטרנט בהוראה
|
ענת שמלא, רפי נחמיאס
|
|
|
|
השפעת
מנהיגות בית ספר על הטמעת טכנולוגיות תקשוב בהוראת מדעים:
ניתוח רטרוספקטיבי |
יהודה פלד, יעל קלי, יהודית
דורי |
|
|
|
הוראה
מתוקשבת - דרך חיים או מעמסה למורה? אפיון הקצוות של טווח
העשייה המתוקשבת של מורים |
תמר ענבל-שמיר, יעל קלי |
|
|
| |
|
ייצוגי ידע (knowledge
representation) - יו"ר: ניצה גרי, האוניברסיטה
הפתוחה |
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
ללמוד
מייצוגי מידע מגוונים: מהמעבדה לסביבת למידה
אוטנטית |
בילי עילם, יעל פויאס
|
|
|
לא צולם |
ההשפעה
של למידת ראשית האלגברה בסביבה עתירת מחשב על השימוש
שעושים תלמידים בייצוג סימבולי
|
מיכל טבח, רנה הרשקוביץ |
|
|
לא
צולם |
מודפס
או דיגיטלי? קריאה ביקורתית בעידן המידע
|
יורם עשת, ניצה גרי |
|
|
לא צולם |
"תלת
מימד" כדרך ייצוג יעילה בתפיסת רצף זמן בקרב ילדים עם לקות
שמיעה |
סיגל עדן, דוד פסיג |
|
|
לא
צולם | |
|
פוסטרים - יו"ר: רונית בוגלר,
האוניברסיטה
הפתוחה
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
הערכה
מתקדמת בהוראה ולמידה מתוקשבת |
דן בוכניק, גולן כרמי |
|
|
|
קיוונים - כתב העת המקוון
האינטראקטיבי של הכשרת המורים בישראל |
אולז'ן גולדשטיין, ג'ין ורמל, זיוה
דויטש, ופא זידאן, תמי זייפרט, שרה פאר, מירי
שיינפלד |
|
|
הכינוס
הווירטואלי הבינלאומי בהכשרת מורים - בעיני
המשתתפים |
אולז'ן גולדשטיין, ג'ין ורמל, זיוה
דויטש, ופא זידאן, תמי זייפרט, שרה פאר, מירי
שיינפלד |
|
|
ניתוח
והערכה של פיתוח מערכת למידה מבוססת אינטרנט ע"י
קונסורציום של בתי ספר |
אפרת פיטרסה |
|
|
פרויקט
להדרכת מרצים בעבודה בסביבת עבודה טכנולוגית
|
יהודית אברהמי-עינת |
|
|
סגל ההוראה מתקוון לכנס רב
תרבותי |
אסמאא גנאיים, מירי שינפלד, איליין
חוטר |
|
|
יחידת לימוד מבוססת היפרטקסט להוראת
המיצג, דרכי ניתוחו ופירושו: תהליכי לימוד
והעברה |
אופיר גורטלר, בילי עילם |
|
|
מחשב
כף יד כזרז לקריאה אקטיבית |
האמה אבו-קשק, דוד מיודוסר, אביגל
אורן |
|
| |
|
שילוב טכנולוגיות במערכת
החינוך - יו"ר:
שרה גורי-רוזבליט, האוניברסיטה הפתוחה
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
תכנית
משולבת מגוון מדיה לטיפוח ניצני אוריינות לשונית ברצף
מובנה גן-בית פיתוח, תפעול והערכת
התכנית |
מיכל שלייפר, רחל לוין, טלי פרוינד,
חני שלטון, איריס לוין |
|
|
|
גלישה
על בטוח: השפעת פעילות מולטימדיה על עמדות ילדים כלפי
האינטרנט |
שלומית בן-שחר, מיטל קסטנבאום, מיקי
רונן |
|
|
| |
|
פיתוח ובחינת מודלים של
הוראה - יו"ר:
יעל קלי, הטכניון
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
כיצד
לומדים לעצב סביבות למידה מבוססות מחשב ? מודל הוראה
המבוסס על מאגר עקרונות עיצוב והשפעתו על סטודנטים
מוסמכים |
תמר רונן פורמן, יעל קלי |
|
|
|
למה
התכוון המקוון?הערכת למידה בקורס מקוון
בסטטיסטיקה |
יעל שטימברג, יהודית רם, רגינה
ישראלי |
|
|
|
איך
להגדיל שימור סטודנטים בתוכניות מוסמך במינהל עסקים
הכוללות מרכיב מקוון? |
ניצה גרי, אור מנדלסון, דוד גפן
|
|
|
| |
|
פיתוח יישומים מונחי
תוכן - יו"ר:ענבל טובי-ערד, האוניברסיטה
הפתוחה |
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
פיתוח
אנימציות אינטראקטיביות וחקר השימוש בהן ללמידה ולהוראה של
שיטות ביוטכנולוגיות מתקדמות |
חגית ירדן, ענת ירדן |
|
|
|
תפיסה
מרחבית של מופעי הירח: שימוש בעקרונות עיצוב לפיתוח מבנית
מתוקשבת לתלמידי חטיבת ביניים |
מיטל הנס, יעל קלי, יואב
יאיר |
|
|
| |
|
סדנה לפיתוח משחקים
לימודיים - ישי
מור , ניאל
ווינטרס
|
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
סדנה |
ישי מור , ניאל ווינטרס
|
|
חלק א חלק ב |
לא
צולם | |
מושב סיכום: דר' לילך
שלו-מבורך, האוניברסיטה העברית,
הטכנולוגיה בשירות הקוגניציה: שיפור הלמידה באמצעות אימון
קוגניטיבי של מנגנונים מוחיים |
|
| |
|
| |
|