תאריך |
מרצים |
נושא |
|
|
|
16.6.2014 |
Dr. Yair Levy and Dr. Michelle M. Ramim
|
The Role of Data Analytics as an Exploratory Research Tool |
12.5.2014 |
רונית ליס-הכהן, בהנחיית ד"ר ורד זילבר-ורוד וד"ר אינה בלאו
רונן בר לב בהנחיית ד"ר ניצה גרי וד"ר דפנה רבן
|
סמינר מחקרי סטודנטים |
31.3.2014 |
רבקה גדות, החוג לחינוך מתמטי מדעי טכנולוגי באוניברסיטת תל אביב והמחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה
ד"ר ענת לרנר, המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב, האוניברסיטה הפתוחה וד"ר ורד זילבר-ורוד, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה
|
מחקרים בפעולה |
20.2.2014 |
Prof. Thomas C. Reeves, College of Education, The University of Georgia, USA |
Socially Responsible Educational Technology Research: The Promise of Educational Design Research |
20.1.2014 |
ד"ר ענת בן סימון, המרכז הארצי לבחינות ולהערכה |
הערכה ממוחשבת של חיבורים: תשתית טכנולוגית, תיאוריה ויישום |
23.12.13 |
ד"ר נעמי גורבט, מטח |
בין שתי שפות: שלבים בתהליך רכישת עברית כשפה שנייה |
18.11.2013 |
מר ליאור זלמנסון, הפקולטה לניהול,אוניברסיטת תל-אביב |
נאמנות צופים ומחויבות משתמשים בעידן הרשת |
10.6.13 |
פרופ' אראל אבינרי
אפקה - המכללה האקדמית להנדסה תל-אביב |
עיצוב מידע תחבורתי - תובנות מכלכלה התנהגותית |
29.4.13 |
סמינר מחקר
מאמון אבו אלהיג'א, בהנחיית ד"ר אבנר כספי
תמי דובי, בהנחיית פרופ' יורם עשת וד"ר סיגל עדן |
סמינר מחקרי סטודנטים |
21.3.2013 |
Dr. Thomas Michael Power
Faculty of Education, Universite Laval, Quebec City, Canada |
University Outreach: A History of Hits and Misses |
18.3.2013 |
ד"ר גיא הופמן, המרכז הבינתחומי הרצליה |
רובוטים כעמיתים: אלתור, גופניות ובינה מלאכותית |
28.1.13 |
ד"ר ורד זילבר - ורוד, האוניברסיטה הפתוחה |
לטעות זה אנושי: מקרי מבחן של טכנולוגיות שפה |
26.11.12 |
ד"ר אינה בלאו ופרופ' יורם עשת , המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה
ד"ר רותי גפני, המכללה האקדמית תל אביב-יפו, והמחלקה לניהול וכלכלה , האוניברסיטה הפתוחה
ד"ר ניצה גרי, המחלקה לניהול וכלכלה , האוניברסיטה הפתוחה |
מחקרים בפעולה |
15.10.12 |
פרופ' אופיר טוראל ,
Department of Information Systems and Decision Sciences
Mihaylo College of Business and Economics, California State University, Fullerton |
"התמכרות": הצד האפל של שימוש יתר בטכנולוגיה |
11.6.12 |
ד"ר יאיר עמיחי-המבורגר, המרכז הבינתחומי הרצליה |
האינטרנט כסביבה להעצמה אישית בקרב בעלי עכבות חברתיות |
7.5.12 |
נעה זמר, אוניברסיטת חיפה
ד"ר יורם קלמן, האוניברסיטה הפתוחה
ד"ר גל בן-יהודה, האוניברסיטה הפתוחה
פרופ' יורם עשת, האוניברסיטה הפתוחה
ד"ר סיגל עדן, אוניברסיטת בר אילן
אמיר וינר וד"ר צילי רז-ליברמן, האוניברסיטה הפתוחה |
מחקרים בפעולה |
23.4.12 |
ד"ר קריסטה אסטרחן, ביה"ס לחינוך, האוניברסיטה העברית |
ארגומנטציה בסביבות טכנולוגיות: על תרומתם של כלים טכנולוגים לפיתוח שיח ביקורתי |
19.3.12 |
שרית ברזלי, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה |
"באינטרנט אי אפשר לדעת"? אפיסטמולוגיה אישית ולמידה בסביבה דיגיטלית |
16.1.12 |
ד"ר נירית גביש, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה |
אימון מולטי-מודאלי: הנחייה ויזואלית במשימות מרחביות הינה אטרקטיבית אך מסוכנת |
2.1.12 |
ד"ר אביב שחק, University of Toronto |
סמינר מחקר מיוחד: תכנון אפקטיבי של תיעוד עזר לשימוש בתוכנות: מה ניתן ללמוד ממשתמשים? |
19.12.11 |
ד"ר אינה בלאו, האוניברסיטה הפתוחה |
הסמארטפון כתחליף ליומן המורה? ניהול פדגוגי בסלולרי |
7.11.11 |
ד"ר טל הסנר, האוניברסיטה הפתוחה |
לצפות בצופים: כיצד בוגרים עם קשיי קשב וריכוז צופים בשיעורי וידאו מוקלטים? |
20.6.11 |
איריס אדטו-בירן, היחידה לסטודנטים עם לקויות למידה, מערך הייעוץ וההדרכה ללימודים אקדמיים, האוניברסיטה הפתוחה
דנה כספי-צחור, המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה |
טכנולוגיות סיוע בשימוש סטודנטים באוניברסיטה הפתוחה |
16.5.11 |
ד"ר ליזי כהן, ביה"ס לחינוך, אוניברסיטת בר אילן |
מדידת הפוטנציאל לחשיבה חדשנית בפיתוח טכנולוגיות |
14.3.11 |
פרופ' אריק רגובסקי, בית הספר למינהל עסקים, Wayne State University |
בשלות ארגונית ליישום טכנולוגיות מידע: מדד למוכנות ארגונית לאימוץ אפטיבי של חדשנות טכנולוגית |
3.1.11 |
ד"ר יובל קליש, אוניברסיטת ת"א
פרופ' עמליה אוליבר, האוניברסיטה העברית |
יצירת ידע ברשתות בין-ארגוניות: האיזון בין השאיפה להתחדשות והצורך בהגנה על ידע |
29.11.10 |
פרופ' יורם עשת-אלקלעי, האוניברסיטה הפתוחה
אמיר וינר, האוניברסיטה הפתוחה
פרופ' יואב יאיר, האוניברסיטה הפתוחה
איתי הר-אבן, האוניברסיטה הפתוחה
עדנה טל-אלחסיד, האוניברסיטה הפתוחה |
בית מדרש: הספרים הדיגיטליים לאן?
|
18.10.10 |
גב' פנינה שטרן,אוניברסיטת תל אביב |
קשב וקריאה מנייר וממסך בקרב מתבגרים |
7.6.10 |
גב' תמי נויטל,
מרכז שה"ם, האוניברסיטה הפתוחה |
"בלי מחשב אני לא יכולה לעבוד" - האמנם? מאפייני השימוש שעושים מרצים באקדמיה בסביבה עתירת תקשוב |
26.4.10 |
ד"ר רונית קמפף,
אוניברסיטת תל אביב |
ילידים דיגיטליים (Digital Natives) והסכסוך הישראלי - פלסטיני: המקרה של PeaceMaker |
08.03.10 |
חגית ירדן,
המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע |
שימוש באנימציות ללמידה והוראה: המקרה של ביוטכנולוגיה הזמנה
|
08.02.10 |
Prof. Vijay Kumar
Massachusstts Institute of Technology (MIT) |
Opening up Education - What will it Take? |
25.01.10 |
ד"ר יורם קלמן,
המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה |
השפעתן של טכנולגיות חדשות על מודלים עסקיים של מוסדות להשכלה גבוהה: הזמנה |
7.12.09 |
סמינר מחקר
אריאלה לונברג בהנחיית אבנר כספי
מירלה וידר בהנחיית פול גורסקי |
מחקרי סטודנטים בטכנולוגיות למידה: הזמנה |
9.11.09 |
ד"ר יפעת בילואוס,
אוניברסיטת בר אילן ומכון וצמן למדע |
שיתוף מידע ברשת -מדוע? |
11.06.09 |
פרופ' מיטש רזניק, MIT
גב' קרן בראנן, MIT |
Preparing for a creative society
קובץ מצורף |
16.3.09 |
פרופ' דוד חן,
דקאן ביה"ס לחינוך, המרכז ללימודים אקדמיים |
האדם הלומד -בין תשתית ביולוגית לסביבות למידה דיגיטליות |
16.2.09 |
Professor Judith Donath ,
אוניברסיטת ברקלי, קליפורניה |
Visible Interactions :The Design of Sociable Media |
21.1.09 |
סיגל עדן, יורם עשת -אלקלעי
אבנר כספי, תמר לוין |
מחקרים בפעולה |
12.11.08 |
פרופ' אלי כהן,
מנהל The informing Science Institute:California |
Informing Science: An emerging Research Transdiscipline (הרצאה באנגלית) |
27.10.08 |
ד"ר גלית בוצר,
הפקולטה לחינוך ,אוניבסיטת חיפה |
התנסות חושית ולמידה בסביבות ממוחשבות |
16.6.08 |
ד"ר יואב יאיר,
ראש שה"ם, האוניברסיטה הפתוחה |
פא"ר - גישה חופשית ברשת לחומרי לימוד וספרים של אוניברסיטה הפתוחה |
19.5.08 |
מיכל אהרון בהנחיית יורם עשת וערן חיות
חיים שני בהנחיית פול גורסקי
משה חיימוביץ' בהנחיית אורן צוקרמן |
מחקרים בפעולה |
28.4.08 |
ד"ר ישע סיון,
שנקר, ב'"ס גבוה להנדסה ועצוב |
עולמות וירטואליים אמיתיים:שילוב של חברה, יצירה ומסחר. |
31.3.08 |
ד"ר רלי בריקנר, ד"ר אווה גוטרמן, יעל אלברטון, רונית שגיא,האוניברסיטה הפתוחה
ד"ר גילה קורץ, אוניברסיטת בר-אילן |
סוגיות הקשורות לעמדות הסגל האקדמי כלפי השימוש בטכנולוגיות בהוראה. |
25.2.08 |
פרופ' מרסלו דסקל, אוניברסיטת תל אביב |
השפה כטכנולוגיה קוגנטיבית |
4-6.2.08 |
פרופ' ברברה טברסקי, אוניברסיטת סטנפורד |
ייצוגי ידע |
17.12.07 |
קרן פרצל, רונית וובמן, יורם עשת ובת-שבע אנגלברג-בר, אבנר כספי, ערן חיות וקלי ספורטה |
מחקרים בפעולה
השפעת ניקוד טקסט און-ליין של מילים הומוגראפיות על הבנת הנקרא בקרב דוברי עברית שפת אם ושפה שניה.
תפיסת למידה: הפער בן הזכרות בלמידה והלמידה עצמה, בחינת למידה מקלטות וידיאו.

|
22.10.07 |
דר' סיגל עדן,
מרכז צ'ייס, האוניברסיטה הפתוחה |
פיתוח תפיסת רצף זמן בעזרת טכנולוגיה מתקדמת
 |
11.6.07 |
גב' אינה בלאו
המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה |
"אני, אנחנו, אבל אתה לא: השפעת נוכחות חברתית על תפיסת הלמידה בקבוצות דיון"
|
30.4.07 |
פרופ' ליאו קורי, המכון להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות,אוניברסיטת ת"א |
אנציקלופדיות ואינטרנט: מרוב מידע - האם רואים את הידע?

להקלטה |
19.3.07 |
פרופ' מרדכי (מוטי) בן-ארי,
המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע |
מהן ההשפעות של סביבת האנימציה Jeliot על לימוד תכנות אצל מתחילים? |
21.2.07 |
סדרת הרצאות אורח
פרופ' טרי אנדרסון |
אינטראקציות אנושיות בסביבות הלמידה המקוונות |
27.11.06 |
מחקרים בפעולה :
נועה באומן ועינת איגר
פול גורסקי ואבנר כספי |
הקשר בין גישות ללמידה והתנהגות דיאלוגית |
23.10.06 |
פרופ' שיזף רפאלי,
ראש המרכז לחקר חברת המידע: אוניברסיטת חיפה |
מניעים,מוטיבציה ותמריצים להשתתפות קהל ברשת |
3.7.06 |
ד"ר אבנר כספי,
ד"ר רונית בוגלר,
ד"ר סוניה רוקס |
סגנונות מנהיגות בסביבות לימוד וירטואליות |
14.06.06 |
"בית מדרש" משותף למרכז צ'ייס ושה"ם |
למידה שיתופית בסביבת WIKI |
22.05.06 |
פרופ' עדו ערב, הטכניון |
החלטות קטנות, משוב ולמידה בסביבות טכנולוגיות |
6.4.06 |
ד"ר גלעד רביד , לאה אהרונוביץ - משרד החינוך |
פודקאסטינג - סמינר משותף למרכז צ'ייס ושה"ם
קישור למצגות:
1. מצגת לאה אהרונוביץ
2. מצגת מגלעד רביד |
23.3.06 |
פרופ' דוד גפן, אוניברסיטת דרקסל, פילדלפיה |
אמון והפרתו ביחסים מקוונים:
על חוזה פסיכולוגי בין מוכר וקונה ברשת |
6.2.06 |
יורם קלמן, אונ' חיפה |
שקט בכיתה! שתיקה בכיתה הוירטואלית, ומעבר לה |
26.12.05 |
סמינר מחקר |
מחקרים בפעולה. |
26.9.05 |
סדנה
מנחות: ד"ר יעל קלי ותמר רונן-פורמן, הטכניון |
הסדנה מהווה המשך להרצאה של דר. קלי בסמינר המחקר של מרכז צ'ייס. במסגרתה יתנסו המשתתפים בניסוח עקרונות העיצוב של סביבות למידה מבוססות-מחשב לפי עקרונות של Design-Based Research |
16.5.2005 |
ד"ר י קלי |
מאגר עקרונות עיצוב לפיתוח טכנולוגיות חינוכיות |
21.3.2005 |
פרופ' ד. מיודוסר |
על המפגש בין תבונה וטכנולוגיות קוגניטיביות |
|
|
|