קורס UX לאפיון חווית משתמש –
UX Design למוצרים דיגיטליים
מרכז מקצועי ומרצה בכיר: אבירם פלג
מעצב ומאפיין בוגר בצלאל, בעל 15 שנות ניסיון בעיצוב ואיפיון חווית משתמש במוצרים דיגיטליים,
שימש כ-Head of Design and UX במספר חברות והוביל פרויקטים בהיקף בינלאומי,
כמו כן הוא מכהן כראש מסלול "UX \ UI" בלימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.
קורס UX לאפיון חוויית משתמש – UX Design למוצרים דיגיטליים
רוצים ללמוד איך לעצב חוויית משתמש חדשנית ומדויקת למוצרים דיגיטליים?
קורס UX לאפיון חוויית משתמש של חשיפה – בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, מעניק לכם הכשרה מקיפה ומעשית בתחום חוויית המשתמש (UX).
UX (User Experience) מתמקד ביצירת חוויית שימוש חלקה, אינטואיטיבית ונגישה למשתמשים במוצרים דיגיטליים כמו אתרים, אפליקציות ותוכנות.
תחום זה משלב עקרונות מחקר, עיצוב ופסיכולוגיה כדי להבין את צורכי המשתמשים, לנתח הרגלי שימוש ולפתח מוצרים דיגיטליים שמספקים חוויה מיטבית, נוחה ויעילה.
בקורס תלמדו כיצד לבצע מחקר משתמשים, לתכנן ארכיטקטורת מידע חכמה, ליצור פרוטוטיפים אינטראקטיביים ולנתח חוויות משתמש באמצעות מקרי בוחן מהארץ ומהעולם.
תהליך הלמידה משלב תיאוריה עדכנית עם תרגול מעשי שוטף, כולל עבודה עם הכלים המתקדמים ביותר בתעשייה.
בנוסף, תפתחו תיק עבודות מקצועי ותרכשו את הידע והמיומנויות הדרושים להשתלבות בשוק העבודה המבוקש ביותר כיום בעולם הדיגיטלי.
הצטרפו עכשיו לקורס UX לאפיון חוויית משתמש של חשיפה, וקחו את הקריירה שלכם צעד קדימה!
חדש! הרשמה מקוונת
מהיום ניתן להירשם בקלות, במהירות וביעילות ללימודי אומנויות התקשורת והדיגיטל בהרשמה מקוונת מכל מחשב או מכשיר נייד, ביום או בלילה, בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע - ללא הגבלה.
תהליך פשוט:
תהליך ההרשמה המקוונת הוא מהיר ופשוט - בוחרים שלוחה שבה תרצי/ה ללמוד, ומקבלים את כל פרטי הקורס.
הרשמה בטוחה:
מערכת ההרשמה המקוונת שלנו מבטיחה אבטחה ופרטיות מרביות של כל המידע האישי והתשלומים שלכם.
העתיד שלך. המקצועיות שלנו!
אצלנו לומדים את התכנים הכי פרקטיים, בצורה הכי אפקטיבית.
מבוא לעולם חווית המשתמש
נתחיל בהבנה מהו ממשק ונכיר את עקרונות הבסיס של חוויית משתמש אופטימלית תוך הבנת היחס המיוחד שבין מוצר למותג. נכיר את תפקיד המאפיין, ההבדל בינו למעצב ומה הלכה למעשה המאפיין עושה.
תהליכי איפיון ומחקר
נצלול אל העולם הקוגניטיבי המרתק של המשתמשים והאופן בו הם מפרשים את האינטראקציה עם הממשק הדיגיטלי.
נכיר כלי מחקר שונים שיעזרו לנו לקבל החלטות לשיפור תמידי של הממשק. נשים דגש על מסע לקוח, קהלי יעד ופרסונות.
ארכיטקטורת מידע
מרכיב משמעותי בתהליך המחקר הוא לפענח ולהבין את היררכיית המידע המרכיבה את המוצר וזאת במטרה לייצר ממשק אינטואיטיבי ויעיל.
מערכת ניווט קלה לתפעול בשילוב עם מסכים פשוטים להבנה ולביצוע פעולות יעניקו למשתמשים חוויה חיובית רצויה.
תוכנת פיגמה
כרטיס הביקור שלכם לתעשייה - במהלך הלימודים תתחילו ביישום בפועל של כל נושאי הלימוד לכדי פרויקט גמר. תתחילו משלב איפיון המוצר מהבסיס ועד הכנת העיצוב והפרוטוטייפ הסופי.
פרויקט גמר
כרטיס הביקור שלכם לתעשייה - במהלך הלימודים תתחילו ביישום בפועל של כל נושאי הלימוד לכדי פרויקט גמר.
תתחילו משלב איפיון המוצר מהבסיס (רעיון, מחקר, תכנון המידע( ועד הכנת העיצוב והפרוטוטייפ הסופי. המפגש האחרון יהווה במה להצגת העבודות האישיות שלכם.
למי זה מיועד
לכל מי שמעוניין לרכוש ידע מקצועי באפיון ועיצוב חוויית משתמש – מעצבים גרפיים, אנשי שיווק דיגיטלי, מפתחי אתרים, יזמים, מנהלי מוצר, וכל מי שרוצה להשתלב בתחום זה.
תנאי קבלה
שליטה בשפה האנגלית – קריאה וכתיבה חובה.
רקע קודם בתחומי הדיגיטל, ניהול מוצר, עיצוב.
רקע לימודי קודם בעיצוב / תקשורת דיגיטלית – יתרון.
שעות אקדמיות
52 שעות לימוד אקדמיות,
13 מפגשים במשך כ-3.5 חודשי לימוד.
איפה לומדים
הקורס יתקיים פעם בשבוע באופן מקוון.
מה תדעו עם סיום קורס UX Design ?
ביצוע מחקר UX באופן עצמאי ולגבש קונספט מנצח
תכנון ארכיטקטורת מידע ולאפיין Wireframes מקצועיים ומדויקים
קבלת החלטות UX בהתאם לשיקולים מדעיים מתחום הפסיכולוגיה
ניהול פרויקטים מול אנשי תעשייה בתחום ה-UX
בניית מוקאפים למוצרים דיגיטליים באמצעות תוכנת פיגמה
איפה עובדים עם סיום הלימודים?
חברות סטארט-אפ
חברות בניית אתרים
חברות פרויקטים
סוכנויות מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי
חברות עיצוב ופיתוח של מערכות תוכנה
עצמאים הנותנים שירות לחברות בתחום זה
יש לנו עוד מלא דברים לספר לך על התכנית שלנו,
ובטוח גם לך יש שאלות אלינו.
אז שנקבע פגישת היכרות?