קורס קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית עם כלי AI – להוביל את עולם הדיגיטל!
רוצים לשלוט באומנות השיווק הדיגיטלי? ללמוד כיצד לבנות אסטרטגיות אפקטיביות ולנהל קמפיינים מנצחים?
קורס קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית עם כלי AI של חשיפה – בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל של האוניברסיטה הפתוחה, מספק הכשרה מעשית ומעמיקה עם הכלים המתקדמים ביותר בשוק.
הקורס מקנה ידע מעשי בניהול קמפיינים, יצירת תוכן שיווקי, פרסום ממומן, ניתוח נתונים ושיפור ביצועים, תוך דגש על עבודה עם פלטפורמות המדיה החברתית המובילות.
בקורס תרכשו הבנה מעמיקה של מערכות הפרסום והשיווק הדיגיטלי, כולל עבודה עם פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק, יוטיוב וטוויטר.
תלמדו כיצד לתכנן ולהוציא לפועל אסטרטגיות שיווקיות מבוססות נתונים, ליצור תוכן ויזואלי ומילולי מותאם קהל יעד, לנהל קמפיינים ממומנים,
ולעבוד עם כלי ניתוח מתקדמים כמו Google Analytics ו-Facebook Ads Manager. בנוסף, תיחשפו לשיטות חדשניות להגברת המעורבות והשפעה ברשתות החברתיות.
הצטרפו עכשיו לקורס קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית עם כלי AI של חשיפה, ולמדו כיצד להפוך כלים דיגיטליים לתוצאות עסקיות משמעותיות!


חדש! הרשמה מקוונת
מהיום ניתן להירשם בקלות, במהירות וביעילות ללימודי אומנויות התקשורת והדיגיטל בהרשמה מקוונת מכל מחשב או מכשיר נייד, ביום או בלילה, בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע - ללא הגבלה.
תהליך פשוט: תהליך ההרשמה המקוונת הוא מהיר ופשוט - בוחרים שלוחה שבה תרצי/ה ללמוד, ומקבלים את כל פרטי הקורס.
הרשמה בטוחה: מערכת ההרשמה המקוונת שלנו מבטיחה אבטחה ופרטיות מרביות של כל המידע האישי והתשלומים שלכם.


העתיד שלך. המקצועיות שלנו!
אצלנו לומדים את התכנים הכי פרקטיים, בצורה הכי אפקטיבית.
מבוא לשיווק דיגיטלי
  • סקירת המדיה הדיגיטלית: Facebook, Google, Instagram, YouTube.
  • מושגי יסוד: CPM, CPC, CPL, CPA יחס CTR.
  • היכרות עם המשפך השיווקי.
  • יתרונות השיווק הדיגיטלי.
  • מהי אוטומציה וכיצד היא מסייעת לקידום יעיל של קמפיינים?.
  • כלים בבניית אסטרטגיה שיווקית לדיגיטל
  • שלבים בתהליך התכנון האסטרטגי.
  • ניתוח הזדמנויות ואיומים בסביבה התחרותית ובסביבת השוק - SWOT.
  • בחירת קהל המטרה – פילוח.
  • סוגיות בהתנהגות הקנייה של הצרכן.
  • בניית אסטרטגיית בידול, מיצוב ומיתוג.
  • היכרות עם כלי AI המייעלים את תהליך בניית האסטרטגיה.
  • כלים לקידום במנועי חיפוש - SEO
  • יסודות בקידום אורגני (SEO).
  • מדוע חשוב להיות ממוקם גבוה במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתם.
  • גורמים המשפיעים על המיקום (On/Off Page Factors).
  • פרסום ושיווק ב-Google
    SEM - קידום ממומן

  • היכרות עם רשת הפרסום ויכולותיה.
  • כלים למחקר מילים דוגמת Keyword Planner.
  • בניית עמוד נחיתה מותאם לקליטת התעבורה (Traffic).
  • יסודות בקידום ממומן.
  • הקמת קמפיין וקידום במנועי חיפוש - PPC.
  • אופטימזציה ובקרה.
  • מערכות הגשה, GDN ופרסום פרוגרמטי.
  • תרגול והתנסות מעשית במעבדה.
  • כלי AI לעולם הדיגיטלי
  • איך רותמים את כלי הבינה המלאכותית לעבודת השיווק הדיגיטלי.
  • עבודה נכונה עם chat-gpt.
  • ביצוע מחקרי לקוח וסקרי שוק מעמיקים.
  • כתיבת מודעות.
  • ניתוח ועיבוד כמויות גדולות של מידע והצגתם בצורה ויזואלית.
  • כתיבת מיילים, הודעות חשובות, הצעות מחיר ועוד.

  • כלי מדידה - Google Analytics
  • יסודות ניתוח דיגיטלי ועקרונות מדידה מול מטרות עסקיות (שימוש בדוחות זמן אמת, קהלים).
  • דוחות התנהגות והמרה. הגדרת מטרות Goals.
  • התנסות מעשית ב- Google Analytics.
  • התוכן השיווקי הדיגיטלי - כתיבה אפקטיבית, קריאטיב ותוכן מסחרי לדיגיטל
  • המסר והקונספט.
  • לכתוב בשפת המותג.
  • עבודה עם הבריף הקריאטיבי.
  • איפיון זירה, חלקי הטקסט והתאמתם לזירות פעולה שונות.
  • יצירת שיח במדיה החברתית, ניהול דיון והפעלת קהילה.
  • תוכן חוצה זירות ומדיום.
  • התרגול והתנסות מעשית.
  • Facebook - ניהול תוכן אורגני וממומן
  • Facebook לעסקים.
  • פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.
  • הקמת קמפיין Hands on, ביצוע A/B testing ואופטימיזציה.
  • קהלי מטרה מותאמים אישית ורימרקטינג.
  • Instagram and TikTok
  • היכרות עם הפלטפורמה, מונחי יסוד ומקרי בוחן מעניינים.
  • כללים בהפקת תוכן ושימוש נכון בהאשטגים #.
  • צילום מוכר: כללי יסוד וטיפים לצילום נכון יותר בסמארטפון.
  • אפליקציות תומכות ומומלצות לשילוב בהפקת תוכן לפלטפורמה.
  • אימייל מרקטינג – ניהול מועדון לקוחות
  • איך להשתמש במיילים ככלי שיווקי.
  • הקמת מאגר לקוחות –איך בונים רשימות תפוצה.
  • בניית דפי נחיתה.
  • למי זה מיועד

    אנשי שיווק, מנהלי מדיה חברתית, יזמים, בעלי עסקים, כותבי תוכן וכל מי שמעוניין לפתח מומחיות בתחום השיווק הדיגיטלי ולהוביל הצלחה בזירה הדיגיטלית.

    תנאי קבלה

  • שליטה טובה ביישומי מחשב, ביישומי אינטרנט ואוריינטציה טכנולוגית.
  • שליטה טובה באנגלית.
  • שעות אקדמיות

    120 שעות אקדמיות,
    במשך 3.5 חודשים.

    איפה לומדים

    תל אביב ומקוון.



     

    במה עובדים עם סיום הלימודים?


    בוגרי התוכנית מקבלים תעודה מבית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה ומשתלבים במיגוון תחומי עיסוק:
  • מנהלי דיגיטל.
  • מנהלי שיווק ופרסום דיגיטלי.
  • מנהלי מרקום (Marcom) – תקשורת שיווקית.
  • מנהלי קמפיינים דיגיטליים.
  • למה ללמוד שיווק דיגיטלי בחשיפה?


  • הכשרה מעשית ולמידה מבוססת פרויקטים – שילוב של תיאוריה עם יישום בשטח.
  • הדרכה ממומחי תעשיית הדיגיטל – ליווי על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום.
  • כלים מתקדמים למדידה וניתוח ביצועים – שליטה במערכות הפרסום והדאטה של הפלטפורמות הגדולות.
  • תיק עבודות מקצועי – יצירת פרויקטים אמיתיים שיסייעו לכם להשתלב בתעשייה.
  • תעודת סיום מוכרת בשוק העבודה– מטעם בית הספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה.


  • ללמוד ממובילי התחום בישראל
    שחר גבאי - מרכז מקצועי
    מנהל שיווק ושותף במשרד הפרסום Insight Marketing. בעל שנים של ניסיון בבניית תכניות שיווקיות וניהול קמפיינים במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות עבור לקוחות קטנים וגדולים ממגוון ענפי המשק.
    כרמית גינות
    בעלת תואר MA בניהול בינ"ל - התמחות בשיווק מאוניברסיטת מרילנד בארה"ב. מאמנת עסקית ואישית המתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים, מיתוג עצמי לאדם בחייו הפרטיים, ניהול תקשורת אפקטיבית ושיפור תוצאות עסקיות
    גיא ווישניה
    איש שיווק דיגיטלי, מתמחה בחנויות דיגיטליות. הקים צוות שיווק דיגיטלי הנקרא - "טכניקה שיווק ופיתוח עסקי". כיום חברת טכניקה מגדילה את הרווחים בחנויות ע"י הגדלת התנועה וכמות המשתמשים בחנויות הוירטואליות.
    מיכל אברמוביץ
    B.A בתקשורת מאוניברסיטת חיפה. סטוריטלרית, כותבת תוכן ומיקרו-קופי כבר 12 שנה. פיתחה את מודל השוקולד לסטוריטלינג™ ומלווה מותגים בדיגיטל מהימים הראשונים של העמודים העסקיים ועד לאסטרטגיית תוכן חוצת טיק-טוק.
    אסף ולר
    מתמחה בחשיבה אסטרטגית, פיתוח מסע לקוח בדיגיטל וPerformance בעלים ומנכ"ל סוכנות הפרסום באינסייט פתרונות שיווק השייכת לקבוצת אינסייט א.ש. גרופ בע"מ. החברה מנהלת מגוון רחב של לקוחות מהארץ ובעולם.
    *בקורס ישולבו הרצאות אורחים. יתכנו שינויים קלים

     



    יש לנו עוד מלא דברים לספר לך על התכנית שלנו,
    ובטוח גם לך יש שאלות אלינו.
    אז שנקבע פגישת היכרות?
     

    אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים