קורס מנהלי איקומרס – ניהול והקמת חנויות דיגיטליות מצליחות!
חולמים לפתוח חנות אונליין? רוצים ללמוד איך לנהל מסחר אלקטרוני ולמקסם רווחים?
קורס איקומרס של חשיפה – בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל של האוניברסיטה הפתוחה, מספק הכשרה מעשית ומקיפה לניהול והקמת חנויות דיגיטליות.
הקורס מעניק ידע מעשי בשיווק, מכירות, ניהול מלאי, חוויית משתמש ואופטימיזציה, תוך עבודה עם הפלטפורמות המובילות בשוק.
במהלך הקורס תתנסו בהקמת וניהול חנות אונליין מצליחה, תוך שימוש בפלטפורמות מובילות כמו Shopify, WooCommerce, Amazon ו-eBay.
תלמדו כיצד לשווק ולמכור מוצרים אונליין, לנהל מלאי ומשלוחים ביעילות, ולמקסם המרות ורווחים בעזרת אסטרטגיות חכמות.
הצטרפו עכשיו לקורס מנהלי eCommerce של חשיפה, ולמדו כיצד להפוך כל חנות דיגיטלית לסיפור הצלחה!


חדש! הרשמה מקוונת
מהיום ניתן להירשם בקלות, במהירות וביעילות ללימודי אומנויות התקשורת והדיגיטל בהרשמה מקוונת מכל מחשב או מכשיר נייד, ביום או בלילה, בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע - ללא הגבלה.
תהליך פשוט: תהליך ההרשמה המקוונת הוא מהיר ופשוט - בוחרים שלוחה שבה תרצי/ה ללמוד, ומקבלים את כל פרטי הקורס.
הרשמה בטוחה: מערכת ההרשמה המקוונת שלנו מבטיחה אבטחה ופרטיות מרביות של כל המידע האישי והתשלומים שלכם.


העתיד שלך. המקצועיות שלנו!
אצלנו לומדים את התכנים הכי פרקטיים, בצורה הכי אפקטיבית.
מסחר אלקטרוני
  • ההבדלים בין זירות מסחר לחנויות עצמאיות.
  • טעויות נפוצות של ארגונים במעבר למסחר אלקטרוני.
  • Payoneer.
  • Fivver – היכרות עם הפלטפורמה.
  • כתיבה שיווקית/מכירתית.
  • תימחור מוצר נכון.
  • צילום מוצר נכון.
  • ביצוע מחקרי מילים SEO.
  • חוקי קניין רוחני במסחר אלקטרוני והיבטי מיסוי.
  • מחקרי שוק
  • כיצד לבצע מחקר שוק נכון ולהבין היכן יש ביקוש למוצר שלנו.
  • איסוף מודיעין תחרותי ממתחרים ושיפור המוצר שלנו.
  • איזה בידול השוק מבקש?.
  • לוגיסטיקה
  • תכנון מערך לוגיסטי מתאים עבור הארגון שלנו.
  • ההבדלים בין מחסן קדמי למחסן אחורי.
  • בחירת מחסן חיצוני.
  • מחסני AMAZON.
  • תכנון מלאי נכון.
  • כיצד עובדים המכס והמיסוי הבינלאומי.
  • אמזון
  • ההבדל בין סוגי החנויות (מוכר צד שלישי / VENDOR ).
  • הקמת חנות באמזון.
  • רישום סימן מסחרי באמזון.
  • משלוח למחסני אמזון ושימוש במחסן הלוגיסטי של אמזון.
  • מדיניות אמזון.
  • סוגי קמפיינים ופרסום באמזון.

  • אי-ביי
  • מבוא ל eBay ו- payoneer.
  • פתיחת חשבון ב- eBay וב- payoneer.
  • שיטות מכירה באיביי.
  • חקר שוק בסיסי-מה הלקוחות מחפשים.
  • שירות הלקוחות – כיצד נותנים שירות באיביי.
  • המוצרים- יצירת בידול והבלטת מוצרים
  • קידום ופרסום.
  • שילוחים.
  • כלים אוטומטיים לפיתוח עסקי.
  • עקרונות ה-Dropshipping ומקורות לספקים.
  • חנויות עצמאיות (שופיפיי)
  • היכרות עם שופיפיי והפוטנציאל הגלום בפלטפורמה.
  • מציאת נישה.
  • מציאת ספקים.
  • בניית חנות.
  • בניית קמפיינים מתאימים.
  • איך "לנצל" לטובת העסק את כלי ה-AI.
  • בניית עסק בעזרת AI (בינה מלאכותית).
  • מדיה חברתית
  • בניית נוכחות למוצרים שלנו ברשת החברתית.
  • הקמת דף פייסבוק לחנות האלקטרונית שלנו.
  • קידום החנות שלנו בפייסבוק.
  • בדיקת דוחות המרה.
  • הקמת קמפיין פרסום בסיסי עבור מכירת מוצרים.
  • שימוש במערכת הפרסום של אינסטגרם.
  • הקמת ערוצי מכירה באמצעות פינטרסט לשם מכירת מוצרים.
  • היבטים משפטיים
  • איך מקימים חברה בארצות הברית.
  • איך פותחים חשבון בנק בארצות הברית לצורך הפעילות המסחרית שלי.
  • היבטים חשבונאיים
  • ההתייחסות של רשויות המס למיסוי בינלאומי.
  • איך מצהירים על ההכנסות ממכירות באמצעות האינטרנט.
  • הנהלת חשבונות בישראל.
  • העברת כספים לישראל ממכירות באמצעות האינטרנט מחו"ל.
  • למי זה מיועד

    לאנשי שיווק ומנהלי פרסום בארגונים ובחברות, למעוניינים ברכישת מקצוע בתחום ה-eCommerce, לבעלי עסקים המבקשים לפתוח ערוץ מכירה נוסף, לעצמאים או לשכירים.

    תנאי קבלה

    שליטה טובה ביישומי מחשב ואוריינטציה טכנולוגית
    שליטה בשפה האנגלית - קריאה וכתיבה
    מחשב נייד (לפטופ)

    משך הלימודים

    140 שעות לימוד אקדמיות, פעמיים בשבוע.

    איפה לומדים

    הקורס מועבר באופן מקוון


     

    אז מה תדעו בסיום הקורס?


  • תבינו את יסודות עולם המסחר המקוון
  • תוכלו להקים ולנהל ערוצי מכירה בפלטפורמות המובילות בעולם
  • תוכלו לשווק מוצרים או שירותים ולמשוך לקוחות
  • תדעו איך לאתר מפיצים, יצרנים ומפעלי ייצור
  • תדעו איך ומה לייצר על מנת למכור
  • תרכשו הבנה בסיסית בהליכי יבוא
  • תבינו מיסוי וראיית חשבון בינלאומית בעסק מקוון
  • תדעו איך להקים חברה בינלאומית ופתיחת חשבון בנק לקבלת כספים
  • במה עובדים עם סיום הלימודים?


  • מנהלי eCommerce בחברות העוסקות בתחום המסחר המקוון
  • מנהלי ערוצי מכירה באמזון
  • מנהלי שיווק לאתרי סחר מקוון
  • מנהלי שיווק לפלטפורמות אמזון
  • ניהול עסק עצמאי בתחום המסחר המקוון
  • נבחרת המרצים שלנו
    דורון בניטה - מרכז התוכנית
    איש מסחר מקוון, מנהל מחלקת מסחר מקוון בקבוצת היזמות הבינלאומית פורת, מבצע הערכות שווי לחשבונות מסחר מקוון, ומלווה מכירת נכסים דיגיטליים במיליוני דולרים. בעבר הקים ומכר אתר מכירות, שדורג במקום הרביעי בישראל. ביצע מהפך שיווקי לשם קידום ומיצוב בורסת היהלומים הישראלית (הגדולה בעולם), ויישם שינוי נרחב בתפיסת השיווק הארגונית. בוגר תואר שני MBA במינהל עסקים בהצטיינות, עם התמחות בשיווק. מפתח וכותב קורסים שונים בנושאי מסחר מקוון, אמזון, פרסום במדינות החברתיות.
    ניר זיגדון
    בעל חברה e-community ומומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט. מלווה חברות מובילות במשק במעבר למסחר אלקטרוני בינלאומי. בעל ניסיון מקיף ועשיר בבניית קורסים עבור מאות תלמידים ובהוראה בהם ובסדנאות לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני, תרבות ה- eCOMMERCEופיתוח מוצרים בעידן האינטרנט. מומחה במעבר מ-B2B ל-B2C על בסיס פלטפורמות המסחר האלקטרוני.
    אנדריי סלפקוב
    מומחה איקומרס, מרצה, יועץ ומנטור באמזון. החל את דרכו בעולם המסחר האלקטרוני לפני כשמונה שנים בתחום הפרייבט לייבל באמזון. מתמחה בניהול חנויות מורכבות של לקוחות גדולים בתעשייה לצד הובלת מערך הפרסום הממומן לחנויות אלו בפלטפורמת אמזון . כיום משמש כמנהל פתרונות לקוח בתחום הפרסום באמזון בחברה הבינלאומית HTTPOOL, ומרצה קורסים מקצועיים בנושאי ניהול חנויות באמזון ושופיפיי ללקוחות פרטיים ולמסדות וארגונים.
    תומר בן יהודה
    מומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט, בעל עסק עצמאי הממוקד בניהול והקמת חנויות מסחר אלקטרוניות בפלטפורמות איביי, אמזון ושופיפיי. בעל ניסיון עשיר בהעברת קורסים וסדנאות ליזמים, עסקים ולקוחות פרטיים בנושאי מסחר באיביי.

    *רשימת המרצים חלקית ונתונה לשינויים

     



    יש לנו עוד מלא דברים לספר לך על התכנית שלנו,
    ובטוח גם לך יש שאלות אלינו.
    אז שנקבע פגישת היכרות?
     

    אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים