קורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית – אומנות המילים!
רוצים לכתוב טקסטים שיווקיים שמושכים, מרגשים ומניעים לפעולה? רוצים ללמוד איך להפוך רעיון למסר חד ומדויק?
קורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית של חשיפה – בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, מעניק הכשרה מעשית ליצירת תוכן אפקטיבי, פיתוח מותגים באמצעות מילים ושיפור יכולות הכתיבה השיווקית.
הקורס מספק כלים לכתיבה יצירתית, משכנעת ואסטרטגית, במטרה להפוך מסרים שיווקיים לחזקים ומניעים לפעולה.
המשתתפים ירכשו מיומנויות כתיבה לכל סוגי המדיה, כולל פרסום דיגיטלי, כתיבה לרשתות חברתיות, יצירת תוכן לאתרי אינטרנט ודפי נחיתה, כתיבת סלוגנים, מודעות פרסום ודיוורים שיווקיים.
תלמדו איך לרתק את קהל היעד, לייצר תוכן ממוקד ולשלב סטוריטלינג כדי להגביר מעורבות ושכנוע.
הצטרפו עכשיו לקורס כתיבה שיווקית וקופירייטינג של חשיפה, ולמדו כיצד להפוך רעיונות למסרים שיווקיים מנצחים!
חדש! הרשמה מקוונת
מהיום ניתן להירשם בקלות, במהירות וביעילות ללימודי אומנויות התקשורת והדיגיטל בהרשמה מקוונת מכל מחשב או מכשיר נייד, ביום או בלילה, בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע - ללא הגבלה.
תהליך פשוט:
תהליך ההרשמה המקוונת הוא מהיר ופשוט - בוחרים שלוחה שבה תרצי/ה ללמוד, ומקבלים את כל פרטי הקורס.
הרשמה בטוחה:
מערכת ההרשמה המקוונת שלנו מבטיחה אבטחה ופרטיות מרביות של כל המידע האישי והתשלומים שלכם.
העתיד שלך. המקצועיות שלנו!
אצלנו לומדים את התכנים הכי פרקטיים, בצורה הכי אפקטיבית.
בסיס מושגי
להיות קופירייטר - תובנה התנהגותית, אמת אוניברסלית, מעגלי האסוציאציה.
סדנת כתיבה - טכניקות לכתיבה בולטת, מעניינת ומרגשת.
הסוד הוא במסר - צורות פנייה תקשורתית, מבנה המסר האפקטיבי, תכולה ודגשים.
תירגול כתיבת מסרים - למטרות שונות, עבור קהלים שונים, בזירות שונות.
סטוריטלינג - הסיפור ככלי עבודה, איך מספרים סיפור כובש ומשכנע.
המותג ככלי עבודה - תפקיד המותג ואישיות המותג.
קונספט קריאטיבי - כיצד יוצרים קונספט קריאטיבי בפרסום – מושך, מבדל, זכיר ואפקטיבי.
מדיה
אוף ליין - פרינט, חוצות – טקסט הוויז'ואל, רדיו – טקסט וסאונד, טלוויזיה – טקסט ותנועה+סאונד, BTL, גרילה.
אונליין חלק א' - אתרים, זירות תוכן רשמיות, דיוורים, סמס ו-IM.
אונליין חלק ב' - רשתות חברתיות וקהילות.
וידאו חלק א' - כתיבת תסריט פרסומי בסיסי, בסיסים להפקה, בסיסים לעריכה.
וידאו חלק ב' - זירות שונות, מדדים שונים, ואופי שונה של הגשת וידאו ברשת.
אסטרטגיה ותוכן
אסטרטגיה חלק א' - תפקיד האסטרטגיה, חשיבה אסטרטגיתה.
אסטרטגיה חלק ב' - אסטרטגיה של תוכן פרסומי, עולם תוכן, תוכנית תוכן.
הבריף הפרסומי - איך לכתוב בריף אפקטיבי, איך לעבוד עם בריף אפקטיבי.
שיח ברשת - יצירת שיח, ניהול שיח, שירות לקוחות/ניהול משברים בשיח ברשת.
סיכום
תירגול ככלי - כתיבה פרסומית בדיגיטל למטרות שונות.
סיכום והדרכה קדימה - התנהלות מול לקוחות וספקים, תפעול עסק עצמי סביב כתיבה, יצירת תיק עבודות, ראיונות עבודה ומודעות דרושים.
שעות אקדמיות
72 שעות לימוד במסגרת 18 מפגשים,
4 שעות אקדמיות כל אחד, פעם בשבוע בשעות הערב.
איפה לומדים
קריית חינוך, תל אביב (רח’ שושנה פרסיץ 13).
יש בקמפוס שפע חנייה בחינם,
ולרשות התלמידים עומדת קפיטריה.
דרישות הקורס
הגשת עבודת גמר, הכוללת התייחסות ושימוש בכל הכלים שהקורס מעניק.
נוכחות של לפחות 80% מהשיעורים.
תעודה
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם בית ספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.
למי זה מיועד
בעלי עסקים המעוניינים לשפר את תוצאות הפרסומים שלהם.
בעלי תפקידים בארגונים, חברות ועסקים העוסקים בפרסום ושיווק, וכן מי שמכוון להשתלב במשרות בתחום זה.
נותני שירותי כתיבה ותוכן מקצועיים ללקוחות מגוונים.
אנשים המעוניינים לרכוש מיומנויות שכנוע באמצעות כתיבה.
מי ששואף להשתלב כקופירייטר או ככותב תוכן במשרדי פרסום.
בעלי כישרון כתיבה טבעי המבקשים לפתח אותו לכדי מקצוע.
למה ללמוד קופירייטינג וכתיבה שיווקית בחשיפה?
התנסות מעשית בכתיבה שיווקית – תרגולים פרקטיים בכל סוגי המדיה.
הנחיה על ידי מומחים מהתחום – קופירייטרים ואנשי שיווק בעלי ניסיון עשיר.
שימוש בכלים מקצועיים מעולמות הפרסום והדיגיטל – שילוב בין יצירתיות לאסטרטגיה שיווקית.
גב אקדמי - שייכוּת לאוניברסיטה הפתוחה - האוניברסיטה הגדולה בישראל.
סגל הוראה מוביל
עופר גולן
איש קריאייטיב וקופירייטר בכיר כבר מעל שני עשורים, היה שותף במשרדי פרסום גדולים וקטנים (אדלר חומסקי, שלמור אבנון עמיחי, פוגל-לוין, גיתם, נחמני צפריר, גולן-ערמוני).
מלמד קופירייטינג, קריאייטיב וכתיבה שיווקית אותנטית מזה 15 שנים. מתמחה בבניית מותגים בקטגוריית ה - Challenger brands.
אחראי על עשרות קמפיינים (חלקם זוכי פרסים בינלאומיים) למגוון מותגים כמו טושיבה - הכי חד, Volvo, Orangeשטראוס-עלית, תנובה, מיצובישי, בנק דיסקונט, ביתילי, לופה.
ריקי אחדות
מנכ"לית ובעלים של סוכנות לשיווק, פיתוח עסקי וסוכנות לייצוג מרצים ומנחי סדנאות בתחומים שונים.
מתמחה כבר מעל לשני עשורים מתמחה בכתיבה שיווקית לחברות וארגונים גדולים לצד עסקים קטנים, ומעבירה הרצאות וסדנאות בתחום הכתיבה השיווקית במגוון מוסדות אקדמיה, מכללות וחברות.
בין לקוחותיה תמצאו את חברת החשמל, משרד המשפטים, משרד התחבורה, לשכת העיתונות הממשלתית, עיריית ראשון-לציון, בנק ישראל לצד עסקים קטנים שרוצים להשתמש בכתיבה שיווקית ככנפיים לצמיחה אמיתית.
יש לנו עוד מלא דברים לספר לך על התכנית שלנו,
ובטוח גם לך יש שאלות אלינו.
אז שנקבע פגישת היכרות?
כשבוחרים בחשיפה - בוחרים בעתיד מקצועי מצליח!
טלפון: 1-700-50-8888