למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
לומדים שפה חדשה
דיאלוגאודות דיאלוג» איך לומדים שפה חדשה

איך ללמוד שפה חדשה? טיפים מוּכרים ודרך חדשנית בבית הספר דיאלוג

לימוד שפה חדשה יכול להיות אחת ההחלטות המשמעותיות והמעשירות ביותר שאדם מקבל בחייו. שפה חדשה יכולה לפתוח דלתות לתרבויות חדשות, להזדמנויות עסקיות ולחוויות אישיות. בבית הספר דיאלוג של האוניברסיטה הפתוחה לומדים בשיטה ייחודית ומוכחת ללימוד שפות שהיא שילוב של תיאוריה ופרקטיקה ממוקדת.

מדוע חשוב ללמוד שפה חדשה


שליטה בשפה חדשה מאפשרת לא רק לתקשר עם אנשים רבים יותר ברחבי העולם, אלא גם להבין תרבויות ומנהגים אחרים בצורה עמוקה יותר. זהו גם כלי חיוני להתפתחות אישית ומקצועית. בית הספר דיאלוג מציע קורסים המעמיקים בשפות רבות. מתוך חוויית למידה מעשירה תרכשו מיומנויות תקשורת יעילות.

טיפים להצלחה בלימוד שפה חדשה


  • הגדירו מטרות ריאליסטיות:קבעו מטרות ברורות ומדידות להתקדמותכם, למשל: ללמוד מאה מילים חדשות בחודש או להגיע לשטף בשיחה פשוטה.
  • מצאו את שיטת הלימוד המתאימה לכם :כל אדם לומד בדרך שונה, וחשוב למצוא את הדרך שבה אתם לומדים הכי טוב, אם זה באמצעות קורסים, תוכנות מחשב, אפליקציות או שיעורים פרטיים.
  • הֱיוּ עקביים :הקפידו על לוח זמנים קבוע ללימודים; גם עשר דקות ביום יכולות לסייע להתקדמות משמעותית אם מתמידים בכך באופן קבוע.
  • ִלמדו מהטעויות שלכם : טעויות הן חלק בלתי-נפרד מתהליך הלמידה, ויש להן ערך בפני עצמן. כשתתקנו טעות, סביר שלא תעשו אותה שוב.
  • השתמשו בשפה בחיי היומיום: מִצאו דרכים לשלב את השפה החדשה בחייכם, בין אם באמצעות צפייה בסרטים, שיחות עם דוברים ילידים או קריאה בשפה.
  • מִצאו שותף ללימודים: לימוד בצוותא יכול להיות מועיל מאוד; שותף ללימודים מעניק תמיכה, מחזק את המוטיבציה המשותפת, ובחברתו אפשר לתרגל שימוש בשפה.


איך תתגברו על קשיים נפוצים


  • השִמרו על מוטיבציה:זִכרו מדוע החלטתם ללמוד את השפה, וחפשו דרכים לשמור על התלהבותכם ועל העניין שלכם בשפה ובמה שסביבה.
  • שפרו את ההגייה :תרגלו את השימוש בשפה עם דוברֶיהָ, או היעזרו בכלים דיגיטליים שנועדו לשפר את ההגייה.
  • תרגלו דיבור בשפה מחוץ לכיתה :תרגלו שימוש בשפה במצבים חברתיים ומקצועיים; כך תרחיבו את אוצר המילים ותשתפר יכולת השיחה שלכם.


לימודי שפות בבית הספר דיאלוג


בבית הספר דיאלוג יש מורים בעלי ניסיון רב בהוראה, ושיטת הלימוד אצלנו היא חווייתית ואינטראקטיבית. התלמידים משתתפים באופן פעיל בלמידה, משתמשים בשפה באופן מעשי, ומפתחים ביטחון בשיחה.
בין אם אתם מעוניינים ללמוד שפה חדשה או מבקשים לשפר את כישוריכם, דיאלוג הוא המקום האידיאלי להתחיל את המסע.



אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים