קורס השיווק – שהינו קורס חובה בתוכנית ה־MBA – עבר שינוי משמעותי בסמסטר האחרון.
המטרה העיקרית שלנו הייתה לחבר את הסטודנטים.ות לשטח ולהעמיק את הפרקטיקה.
א. מעבר ללימוד ב"שיטת הרצפים" עם תכנים עשירים ומגוונים באתר הקורס.
ב. שינוי במתכונת ההערכה והחלפת בחינת הכיתה בהערכה מסכמת בה הסטודנטים.ות נדרשים.ות לכתוב תוכנית שיווקית מלאה על מוצר חדש.
ג. גולת הכותרת של השינוי: שילוב ראיונות עם בכירות ובכירים מהחברות המובילות במשק.
הראיונות המקוונים עם המובילים.ות בשוק התקיימו באופן בלתי אמצעי ובלתי פורמלי, באופן שיצר שיח אמיתי ובעל משמעות.
הראיונות היו דרך אידיאלית להבין כיצד תהליך ניהול השיווק מיושם הלכה למעשה, והם עמדו בבסיס המטלות בקורס ואף קושרו לקבוצות דיון בעלות ערך לימודי.
כך יצרנו דרך חדשנית וייחודית להנחכת הפרקטיקה, הכל כך חשובה בלימודי ה־MBA, ולציירת חוויית לימוד יישומית ובעלת ערך. סייענו לסטודנטים.ות להבין כיצד מוטמעת חדשנות בחברות, מה את החשיבות של תכנון אסטרטגי, מהם האתגרים שיעמדו לפניהם כמנהלים ועוד. הסטודנטים.ות קיבלו טיפים לניהול אפקטיבי בעולם הניהול העכשווי המאתגר.
על פי אנליטיקות הלמידה, הראיונות נצפו כ־1,000 פעמים לאורך הסמסטר!
לסיכום, בזכות הראיונות והשימוש בהם, הפרקטיקה הפכה לעמוד השדרה של הקורס, ונעטפה על ידי החומר התיאורטי הנלמד.
ומילה אישית לסיום: גם עבורי הייתה זאת התנסות מתגמלת ומעשירה, ונהניתי מאוד. לכן אני ממשיכה הלאה עם הפרויקט הזה, ומצפה לפגוש את האורחים הבאים.