בסדנה זו נציג את פרויקט "רצפי הלמידה המקוונים" ונתייחס לשלושה תחומים שעליהם הפרויקט נשען ולקשר ביניהם: 1) הפיתוח הפדגוגי – שכולל את פיתוח הקורס בשיתוף עם הסגל האקדמי וסגל ההוראה, על כל מרכיביו תוך התייחסות לרכיבים הדיגיטליים: חומרי הלימוד, התרגול, ההוראה והערכת הסטודנטים; 2) התשתית הטכנולוגית של סביבת הלמידה ואתרי הקורסים – שפותחה בהתאמה לצרכים הפדגוגיים ולמתודולוגיית רצפי הלמידה; 3) אנליטיקות הלמידה באתרי הקורסים – שמטרתם לאפשר פרסונליזציה לסטודנטים, לשפר את ההוראה ולשפר את התכנים הדיגיטליים.
תמי נויטל מהיחידה הפדגוגית בשה"ם, אחראית על הבנייה והגדרה של תהליכי עיצוב למידה, מחקר ופיתוח מודלים מעשיים במענה לצרכים העולים מסגלי הקורס והסטודנטים.
היחידה הפדגוגית עוסקת בתכנון ובפיתוח פדגוגי של קורסים במודלים שונים, כיום בעיקר במודל של רצפי למידה. היחידה אחראית לליווי, הדרכה והטמעת טכנולוגיות הלמידה בקרב סגל ההוראה והסטודנטים, וכוללת מומחים פדגוגיים ומעצבי למידה, מנתחי מערכות ומנהלי פרויקטים.
אמיר וינר הוא מנהל היחידה לחומרי לימוד אינטראקטיביים בשה"ם וראש תחום אנליטיקות למידה. היחידה עוסקת בבחינה של מודלים חדשים ללמידה במרחב הדיגיטלי ובהפקה של חומרי לימוד מקוונים, בהם קורסים מצולמים, ספרים דיגיטליים ומשאבי למידה אינטראקטיביים. צוות היחידה כולל מפתחי אינטראקטיב ומומחים בצילום, תסריט, בימוי, עריכת וידיאו ואפטר אפקטס.
מאת המחלקה לשילוב טכנולוגיות בהוראה מרחוק,שה"ם