נציב פניות הסטודנטים

​​​​דיקן הסטודנטים מכהן גם כנציב הפניות.

תפקידו של הנציב לבדוק אם הסטודנטים טופלו על-פי נוהלי האוניברסיטה הפתוחה, ואם נגרם להם עוול במהלך הטיפול בפנייה שהגישו לאחד ממוסדותיה.


מתי פונים לנציב פניות הסטודנטים?

המחלקות והגופים השונים באוניברסיטה הפתוחה עומדים לרשותכם בעניינים ובנושאים שבתחום אחריותם. יש לפנות לנציב רק לאחר שמוצו כל אפיקי הטיפול באוניברסיטה, כמפורט להלן:*

 נושאים לימודיים/אקדמיים

נא לפנות למנחים ולמרכזי ההוראה, כמפורט בשאילתא או באתר הקורס.

בשאלות הנוגעות לתכנית הלימודים ולבחירת קורסים ניתן לפנות ליועצים האקדמיים באמצעות יומן הייעוץ המקוון. 

אם הבעיה לא נפתרהאפשר לפנות לראש המחלקה האקדמית המתאימה.

 אין בסמכותו של נציב הפניות להתערב בהחלטות אקדמיות שקיבלו הגופים האקדמיים המוסמכים או לשנות אותן.

 נושאים מנהליים

יש לפנות למחלקות המינהליות המתאימות על־פי תחומי אחריותן, כמפורט בחוברת "מדריך לסטודנטים לקבלת שירות באוניברסיטה הפתוחה".

שמותיהן של המחלקות המינהליות מופיעים גם ב"ידיעון האוניברסיטה הפתוחה". 

אם הבעיה לא נפתרה, אפשר לפנות לראש המחלקה המתאימה.  



שימו לב!

על מנת שנוכל לטפל בפנייה לנציב הפניות, יש לצרף לפנייה את כל התכתובות והפניות שנעשו בנושא כולל תגובתכם בהתאם לטיפול ולתשובות שניתנו על ידי הגורמים המוסמכים.

יש לצרף אישורים או מסמכים רלוונטיים לפנייתכם. פניות בעילום שם לא יזכו להתייחסות.


מוקד הפניות והמידע, בדוא"ל: infodesk@openu.ac.il, או בטל': 09-7782222.


*הטיפול בעבירות משמעת מופקד בידי ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים, כמתואר ב"ידיעון האוניברסיטה הפתוחה". בנושאים אלה אין לפנות לנציב פניות הסטודנטים.