13051 סדנת סחר אלקטרוני
13051 סדנת סחר אלקטרוני
3 נקודות זכות
שיוך: תואר שני / מנהל עסקים
תנאי קבלה: 24 נ"ז ובכללם הקורסים: כלכלת עסקים, שיווק, חשבונאות למנהלים, ניהול והתנהגות ארגונית וניהול פיננסי.
פיתוח הסדנה: מר ניר זיגדון
מטרת הסדנה
הלומדים בסדנה יתוודעו לתחום המסחר האלקטרוני ולזירות המסחר השונות. הם ירכשו כלים מעשיים לקבלת החלטות בכניסה לזירה מסחרית ויבינו את ההיבטים המעשיים של ניהול זירה מסחרית מבחינה פיננסית, לוגיסטית ושיווקית. הסדנה תתרום לשיפור היכולת להקים חנויות, חנויות מקוונות עצמאיות בזירות מסחר, או לבנות אסטרטגיה למסחר אלקטרוני עבור ארגון.
נושאי הלימוד
-
זירות מסחר (אמזון Amazon , איביי eBay, אטסי Etsy , בוקינג Booking ו- Airbnb) - כיצד בונים מודל עבודה נכון?
-
הקמת פעילות מכירה אינטרטית לחו"ל דרך פלטפורמות עצמאיות (שופייפי Shopify , וורדפרס Wordpress, מג'נטו Magento , וויקס WIX)
-
קידום מוצרים ברשתות החברתיות (אינסטגרם Instagram, פייסבוק facebook, לינקדין LinkedIn) ובעזרת משפיעני רשת
-
ניהול ותכנון שרשרת אספקה עבור פעילות מכירתית
-
כיצד נבצע מחקרי שוק באופן נכון?מה ניתן ללמוד מהמתחרים ומהמידע הגלוי
-
היבטיים רגולטרים ופיננסים במסחר אלקטרוני
-
חווית משתמש UX UI
-
כלי מדידה (גוגל אנליטיקס, HOTJAT)
-
כתיבת תוכנית עסקית ותוכנית עבודה למעבר העסק לפעילות מקוונת או הגדלת המכירות המקוונות לעסק קיים
מתכונת הלימודים בסדנה מורחבת. נדרשת נוכחות של 70% במפגשי הסדנה.