13013 פסיכולוגיה של צרכנים
13013 פסיכולוגיה של צרכנים
3 נקודות זכות
שיוך: תואר שני / מנהל עסקים
תנאי קבלה: הקורס שיווק ושלושה מבין הקורסים: כלכלת עסקים, חשבונאות למנהלים, ניהול והתנהגות ארגונית, ניהול פיננסי.
פיתוח הקורס: ד"ר מיכל סר בן-עמי (כתיבה) פרופ' שרית מולדובן (אחראית אקדמית)
מטרות הקורס
הקורס עוסק בהבנת התהליכים הפסיכולוגים שעוברים צרכנים בעולם השיווק החדש. תהליכים אלו כוללים החלטות לפני ביצוע פעולת הקנייה גיבוש עמדות והערכת חלופות במהלכה ואחריה והגורמים האישיים והסביבתיים המשפיעים עליהן. בקורס נבחנת התנהגות הצרכנים לאורך המסע שהם עוברים ברמות מעורבות שונות.
נושאי הלימוד
-
מבוא להתנהגות צרכנים בעידן השיווק החדש.
-
הכרה בצורך וסוגי צרכים וערכים של צרכנים פרטיים ולקוחות עסקיים.
-
עיבוד מידע: תפיסה וזכירה.
-
גיבוש עמדות באמצעות למידה ותהליכי הערכת חלופות.
-
מעורבות הצרכנים.
-
הצרכנים בנקודת המכירה.
-
התנהגות הצרכנים אחרי הקנייה.
חומר לימוד
הלימוד בקורס מבוסס על מודל רצפים שיכלול סיכומים, הפניה למאמרים ופרקי קריאה רלונטים ממקורות שונים, סרטונים נלווים וראיונות עם אנשי.ונשות מקצוע מהתעשייה.