Chais2025_Heb_and_Eng-web

ע 59 רונן פורת, הדס לוי גמליאל איור 7 . ביצועי המבחן מחולקים לפי רמת מתמטיקה )יח' לימוד בבגרות( , לפני ואחרי ההתערבות . ממצאים עיקריים לגבי השפעה על ההישגים האקדמיים ציוני SA בהערכה מוקדמת מתאמי פירסון חושבו גם כן על מנת לבחון את הקשר בין ציוני SA בהערכה המוקדמת לבין ציוני הקורס והממוצע י ) השנת GPA ( בשני הסמסטרים הראשונים ובסוף השנה הראשונה. בקרב סטודנטים לאדריכלות, ציוני SA בהערכה המוקדמת נמצאו במתאם עם ציוני קורס והממוצע השנתי בשני הסמסטרים וכן עם הממוצע השנתי הסופי ) .37 < r < .55, t(65)=3.23 to 5.22, p<.002 ( בקרב סטודנטים להנדסה, נמצא מתאם מובהק רק בין ציוני SA בהערכה המוקדמת לבין הממוצע השנתי הסופי ) t(66) = 2.85, p = .006 ,( אך לא עם ציוני קורס ים ספציפיים. השפעות ההתערבות על ציוני קורס י ליבה וממוצעים ) GPA ( לבחינת השפעת ההתערבות על ציוני קורס ו - GPA , ביצענו רגרסיה ליניארית עם ציוני קורס ו - GPA כמשתנים תלויים. קבוצת ההתערבות/ביקורת שימשה כמשתנה בלתי תלוי, וציוני SA מוקדמים שימשו כ משתני Covariate . בקרב סטודנטים לאדריכלות, קבוצת ההתערבות השיגה ציונים גבוהים יותר בהשוואה לקבוצת הביקורת בהערכת SA לאחר ההתערבות ) B=10.2, t(71.4)=6.6, p< .0001 ( ובכל הקורסים ) 2.85 < B < 9.34, t(63 to 64)=2.69 to 5.03, p<.01 .( ) איור 8 ( . איור 8 . ביצועי המבחן מחולקים לפי רמת מתמטיקה )יח' לימוד בבגרות( , לפני ואחרי ההתערבות .

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw