Chais2025_Heb_and_Eng-web
58 ע פיתוח ואימון יכולות מרחביות ב סטודנטים להנדסה ואדריכלות באמצעות שילוב אסטרטגיות הוראה בקרב סטודנטים לאדריכלות האפקט היה דומה , עם השפעות זמן ) F(1,146)=7.88, p=0.006 ( והקבוצה ) F(1,146)=6.68, p=0.011 .( אינטראקציה זמן*קבוצה ) F(1,146)=5.28, p=0.022 .( בקרב סטודנטים להנדסה נמצאה רק השפעה של הקבוצה ) F(1,154)=5.12, p=0.025 .( התוצאות מוצגות ב איור 5 . איור 5 . השפעות ההתערבות בקרב קבוצת האדריכלות )משמאל( וקבוצת ההנדסה )מימין(. ניתוח נוסף בחן האם יש השפעות של מגדר ורמת מתמטיקה על הציון הכולל, והאם קבוצות אלו מגיבות אחרת להתערבות. ניתוח t-test ו - ANOVA ו הרא הבדלים מובהקים בין גברים לנשים בציון הכולל ) t(306) = 2.91, p = 0.004, Cohen's d=0.33 ( , כאשר גברים השיגו ציונים גבוהים יותר ) (mean±sd=58.62±14.27 for males vs. 54.07±12.58 for females (. עם זאת, לא נמצאה אינטראקציה מובהקת בין זמן * קבוצה * מגדר ב - ANOVA , מה שמעיד על תגובה דומה של שני המינים להתערבות ) איור 6 .( איור 6 . ביצועי המבחן לפי מגדר , לפני ואחרי ההתערבות . נוסף לכך, תוצאות ANOVA וראה כי יחידות הלימוד והציונים הסופיים בבגרות שנלמדו בתיכון ב מתמטיקה השפיעה על הציון הכולל ) F(1,274)=11.6, p=0.0008 ,( כאשר נמצאו הבדלים מובהקים בין תלמידים שלמדו 3 יחידות לימוד לבין אלו שלמדו 4 ו -5 יחידות, אך לא נמצאו הבדלים משמעותיים בין תלמידים שלמדו 4 ו -5 יחידות ) איור 7 ( .
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw