Chais2025_Heb_and_Eng-web
44 ע י חווי ת השימוש בסיפורים חברתיים שנוצרו על - ידי AI ככלי התערבות התנהגותי אצל ילדים בזמן משבר טבלה 2 . ממצאי ניתוחי שונות ) one-way ANOVA ( – חווית השימוש 2 ηp p F SD M n קבוצה משתנה בלתי תלוי 0.01 0.46 0.78 אוכלוסיית הילדים איתם עובדים 0.78 4.66 116 לקויות התפתחות 0.88 4.65 32 התפתחות תקינה 0.81 4.52 79 מעורב .03 0 0.01 6.18 ** גילאי הילדים איתם עובדים 0.73 4.68 174 צעירים 0.99 4.37 53 נוער ומעורב .01 0 0.49 0.72 סקטור עבודה 0.81 4.56 142 ציבורי 0.79 4.70 74 פרטי 0.85 4.54 11 פרטי וציבורי .01 0 0.47 0.52 מקצוע 0.81 4.65 116 נשות חינוך 0.80 4.57 111 נשות טיפול 0.03 0.03 4.63 * סטטוס גיאוגרפי - ביטחוני 0.76 4.83 45 אזורי עימות 0.81 4.55 182 אזורי שגרה 0.01 0.99 0.04 רמת דתיות 0.95 4.62 70 חילונית 0.75 4.55 24 מסורתית 0.84 4.61 54 דתית 0.67 4.62 79 חרדית 0.01 0.30 0.74 השכלה 0.63 4.37 7 על תיכונית 0.73 4.61 115 תואר ראשון 0.90 4.62 105 תואר שני p* < 0.05 באשר לתפיסת השפעת המצב הביטחוני, נמצא הבדל מובהק בין רמות ההשכלה השונות של המשתתפות במחקר , = 4.12, p = 0.02 (2, 224) F , כאשר ממוצע השפעת המצב הביטחוני של בעלות שני תואר היה גבוה יותר מבעלות תואר ראשון . בנוסף , נמצא הבדל מובהק בהשפעת המצב הביטחוני בין נשות חינוך לנשות טיפול (2,224) F = 15.32, p > 0.001 , כאשר ממוצע השפעת המצב הביטחוני על עבודתן של נשות החינוך היה גבוה יותר מהשפעתו על עבודתן של נשות טיפול . כמו כן , נמצא הבדל מובהק בין המשתתפות בהתאם לסטטוס הגיאוגרפי - ביטחוני, F(1,225) = 6.57, p = 0.01 . המורות והמטפלות מאזורי עימות דיווחו על השפעה גבוהה יותר של המצב הביטחוני על עבודתן בהשוואה לעמיתותיהן מאזורי שגרה.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw