Chais2025_Heb_and_Eng-web

ע 43 נחמי זקלס , טלי גזית אינטראקציה מובהקת בין שני הגורמים: כאשר מטרת הסיפור הייתה הפחתת התנהגות, סיפורים שנוצרו על - ידי אנשי מקצוע נתפסו כבעלי חוויית שימוש טובה יותר, בעוד שכאשר מטרת הסיפור הייתה הגברת התנהגות, סיפורים שנוצרו על - ידי AI נתפסו כטובים יותר, p² = . 028 η = 6.46, p = .012, (1, 223) F . ממצא זה מצביע על כך שחוויית השימוש בסיפורים חברתיים מושפעת מהשילוב בין זהות היוצר ומטרת הסיפור. טבלה 1 . ממצאי ניתוח שונות דו כיוונית – חווית השימוש η p² p F SD M n קבוצה משתנה בלתי תלוי 0.00 0.24 1.38 0.84 4.54 119 AI יוצר הסיפור ) AI / אשת מקצוע( 0.77 4.68 108 אנושי 0.00 0.59 0.29 0.87 4.57 118 הפחתה מטרת הסיפור )הפחתה/ הגברה( 0.73 4.65 109 הגברה 0.03 0.01 6.46 ** 0.93 4.39 64 AI , הפחתה יוצר הסיפור X מטרת הסיפור 0.76 4.79 54 אנושי, הפחתה 0.69 4.72 55 AI , הגברה 0.77 4.57 54 אנושי, הגברה *p < 0.05 **p < 0.01 איור 1 . תרשים אינטראקציה יוצר הסיפור/מטרת הסיפור. ניתוחי שונות למציאת הבדלים בין קבוצות דמוגרפיות שונות ) one-way ANOVA ( העלו כי קיים הבדל מובהק בחוויית השימוש בסיפורים חברתיים בין משתתפות המחקר בהתאם לגילאי האוכלוסיי ה איתה הן עובדות . נשות מקצוע ה עובדות עם ילדים צעירים בגיל הרך ובגילאי בית ספר יסודי, דיווחו על חוויית משתמש גבוהה יותר באופן מובהק בהשוואה לעובדות עם נוער או עם אוכלוסייה מעורבת של צעירים ונוער, = 6.15, (1, 225) F p = 0.01 . בנוסף , נמצא הבדל מובהק בין המשתתפות בהתאם לסטטוס הגיאוגרפי - ביטחוני , F(1, 225) = 4.63, p = 0.03 . המורות והמטפלות מאזורי עימות דיווחו על חווית שימוש חיובית יותר בהשוואה לעמיתותיהן מאזורי שגרה .

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw