Chais2025_Heb_and_Eng-web
iv ע שיפור יכולות אקדמיות באמצעות ספר דיגיטלי מונגש מבוסס מודל UDL בקרב לומדים עם מוגבלות שכלית אורלי אלשך )אוניברסיטת בר - אילן(, סיגל עדן )אוניברסיטת בר - אילן(, חפציבה ליפשיץ )אוניברסיטת בר - אילן( 82 ע בחינת הידע הטכנולוגי - פדגוגי - תוכני בשילוב GenAI בקרב מורים בישראל רעות ביבי ) HIT מכון טכנולוגי חולון (, גילה קורץ ) HIT מכון טכנולוגי חולון ( 92 ע גשרים רגשיים: תוכנית ממוחשבת בתיווך מורים לתמיכה בילדים עם אוטיזם יפעת בר )אוניברסיטת בר - אילן(, עפר גולן )אוניברסיטת בר - אילן(, סיגל עדן )אוניברסיטת בר - אילן( 105 ע התקשרות , חרדה ורמת לחץ לאחר מפגש עם מנהלת תומכת או לא תומכת בקרב סטודנטים להוראה: מחקר במציאות מדומה נורית גור - יעיש ) אורנים – המכללה האקדמית לחינוך (, שירלי מידז'נסקי ) אורנים – המכללה האקדמית לחינוך ( 116 ע התפקיד הכפול של טכנולוגיה: הנעה ומדידה של מעורבות תלמידים בסיכון הלומדים מתמטיקה באמצעות תכנון והדפסה בתלת - ממד לאורה לוין ) מכללת סמינר הקיבוצים (, סיגל - חוה רותם )אוניברסיטת אוטרכט, הולנד(, ישראל צימרמן )ברנקו וייס( 123 ע מאמרים קצרים בעברית מוכנים, מסוגלים, מצוידים: תפיסות של מורות ומורים לגבי שילוב בינה מלאכותית בהוראה דרך עדשת מסגרת " WSTP " אריאלה לונברג )האקדמית גורדון(, שירן גרמן בן - חיון )האקדמית גורדון( 135 ע תרומת המעבדה הדיגיטלית ללמידה במקצוע הפניאומטיקה דביר מרגוליס ) מכללת סמינר הקיבוצים (, תמי זייפרט ) מכללת סמינר הקיבוצים ( 140 ע מיקרו למידה של ריקוד בעזרת טיקטוק נועה חורש )המרכז האקדמי לוינסקי - וינגייט, האוניברסיטה הפתוחה(, אבנר כספי )האוניברסיטה הפתוחה(, לוי בר גיל )המרכז האקדמי לוינסקי - וינגייט( 145 ע תרומת מרחבי למידה אימרסיבי י י ם על חווי ת הזרימה ועבודה בקבוצה ליאור אליהו ) מכללת סמינר הקיבוצים (, תמי זייפרט ) מכללת סמינר הקיבוצים ( 149 ע שימוש בלוח בקרה בית - ספרי לסיוע בקבלת החלטות מבוססת - נתונים: פעולות נדרשות ברמה מערכתית ארנון הרשקוביץ )אוניברסיטת תל אביב(, אלונה פורקוש - ברוך )המרכז האקדמי לוינסקי - וינגייט(, שלומי חנוכה )אוניברסיטת תל אביב( 157 ע
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw