Chais2025_Heb_and_Eng-web

ע 25 דניאל ז'ורבל, נירית גביש, איציק בן - שלוש מרקוס במראה ה יום - יומי , המופיע באיור 4, עוצב כלובש ג'ינס וחולצה קצרה צבעונית ובעל תספורת מתולתלת. ור אי 4 . האוואטאר מרקוס במראה היום - יומי. מהלך המחקר יסוי הנ נחלק לשלושה חלקים. בשלב הראשון קיבלו המשתתפים הסבר על הניסוי והדגמה לצורת השימוש במערכת בנוסף לדף עזר לשימוש במערכת בעת הניסוי. לאחר ההסבר, ענו המשתתפים על שאלון שבו מילאו פרטים על עצמם )גיל, מגדר , מחלקת לימוד במכללה ועוד(. בחלק השני ביצעו המשתתפים את משימתם במערכת EON XR – אימון באמצעות שני ראיונות עבודה עם האוואטאר שאליו שובצו. כל ראיון נחלק לשלבים הבאים: למידה, אימון ו הערכת ביצוע. שלב הלמידה היה זהה לכל הקבוצות והועבר על ידי האוואטא ר המנחה ארתור. האוואטאר הסביר נושאים חשובים לקראת ביצוע ראיונות עבודה, העלה עקרונות מהותיים ואפשר למשתתפים לצפות בסרטון מתאים לכל נושא שהוסבר. ניתן לראות זאת באיור 5. ור אי 5 . שלב הלימוד – האוואטאר ארתור ב עת ביצוע הסבריו על הנושאים השונים בראיונות עבודה . לאחר מכן, בשלב האימון, המשתתפים ביצוע את ראיון העבודה עם אחד מ האוואטאר ים בשם מרקוס שאותו קיבלו כמראיי ן. בראיון שאל מרקוס את המשתתפים שאלות אשר מצופה שיעלו בעת ראיון עבודה אמיתי ) כגון "ספר/י לי על עצמך, ספר/י " לי על מקרה שבו הצלחת להתמודד עם מצב לחץ " , " האם את/ה עובד/ת טוב בתנאי ?" לחץ , ( ועוד . התקשורת עם האוואטאר הייתה באמצעות דיבור למיקרופון של אוזניות שש י משו גם על מנת

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw