Chais2025_Heb_and_Eng-web
274 ע בחזרה לעתיד: מה למדנו מעשרים שנות מחקרי טכנולוגיות למידה בכנסי צ'ייס )מושב נעילה( טכנולוגיה ופדגוגיה ומתמקדים בהיבטים תיאורטיים של למידה בסביבות טכנולוגיות, במודלים של הטמעת טכנולוגיות פורצות דרך במערכות למידה ובארגונים, בהתמודדות עם ה - hype הטכנולוגי ועם ההתלהבות והאכזבה הכרוכות בשימוש בטכנולוגיות פורצות - דרך, בדיווחים מהשטח על הצלחות וכשלונות, בזיהוי מגמות בחקר טכנולוגיות למידה ובקשרים שבין האקדמיה והשטח. הפאנל יציע מבט רטרוספקטיבי על העבר – לא מתוך נוסטלגיה, אלא מתוך גישה ביקורתית ונטולת סנטימנטים, במטרה להפיק תובנות שיסייעו להימנע מטעויות העבר ולשיפור המחקר העתידי בתחום. בעידן של בינה מלאכותית יוצרת, שמבטיחה אוטומציה של אספקטים רבים הכרוכים בבניה וניהול ש ל ידע, היכולת לערוך מחקר ממוקד, מעמיק, יצירתי וחכם על טכנולוגיות למידה והוראה הופכת לקריטית מאי פעם. בפאנל ישתתפו חוקרות וחוקרים מובילים מתחום טכנולוגיות הלמידה, שידונו בסוגיות אלה תוך שיתוף הקהל, ויספקו פרספקטיבות מגוונות שמייצגות במצטבר עשרות שנות מחקר פורץ דרך. מילות מפתח: טכנולוגיות למידה , חדשנות , היסטוריה . Keywords: learning technologies, innovation, history.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw