Chais2025_Heb_and_Eng-web
ע 9 מאיה פפו, שחר הררי, חגית מישר - טל טבלה 3 . השוואת אסטרטגיות תיווך המדיה בין משפחות שנחשפו למלחמה בצורות שונות אופן חשיפת המשפחה למלחמה תיווך מגביל תיווך פעיל צפייה משותפת אי תיווך משפחות שפונו מבתיהן בעקבות המלחמה 100% 80% 0% 40% משפחות בהן אחד ההורים שירת במילואים 80% 100% 0% 20% משפחות שמתגוררות בטווח ירי טילים 100% 60% 60% 20% משפחות שלא נחשפו למלחמה בצורה ישירה 80% 100% 20% 60% הממצאים מצביעים על כך שהורים ממשפחות שפונו מבתיהן ומשפחות המתגוררות בטווח ירי הטילים נטו להשתמש בתיווך מגביל בשכיחות גבוהה יותר, במטרה להרחיק את ילדיהם מתכנים מלחמתיים. בקרב משפחות בהן אב המשפחה שירת במילואים, נצפה שימוש מוגבר בתיווך פעיל, שבו ההורים הסבירו את המצב לילדיהם, מתוך רצון לסייע להם להבין את המציאות המשתנה. משפחות שלא הושפעו בצורה ישירה מהמלחמה , נטו יותר ל נקוט באסטרטגי ה של חוסר תיווך , בשילוב עם שאר אסטרטגיות התיווך . שינויים שחלו בדפוסי התיווך ההורי למדיה בעקבות פרוץ המלחמה, בהשוואה לתקופה שקדמה לה שאלת המחקר השלישית בחנה את השינויים בדפוסי התיווך ההורי למדיה בעקבות פרוץ המלחמה, בהשוואה לתקופה שקדמה לה. טבלה 4 מציגה את ה שינויים שחלו בשכיחות השימוש בכל אסטרטגיית תיווך ביחס למשפחות שנחשפו למלחמה בצורות שונות. טבלה 4 . שינויים שחלו בדפוסי התיווך במשפחות שנחשפו למלחמה בצורות שונות לאחר פריצתה אופן חשיפת המשפחה למלחמה תיווך מגביל תיווך פעיל צפייה משותפת אי תיווך לפני המלחמה במהלך המלחמה לפני המלחמה במהלך המלחמה לפני המלחמה במהלך המלחמה לפני המלחמה במהלך המלחמה משפחות שפונו מבתיהן בעקבות המלחמה 80% 100% 40% 80% 0% 0% 40% 40% משפחות בהן אחד ההורים שירת במילואים 80% 80% 40% 100% 20% 0% 20% 20% משפחות שמתגוררות בטווח ירי טילים 80% 100% 40% 60% 20% 60% 60% 20% משפחות שלא נחשפו למלחמה בצורה ישירה 80% 80% 20% 100% 0% 20% 40% 60%
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw