Chais2025_Heb_and_Eng-web
262 ע פיתוח ספרייה דיגיטלית עם משחקים נגישים לילדים עם מוגבלות קוגניטיבית )פוסטר( במשחקים. נצפתה עלייה בעצמאות של הילדים בשימוש במשחקים, וכן שיפור במוטיבציה ובמשך זמן המשחק. בנוסף, המרפאות בעיסוק ציינו כי הספרייה הדיגיטלית סיפקה להן מגוון רחב של כלים טיפוליים מותאמים, שהקלו על תכנון וביצוע התערבויות טיפוליות מותאמות אישית. מילות מפתח : משחקים נגישים , ילדים עם מוגבלות קוגניטיבית , נגישות דיגיטלית מקורות Besio, S., Bulgarelli, D., & Stancheva-Popkostadinova, V. (Eds.). (2017). Play development in children https://doi.org/10.1515/9783110522143 with disabilities. De Gruyter Open . Davidson, A. L. (2015). A collaborative action research about making self-advocacy videos with people with intellectual disabilities. Social Inclusion , 3 (6), 16–28. https://doi.org/10.17645/si.v3i6.412
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw